Perfect gay

1.1K 59 0
                                    

Wonwoo:

 Aish, hogy én mennyire utálom az ilyen felesleges iskolai szarokat.. még több időt eltölthetek itt.. ráadásul miért? Mert Valentin nap van! Minek ünnepeljek meg ilyen felesleges szarokat, ha nincs kivel? Nézzem, ahogy a boldog, normális párok eszik egymást, én meg csak ülök, és az egyetlen partnerem az a muffin.. amiért fizetnem kell. Aigoo elcseszett egy dolog ez. Ha olyan lennék, mint a többség, nem kéne ilyenek miatt depizni.. Talán lenne egy barátnőm, és talán mi is az egyik sarokban smárolnánk. Vagy ha lány lennék, akkor talán valami részeg balfasz lekapna.. de nem. Mindegyik eshetőség elég halovány, mivel lány sem, és heteró sem vagyok. Mennék én innen a picsába, csakhogy otthon sem sokkal jobb a helyzet, és nagyon nincs máshova mennem, szóval azt hiszem inkább kibírom ezt. 

Nagyjából 1 óráig ülök egyedül a telefonomat nyomkodva, viszont ez idő alatt nem hagy nyugodni egy érzés. Egy érzés, hogy valaki bámul. Többször körül nézek, de nem látok senkit. Megrázom a fejemet, mintha oly egyszerűen elhesegethetném a dolgot. Felállok a helyemről, és mosdó felé veszem az irányt, elhaladva az alvó felügyelőtanárok mellett. Hát persze.. ezért van itt ekkora káosz. Nagyjából mindenki atom részeg, és néhány pár már szinte a gyerekcsinálásnál tart. 

 Lábammal berúgom a mosdó ajtaját, és az ott lévők gyorsan kiröppennek a helyiségből. Elindítom a csapot, és tenyeremmel hideg vizet juttatok arcomra. Ajtónyikorgásra leszek figyelmes, mire odakapom tekintetemet. Kim Mingyu lép be. Visszafordulok a csaphoz, hogy azért mégse bámuljam olyan feltűnően, miközben piszoárnál állva pisil, de nem segíthetek magamon, a tükörből még mindig hátát nézem. Ő az a személy, akinek a közelségében még én is zavarban vagyok. Szerintem mindenki imádja a suliban, és még én sem utálom. Mellettem lévő csaphoz lép, mire én egy apró lépéssel távolodok. 

-Elég szar buli..-jelenti ki. Egy apró bólintással beleegyezek, miközben le nem veszem a tekintetemet egy száradt vízcseppről a tükrön. 

-Pároddal jöttél?-teszi fel kérdését, amitől enyhén megszeppenek.   

-Ehh.. nem..-nyögöm ki kicsit magasabb hangon, mint ami tőlem megszokott. 

-Ohh..-beáll a kínos csend, és csak a víz csobogása hallatszódik. 

-É-és te kivel jöttél?-kérdezem, mert valamiért nem akarom, hogy ez a beszélgetés meghaljon.  

-Senkivel. Szingli vagyok. Tudod, nekem más az ideálom, mint a többségnek..-fordul felém a leggyönyörűbb mosollyal, amit valaha láttam. Elővillantja két szemfogát, amik olyan hegyesek, mint egy vámpíré. Bólintok, majd habogok valamiféle helot. Nem volt jó ez a "tartsuk fent a beszélgetést" ötlet.. ismerhetném már magamat annyira, hogy nem megy nekem ez szocializálódás. 

Már éppen elhagynám a mosdót, mikor valaki visszaránt, és a falra ken. Megint Mingyuval találom szembe magamat, azonban tekintete most sokkal vadabb. 

-Mit akarsz?-kérdezem feszülten. Oké, hogy ő Kim Mingyu, de azért tőle sem viselem el, ha a falnak nyom. 

-Tudod mit? Nem húzom tovább az időt.. már túlságosan is felcsigáztam magamat.. túl sokszor néztelek már vágyakozva, és elegem van ebből a Kim Mingyu, a tökéletes fiú imidzsből.. nem vagyok az!-hirtelen száját összekulcsolja enyémmel. Ajkai mozogni kezdenek enyéimen, de én még mindig nyitott szemmel nézem arcát. Összehúzott szemöldökkel hajol le hozzám. Halántékán erei kidudorodnak, és egy izzadságcsepp folyik le. Meg kell mondjam, kurva jó látvány. Hevesen verő szívvel hunyom le szememet, és engedem, hogy mélyítse a csókot. Nyelveink tökéletes táncot járnak egymással, míg valaki be nem nyit. 

-Héé Ming.. LOOL te egy fiúval vagy.. te aztán igazán be lehetsz baszva.-röhögi a csávó, majd a csapba hány. Visszanéz rám, és látszik rajta, hogy valamilyen érzelmet próbál leolvasni arcomról, így egy pókerarcot veszek fel. 

 -Wonwoo..-elkerekedett szemekkel nézek rá, ahogy kiejti nevemet.-..ez lehet, hogy most hirtelen ért téged, de többet tudok rólad, mint hinnéd.. és tudd, hogy ez a csók sem valami érzelemmentes szar volt számomra...-félig elmosolyodik, majd ott hagy a wcben teljesen összezavarodottan.  

~~~~~~~

Aidaa

Olaaahhh ^^ már nem is tudom mióta nem tettem fel storyt.. enyhén szólva ihlettelen voltam/vagyok.. na de most itt van ez a masterpiece ._.  

EgypercesekWhere stories live. Discover now