PROLOG

55 6 0
                                    

V oknech se blýskala výstražná světla majáčku policejních aut, tak samo v loužích ulic a dešťových kapkách. Celým nočním sídlištěm byla slyšet siréna, jež si k světlům lidé zvládli přirovnat. Sousedé si šuškali, že se pohřešuje muž v ohrožení života alkoholem, byla to však pravda, nejen drb. Toto sídliště Buenos Aires v jednom kuse žilo, toto nebyl ojedinělý případ.

Na kostele se spojily ručičky ciferníku, zvony odbily půlnoc. Toto vzbudilo pětiletého Matthewa Qwensiho Itima Palmera. Zvědavý malý chlapeček s vlasy zrzavé barvy okamžitě vylezl z postele a došel k oknu. Stoupl si na stoličku, aby z okna viděl, co se venku děje. Situace jej vcelku děsila. Nevěděl, co se děje. Neznal to.

Po chvilce sledování události přes zamrholené okno nakonec Matty opět utekl do své postele a zachumlal se do peřin. Netušil, že právě pohřešovaný muž, těžký alkoholik je jeho otec Walter Itim.

Jeho máma pod panelovým domem, dole na sídlišti hovořila s policisty. Osmadvacetiletá Cassidy Palmer byla také plná emocí.

Případ se řešil, zůstal však dlouhou dobu pozastaven, stále otevřený.

Čas utíkal, z Cassidy se stala narkomanka hlavně z pocitu, že malého Mattqa [Maťka - 1.p Maťko], jak mu říkala sama nezvládne.

Drogy mu začala vnucovat také, proto se oba stali závislí. Neuvědomovala si, jakou blbost dělá...

Strašťulpas Donde viven las historias. Descúbrelo ahora