Chanyeol:
'Tudod, sosem gondoltam, hogy majd egyszer itt állok, a fa tövében ahol először rám találtál, és téged nézlek, ahogy a kisfiadat hintáztatod. Folyamatosan rohamoznak meg az emlékek, a pillanat amikor leomlottak az évek óta építgetett falaim, amikor megtörted a koromfekete, jéggé fagyott szívem, ahogy napról napra egyre nagyobb mosolyt csaltál az arcomra. Felszedtél a padlóról, kihúztál a már hosszú ideje gyötrő depressziómból, került amibe került. Türelmed sosem hagyott alább... akármennyire makacs, elviselhetetlen voltam...te még makacsabb és elviselhetetlenebb voltál...és azt kell hogy mondjam, ezért mindennél jobban szeretlek. Megmutattad, hogy van élet a borús fellegek, a komor gondolatok és a saját véremben áztatott szikéken kívül. Vidám pillanatokat és kellemes emlékeket gyártottál nekem, akaratomon ellenére, világosságot hoztál a mindennapjaimba.'- a lehető legszebben kanyarítom a betűket a fának nyomott kis lapocskán, oldalra tekintgetve, figyelve Baekhyunt és a vele játszadozó kis csöppséget. Könnyeim ki-kicsordulnak a múlt emlékére, miközben hálás mosoly ül képemre. Összehajtva a levelem teszem borítékba, majd zsebembe, épp időben, ugyanis a szóban forgó személy könnyed léptekkel közeledik felém.
-Channie, Sehun kezd fázni, nem megyünk haza?-kérdezi kipirult arccal. Tekintetem kisfiunkra vezetem akinek ugyancsak lilák ajkacskái. Ölembe kapom az ötéves forma csöppséget, mire felkuncog és átkarolja nyakam. Baekhyun közelebb húzódva dől mellkasomnak, lehajolva nyomok szájára rövid csókot, mire elvigyorodik. Kapva az alkalmon csúsztatom át az ő zsebébe levelem, majd kézen ragadva fordulok az autónk irányába. Futni kezdek, magam után húzva szerelemem, mire újabb hangos kacaj hagyja el Hunnie torkát. Elérve célunkat ültetem be az autóba, majd a beszállni készülő Baek derekát elkapva rántom magamhoz, hogy egy szenvedélyesebb csókot váltsak vele.
-Köszönöm.-suttogom fülébe, mire elhúzódik és értetlenül néz rám.
-Köszönöm, hogy szerethetlek.-teszem még hozzá mire elpirulva dől a mellkasomnak.
Hát izé...ez nem tudom hogy jött, vagy hogy egyáltalán mi ez..de Aida szerint cuksa szóval feltettem :'D -Miiko-
YOU ARE READING
Egypercesek
FanfictionRövid kis szösszenetek, amik úgy döntöttünk, hogy nem érdemelnek saját könyvecskét.