Taehyung:
-Miért csóválod a farkad?-kérdezi, hegyezve édes kis tapsifüleit. Egyik szemöldöke szinte homloka közepéig szökik, miközben megvető pillantásokkal illet. Megvillantva fogaimat húzom félmosolyra ajkaim, éhesen vizslatva az elöttem állót.
-Mármint melyikre gondolsz?-kérdezem egészen arcába hajolva, mire mellkasomra támasztva kezeit húzódik hátrébb. Elég régóta kinéztem már magamnak, és most nem menekülhet...ha akarja ha nem, ma Taetae megmártózik a testében. Sunyi vigyor költözik képemre, majd secperc alatt elkapom csuklóját, egyenesen ölemre tapasztom meleg tenyerét. Riadtan kapja el kacsóját, majd kissé agresszívan, de igazán aranyos pirral az arcán pöcköl homlokon.
-Bírj a pöcsöddel kanos róka!-mormogja, majd elkapva fülemet kezdi azt cibálni.
-Au au au! Kookie ne csináááld!-nyüszögöm derekára fonva karjaim.
-Vedd le rólam a mocskos mancsaid.-sziszegi, fenyegetően végigmérve.
-Most miért vagy ilyeeen?-lebiggyesztem ajkaimat, majd lágyan kezdem ringatni kicsi, de annál izmosabb testét. Menekülőre fogná, de én sem vagyok épp gyenge.
-Nananananaaa...hova ilyen sietősen?-kérdezem, orromat az ő nóziához nyomva.
-Eressz el! Most azonnal!-össze-vissza kapálózik, fülei lelapulnak.
-Valaki nagyon morci.-kuncogom.-ne aggódj, nem harapok....vagy mégis?-nyakára hajolok, majd finoman puszilgatni kezdem, végül fogaim közé csippentem a hófehér, hívogató felületet.
-YAH KIM TAEHYUNG!-szinte felsikkant, én pedig elvigyorodom. Arca vörös, mind a dühtől, mind pedig attól, hogy olyan könnyen zavarba hozható. Imádom. Végig csókolok arcélén, mígnem elérek a dús párnácskáihoz. Habozás nélkül kezdem falni őket, egészen addig míg erősen rá nem harap alsó ajkamra.
-Na de Kookie!-nyüszögöm.-Most nézd mit csináltál! Ezek után hogy álljam meg, hogy ne büntesselek meg? Ejj-ejj...-hirtelen nyomom a falhoz, így reagálni sincs ideje, és azonnal szájára tapadok. Sokkal hevesebben, erőszakosabban csókolom, nyelvemet háborúba indítva övé ellen, amit könnyűszerrel megnyerek. Levegőért kapva próbál elhúzódni, de nem hagyom. Fogaink összekoccannak, de nem igazán érdekel, az egyetlen ami foglalkoztat az ő, és az az édeskés íz ami beleivódott minden egyes porcikájába. Halkan nyöszörög, ahogy végig simítok oldalán, majd megszabadítom a felesleges pólótól. Szinte tépem a mellkasát fedő vékony réteget, méretes foltokat hagyva magam után, megjelölve ezzel a tapsifülest. Ő az enyém. Csakis kizárólag az enyém. Feneke alá nyúlva cipelem egészen a kanapéig, ahova szinte ledobom, amitől nyekken egyet. Rávigyorgok, majd egyből ajkaira hajolok. Teljesen kiment a fejéből, hogy ellenkeznie kéne...asszem ez ilyen nyuszi tulajdonság. Egy idő után akarva-akaratlanul leblokkolnak, ami most kifejezetten jól jön. Ajkaim közé veszem mellbimbóját, amitől felnyöszörög. Olyan kis érzékeny! Imádom a hangját, és teszek is azért, hogy hallhassam. Folyamatosan gyötröm a kis testrészt, egyszerre fájdalmat, és gyönyört kiváltva az alattam remegőből.
-Csak nem tetszik?-gonosz, incselkedő mosoly költözik képemre, mire megkeményíti vonásait.
-Ezt nem úszod meg szárazon!-morgolódik, én pedig felkacagok.
-Hát az biztos...lucskosak leszünk a kettőnk élvezetétől.-rákacsintok majd lecsókolok alhasáig. Hangosan szuszog, mellkasa hevesen emelkedik, és szemmel láthatóan végig fut rajta a libabőr. Még mielőtt tovább haladnék, a szoba egy távoli sarkába hajítom fölsőm, amit Jungkookie nadrágja követ.
-Ó ó ó....hát mi ez itt?-mutatok kemény férfiasságára.
-Kussolj!-sziszegi, majd megint füleimet kezdi tépni.
-Auuuu nem az én hibám, hogy nem bírsz a kis Kookievaaal!-nyüszögöm, majd annak reményében, hogy döbbenetében elengedi sajgó hallókám, végig nyalok a vékony textillel fedett ékességén. Kéjesen fenyög, immár a tincseimet tépve. Újra és újra megismétlem mozdulataim, mígnem alsója teljesen átázik nyálamtól. Teljesen kikészül az érintéseimtől. Még szinte nem is csináltam semmit, de máris ott tart, hogy csak nyögdécselni tud. Mi lesz, ha végre benne leszek? Teste vadul rászkódik, ahogy megszabadítom az utolsó textiltöl is, majd immár fedetlen bőrén vezetem végig nyelvemet. Pár nyalintás után számba engedem, vadul cuppogva rajta. Nem gyakran mondok ilyet...sőt ez az első, de kifejezetten élvezem leszopni. Fejmozgás közben folyamatosan őt nézem, teljesen kipirult, tincsei rakoncátlanul tapadnak himlokára, és a lehető legédesebb hangok hagyják el torkát. Kényeztetése közben folyamatosan belsőcombját simogatom, néha finoman rá markolva. Ujjam lassan téved bejáratához, egyre kisebb és kisebb köröket leírva a kis izomgyűrű körül. Végül, mielőtt még tágitani kezdeném szájába nyomom három ujjam, melyeket készségesennszopogatni kezd. Számat felszabadítva markolok merevedésére, majd a már nyáltól síkos ujjaimat egyesével, szépen sorjában megmártóztatom benne. A kellemetlen érzés hatására folyamatosan ficánkol, miközben én szinte baszom az ujjaimmal, keresve benne azt az egy pontot. Rövidesen kéjes nyögések keverednek a fájdalmasak mellé, majd egy jól irányzott mozdulattal találom el prosztatáját. Felsikít, szemei kétszeresükre tágulnak, háta ívbe feszül. Egyszerűen gyönyörű! Lassan kihúzom az alkalmi 'tágítókat', hogy valami nagyobbal, és lüktetőbbel helyettesítsem azokat. Sietősen nedvesítem meg ékességem, majd két lába közé helyezkedem, makkomat bejáratához illesztve. Végig simítok arcélén, majd nemes egyszerűséggel csókolom meg. Elterelve a figyelmét a feszítő fájdalomról, aminek egy pillanattal késöbb részesévé válik falom mézédes ajkait, kezemet lomhán mozgatva szerszámán. Hirtelen mozdulattal lököm magam belé, mire minden izma megfeszül. Keserédes nyöszörgéseket hallat, én pedig nem mozdulok. Hagyom, hogy megszokja a méreteimet, és persze hogy én megszokjam az ő szűkségét. Ilyet még soha de soha de soha nem éreztem! Olyan forró és hihetetlenűl szűk....csodálkozom, hogy egyáltalán be tudtam hatolni. Szorosan körbeölel, az őrületbe kergetve ezzel, és bele telik egy kis időbe, hogy megtudjak mozdulni, anélkül, hogy azonnal elmennék benne. Nagyon lassan kezdek kihúzódni, majd vissza, ügyelve arra, hogy már csak minimális fájdalmat érezzen, és társuljon mellé valamiféle élvezet is. Újból gyönyörközpontját keresem, tenyerem és ajkaim munkáját egy pillanatra sem megszakítva. Egyre édesebben nyögdécsel, kezei nyakam körül pihennek lábai pedig a derekam ölelik. Megszaporázom lökéseimet, egyre hangosabban csapódva belé, különböző szögekben, mígnem megtalálom azt az egyet, amellyel a mennyekbe repítem. Szempilláira kiülnek az elmorzsolt könnycseppek, arca teljesen kipirul és folyamatosan sikkangat. Nyakára tapadok, újabb és újabb foltokat gyártva tejfehér bőrén. Egyre hevesebben mozgok benne, ahogy érzem a menet végének közeledtét. Ékességét intenzívebben izgatom, és prosztatáját sem kímélem, miközben a gyönyört hajkurászom. Legnagyobb meglepetésemre ő az, aki ajkamra mar, miközben amennyire csak a helyzetünk engedi mozogni kezd csípőjével. Pár rántás, illetve lökés után, pedig meg is jön munkánk gyümölcse, ugyanis egy nevemet sikoltva élvez kezembe. Az orgazmus hullámokban tör testére, majd az enyémre is, amint rámszorít. Teljesen kielégülve kapkodom magamra a ruháim, majd egy gonosz vigyor kiséretében pillantok a még mindig pihegő nyuszókámra.
-Köszke a menetet, ez most jól esett, majd jövök máskor is!-kacsintok, majd sietősen magára hagyom a hamarosan dühöngő Jungkookot.Hát helloka...elég rég frissitettünk..hupsza...de itt ez a kihivás (miszerint minden nap posztolnunk kell valamit) szóval ha gondoljátok csekkoljátok le a wattmas nevezetű kis cuccoskánkat😉❤
-Miiko-
YOU ARE READING
Egypercesek
FanfictionRövid kis szösszenetek, amik úgy döntöttünk, hogy nem érdemelnek saját könyvecskét.