Stranger

1.2K 87 5
                                    

Chanyeol:

-Mi a fasz?-értetlenül meredek a ruháimra, amiket most hoztam a mosodából. Valami nagyon nincs rendben...a fölső inkább hasonlít egy durván feszülős crop-topra mint sem egy egyszerű fekete pólóra, a nadrágom pedig inkább fel se próbálom...vagy Yeolie vagy a bokám bánná, legrosszabb esetben mindkettő. Lemondó sóhajjal dobom le a ruhákkal teli szatyrot, és kezdem leszenvedni magamról a sötét textilt, ami szinte rám cuppan, azonban valaki csönget. Megfeledkezve a problémámról, miszerint a ruháim összementek, és hogy az egyik nem igazán akar lejönni indulok ajtót nyitni.Kattan a zár, majd kikukkantok a szűk résen. Egy apró fiúcska álldogál a lábtörlőn, szatyorral a kezében. Egy nagyon is ismerős bandás rövid ujjú takarja felsőtestét, míg combjait egy szűk csőfarmer öleli körbe, itt-ott kiemelve alakját. Lassan kijjebb tárom a nyílás zárót, felfedve teljes valómat az idegen előtt.
-Szia, Park Chanyeol igaz?-egy édes mosoly pihen meg arcán, mire valami különös érzés telepszik meg a gyomromban.
-I-igen. Honnan tudtad? Mondd, hogy nem valami kuruzsló vagy gondolat olvasó vagy! Azok rám hozzák a frászt!-a gondolatra kiráz a hideg, mire az ismeretlen halkan felkuncog. Nem tudtam, hogy ember ki tud adni ilyen gyönyörű hangot!
-Miért van rajtad a fölsőm?-kérdezem, egy kisebb csendet megszakítva.-Ezt kérdezhetném én is!-válaszol, egy kihívó vigyorral.-Véletlen a te ruháidat vittem haza, és hát megtetszett.-magyarázza, és egykori vigyora újból édes mosollyá alakul.
-Hogy találtál meg?
-Ehh...miért kérdezel ennyit? A dzsekidben hagytad az irataidat.-húzza elő zsebéből a szerencsére vízbiztos okmánytartóm, majd a kezembe nyomva rám kacsint.
-Ohh, öhmm köszönöm.-mondom egy zavarodott mosoly kíséretében, ő pedig folyamatosan arcomat pásztázza, majd átnyújtja a szatyrot.-E-egy pillanat mindjárt hozom a tieid.-makogom, és már fordulok is befelé, mire hangja megállít.-Ne fáradj. Úgy is látjuk még egymást.-kuncogja, mire értetlenül meredek rá. Hirtelen szakad ki belőle a nevetés, majd megpuszil. EGY TÖK IDEGEN SRÁC AJKAI MEGÉRINTETTÉK AZ ARCOMAT. Kisebb kiakadásomnak ideje sincs kibontakozni, amikor újra meghallom csilingelő hangját.
-Byun Baekhyun. Jegyezd meg, nem árt tudnod a jövendőbelid nevét.-kacsint, majd sarkon fordulva hagy faképen. Hát ez....fura volt.

Na várjunk csak JÖVENDŐBELIM?


Hehehh.....egy csöppet fura ficivel érkeztem, ennek ellenére remélem elnyerte egy-két emberke tetszését o3o (fura ficihez fura fanart jár ;) )

-Miiko-

EgypercesekWhere stories live. Discover now