länk till Gone like Smoke anslagstavla på Pinterest:
https://pin.it/5POSRUY
(användarnamn: iseeyoulashton)A/N:
Så innan du börjar läsa vill jag bara varna dig för vad som kommer finnas i denna bok.
Jag vet inte exakt vad som kommer dyka upp, för att jag skriver då jag känner för det och har inte planerat hur boken ska spela ut sig, men det kommer förmodligen vara nästan allt möjligt som dyker upp.(KOLLA TAGGARNA UNDER INFORMATIONEN OM BOKEN INNAN DU LÄSER VIDARE)
Så ta det här som en varning, för jag vill inte ha triggat igång något för någon annan om det kunde undvikas!
Vad ni kan förväntas möta i denna bok (mer eller mindre, och utan rangordning):
1. Kidnappning
2. Stockholm syndrom och lima syndrom
3. En ganska beskriven sexuell scen (inge våldtäkt!)
4. Självskadebeteende
5. Svordommar
6. Prat om människors liv som om de inte hade något värde
7. Våld (grafiskt) och gängkriminalitet
8. Prat om våldtäkt
9. Dålig människosyn och sexism
10. Inte särskilt verklighetstrogen (författaren har ingen erfarenhet eller kunskap om kriminalitet)
11. Polisen är the bad guys
12. Blod, spya, andra kroppsliga vätskor
13. Felstavning som det inte duga om, samt en och en annan löst hängande tråd då denna bok inte har någon riktig outline/plan (I'm working on it!)
Om något utav de här har en dålig påverkan på er så råder jag er att inte läsa denna bok. Jag vill inte att någon ska må dåligt utav innehållet av boken eller liknande!
Jag vill också bara säga att detta är bara fiktion. Jag försöker inte uppmuntra sånt här beteende eller handlingar, för det är inte det boken går ut på. Det jag även vill tillägga är att jag är väl medveten om att boken kanske får det att framstå som något positivt, att bli kidnappad och allt som händer efter det, men tro mig - det är inte alls min syn på det och det borde inte vara din syn på det. Romantisering av detta är allvarligt, ändå har jag valt att låta boken ligga uppe för andra att läsa. Se berättelsen som en varning, typ.
Och skulle det vara så att någon som läser detta känner mig utanför Wattpad, tja, alltså då existerar inte den här boken, okej? Let's never talk about it.
-
"Ökända Louis Tomlinson har rymt tidigare idag från HMP Pentonville prison. Myndigheterna varnar allmänheten föra att säkra huset, och avstå från att lämna hemmet ikväll. Han har belastats med våld, grand theft, 1:a gradens mord tillsammans med många andra grova brott. Observera allt detta i högsta beredskap."
Varningarna spred sig överallt, men Moa lyssnade inte och gick ut i den kalla natten för att det snöade.
Hon fick dock betala för sitt misstag att inte lyssna när hon sprang in i en av världens mest efterlysta man.
YOU ARE READING
𝐆𝐎𝐍𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐒𝐌𝐎𝐊𝐄 :: [ • one direction • criminals a.u • ]
Fanfiction𝐆𝐎𝐍𝐄 𝐋𝐈𝐊𝐄 𝐒𝐌𝐎𝐊𝐄 | 👫 | 𝐋𝐎𝐔𝐈𝐒 𝐓𝐎𝐌𝐋𝐈𝐍𝐒𝐎𝐍 | 𝐆𝐀𝐍𝐆 𝐕𝐈𝐎𝐋𝐄𝐍𝐂𝐄 [Uppdatering 2023: det sker en omskrivning av alla kapitel efter 43!] (𝘖𝘣𝘴𝘦𝘳𝘷𝘦𝘳𝘢 𝘢𝘵𝘵 𝘥𝘦𝘵𝘵𝘢 𝘦𝘯𝘣𝘢𝘳𝘵 𝘢̈𝘳 𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘐𝘕𝘎𝘌𝘛 �...