Cats are the devil

1K 80 6
                                    

Jungkook:

-Mit mondtam a macska Ebayen való eladásáról Taehyung?
-Azt, hogy nem szabad.
-Akkor mégis mi a francért hívogatnak folyamatosan, hogy érdekli őket az Ebayen meghírdetett cica?
-Mert véletlen a te számodat adtam meg...
-Chimchim nem eladó!
-Akkor miért van fent a neten?
-Mert önkényesen feltetted!-erre már nem tud mit válaszolni, így visszavonulót fújva kezd duzzogni.
Összeborzolom haját, vígasztalás képp, majd bevetem magam a gép elé, hogy törölhessem a hirdetést, amit ez a szeretni való kis féleszű hozott létre.
-Most pedig elárulhatnád miért akarsz ennyire megszabadulni tőle.
-Nem tudom miről beszélsz...én nem akarok megszabadulni az égvilagon senkitől...-motyogja, de közben kerüli a szemkontaktust, pont mint egy rosszaságon kapott kölyökkutya.
-Rendben...én hiszek neked. Szóval, ha nem akarsz megszabadulni senkitől, az azt jelenti, hogy képes vagy testi kontaktust létesíteni bárkivel.
-Persze. Gond egy szál se!
-Értem...akkor simogasd meg Chimchimet!
-MI? Öhmmm, izé, most nincs kedvem..ma már simiztem eleget...
-Taehyung, csak csináld! Nem olyan nehéz ez!
-Ohh, dehogyis nem! Te se tapicskolnál egy bundás ördögöt aki elakarja lopni a barátod-dünnyögi, valószínüleg reménykedve, hogy nem hallottam semmit.
-Tessék?-kérdezem, mintha mi sem történt volna.
-Semmi-semmi, csak azt mondtam, hogy szegény épp alszik, nem kéne felébreszteni....
-Tae, gyere ide!-tárom szét karjaim, az ölembe invitálva, ő pedig örömmel teljesíti kérésem, fejét mellkasomra hajtva.
-Áruld el, hogy mégis mi okod van arra, hogy féltékeny legyél egy cicára? Hmm?-kérdezem, hátát cirógatva, hogy érezze, nem lehordom, pusztán kíváncsi vagyok.
-Őt mindig babusgatod, és próbál kitúrni!-bosszankodik, mire puszilgatni kezdem.
-Ugye tisztában vagy azzal, hogy amikor a fejével lökdös nem kitúrni akar, hanem szeretné, hogy foglalkozz vele? Csak egy kicsit próbáld megszeretni okés?-kérem lágy hangon suttogva fülébe, majd megcsókolom a halántékát.
-Rendben...-motyogja ajak biggyesztve.
-Holnap kezdhetnéd is, én úgy sem leszek itthon, most viszont irány az ágy, mielőtt még kidőlsz.-óvatosan megemelve szedem le magamról, hogy felállhassak, majd észrevéve kitárt karjait veszem hátamra, hogy becipelhessem.

Taehyung:

Reggel Jungkook hült helyére ébredek, és elszontyolodva veszem tudomásul, hogy ma a kis döggel töltöm a napom. Kicsattogok a konyhába, ahol fittyet hányva az összes szabályra amit felállítottunk, üldögél a konyhapulton.
-Most komolyan? Leonnan szőrgombóc!-igyekszem le hessegetni, de csak hozzám dörgölőzik.
-Hagyd abba! Mit csinálsz?-beszélek hozzá folyamatosan, miközben ő élvezettel nyalogatja a tenyerem.
-Ez gusztustalan!-nyafogom, majd végső elkeseredésemben ölembe veszem, hogy letegyem a földre, amit nem néz jó szemmel és amint padlót ér dörgölőzni kezd, ezzel totálisan befedve a szőrével mindkét lábszáram.
-Ezt direkt csinálod ugye?-guggolok le hozzá, majd óckodva, de puha kobakjára fektetem tenyerem. Lassan kezdem cirógatni, mire dorombolni kezd, igyekezve minél jobban belesimulni a tenyerembe. Amikor nem úgy néz rám, mint akit meg akar ölni egészen....aranyos? Igen, asszem ez a megfelelő szó rá.
-Ne szállj el magadtól rendben? Attól még, hogy aranyosnak tartalak, bennem van a késztetés, hogy eladjalak, érted?-figyelmeztetem, majd felállok, hogy elkészíthessek magamnak egy bögre kávét.

A nap további része aránylag zökkenő mentesen telik, ő sem akar kinyiffantani, és én is kissé több szeretettel fogadom a dörgölőzési kísérleteit, azonban ahogy besötétedik és eljön a fürdés ideje, megtorpanok. Chimchim ninjákat megszégyenítő módon lopódzott be a fürdőbe, miközben én mit sem sejtve vetkőztem, és csak akkor realizáltam a helyzetem, mikor már egy szál alsóban parádéztam, és megcsillantak a lámpafényben smaragdzöld szemei.
-Na jó! Álljon meg a menet! Ennyire azért nem vagyunk jóban!-kitessékelem a fürdőszobából, elmormogva egy 'perverz macskát' majd kulcsra zárom az ajtót, és sietősen lezuhanyzom.

Jungkook:

Mikor haza érek teljes sötétség fogad, így halkan végzem el az esti rutinom, majd veszem az irányt a közös hálószobánk felé. Elérve azt, felkapcsolom a villanyt, hiszen Taehyungot úgy sem zavarja, ha egyszer elalszik, másnap reggelig az isten szerelméért se kel fel, én pedig puszta jóindulatból igyekszem a lehető leghalkabban létezni. Miután beazonosítottam a helyzetem, és megbizonyosodtam arról, hogy mindenféle baleset nélkül is képes vagyok eljutni az ágyig sötétben, épp lekapcsolnám a villanyt, de halk dorombolásra leszek figyelmes. Azonnal Chimchimet keresem szemmel, de sehol sem látom, így pesszimistán ugyan, de közelebb lépek az ágyhoz. Taehyung összegömbölyödve fekszik a fehér paplan és a lepedő enyhén gyűrött egyvelegén, karjai közt a kis szőrgombóccal. Nem mondok lehetetlent, ha kijelentem, hogy meglepődtem. Az én kis gyökerem békésen alszik a legnagyobb ellenségének tartott macsekkal, halkan pihegve, védelmezően mellkasához vonva a kicsiny állatot. Nem bírok magammal, végig simítok gyönyörű arcán, majd a több századik fotó után leoltom a villanyt, hogy egy hatalmas mosollyal az arcomon térhessek én is nyugovóra, persze csak miután megbizonyosodtam arról, hogy arca minden egyes pontját kellőképp befedtem csókokkal.

Huhuhuhu, egy igazi jól megszokott shitty oneshot! Meglepő mi?
Enivéjz, vizsgahetünk van jejj🙃🙃
Nademostkéremszépen,,,,,, HAPPY BIRTHDAY MY LIL SUNSHINE💗💗💗💗💗😭😭

Huhuhuhu, egy igazi jól megszokott shitty oneshot! Meglepő mi?Enivéjz, vizsgahetünk van jejj🙃🙃Nademostkéremszépen,,,,,, HAPPY BIRTHDAY MY LIL SUNSHINE💗💗💗💗💗😭😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OHGOD YOU ARE SOOOOOOOO BEAUTIFUL😭😭💖💖

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OHGOD YOU ARE SOOOOOOOO BEAUTIFUL😭😭💖💖

OHGOD YOU ARE SOOOOOOOO BEAUTIFUL😭😭💖💖

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

oke, befejeztem :(

-Miiko

EgypercesekWhere stories live. Discover now