Yugyeom:
Egy tavaszi napon láttam először. Áprilishoz híven borzalmas vagy csodálatos idő volt akkor is. Mondanám, hogy akkor épp csodálatos, napsütéses nap volt, mikor még a madarak is csiripelnek, de éppen az ellenkezője. Az eső úgy esett, mintha csak a tengert zúdították volna a fejünkre. Melleseleg azt mondták, idézem "előre láthatólag a tökünkről is folyni fog a víz".. vagy valami ilyesmi. Végülis igazuk volt, csak éppen az ok nem volt ugyanaz, de csak részlet kérdése, nem igaz?
Valami oknál fogva vittem magammal esernyőt az nap, talán azért, mert tudtam, hogy az időjárás szeret baszakodni, és hát igazam is lett.
Mikor mentem haza, az ég beborult és minden előrejelzés nelkül szakadni kezdett. Rögtön átázott az összes cuccom, az esernyőmet sem tudtam elővenni, így úgy döntöttem, bemegyek a kávézóba, ami mellett épp elhaladtam, hogy egy kicsit megszáradjak. Kikértem magamnak egy kávét és leültem egy ablak melletti asztalhoz.
Az ajtó csilingésére lettem figyelmes,éppen csak odapillantottam, és akkor megláttam őt. Ismeretlen volt számomra, de mégis a pillangók életre keltek hasamban és vadul csapkodni kezdtek. Figyeltem minden mozdulatát, ahogyan leveszi magáról a vizes kabátot, majd visszanézett a kint lévő esőpartyra, és diszkréten elkurjantott egy nemigen diszkrét szót. Felkacagtam stílusan, mire felém pillantott, és rögtön megbántam a cselekedetemet. 2 egész másodpercig szemeztünk, majd elfordult. Lehet, hogy tetszem neki? 2 másodpercig engem figyelt.. beszarás..
Karomra támaszkodva figyeltem tovább új kiszemeltemet. Mivel nem ültem túl messze tőle, így hallottam ahogyan pöszén beszél a telefonon keresztül valakivel.
-Oké, szeretlek, majd talcsizunk!-tette le a készüléket, és MEGINT felém nézett. Zavarodottságomban a lehető legfeltűnésmentesebben tekintettem el. Azaz gyorsan lebuktam az asztal alá. Mikor már úgy éreztem eleget voltam az előbb említett bútor alatt, megpróbáltam a lehető legproblémamentesebben visszamenni ülőpozicíóba,viszont belevágtam abba a fránya fába a fejem. Szerencsémre nem találtam már ott a rejtélyes fiút, így úgy gondoltam, hogy nem is látta bénázásomat.
De az élet gyűlöl engem, így mikor kinéztem a mellettem lévő ablakon, kit láttak szemeim? Hát a drága újonnan szerzett crushom kukucskált be. Szintén tökre nem szerencsétlen módon, a kávémmal ijedtemben sikerült nyakon öntenem magam. Vegülis nézzük a jó részét.. a vizes ruháim miatt, már úgy éreztem, hogy a seggem is oda fog fagyni a székhez, de az ital felmelegített.
Vöröslő fejjel pillantottam vissza rá, miközben próbáltam magamat összeszedni. Megpróbálva ezt a kellemetlen szituációt egy kicsit kevésbe kínossá tenni, intettem egy aprót. Egy kis mosoly jelent meg az arcán, amitől még jobban éreztem az arcomat felmelegedni. Vörös hajjammal szinte már összeolvadtam.
Jelenthet ez a mosoly bármit? Lehet tényleg tetszem neki.. hisz az előbb 2 másodpercig nézett. Ki néz valaki egy idegen emberre 2 másodpercig? Oké, talán tökre természetes, ha valakit ennyi ideig figyelsz, de kit érdekel.
Ekkor az ismeretlen fiú igazgatni kezdte a haját, és egyre jobban úgy tűnt, hogy nem is engem, hanem önmaga tükörképét nézte. Egy kis csalódottságot éreztem annak ellenére is, hogy totál leégedhettem volna magamat előtte.. de akkor legalább észre vett volna.
Felültem helyemről és fizettem, mert már nem volt kedvem tovább az üzletben maradni. Az eső már elállt, de bórus kedvem miatt ennek nem tudtam örülni.
"Jó lett volna megismerni.. jó lett volna beszélni vele.. jó lett volna sok minden.. de most már többet nem látom, és csak egy emlék marad az ismeretlen fiú.." gondoltam én ezt még akkor, mitsem tudva arról, hogy ennek a történetnek ez még bőven nem a vége, hanem csak az eleje.~~
Aidaa
Hellokaa
Soo bár azt mondtam, gyorsabban fogok történeteket hozni, ez is elég hosszú idő alatt íródott, ezért most nem is fogok ígérgetni, csak annyit, hogy mint azt gondolhatjátok, ez egy ilyen több részes cuccli leszOohh és a díjakat amiket mostanában kaptunk azt most itt köszönném meg mindkettőnk helyében, mivel szeretnénk, ha kiegyenlítődne a story-díjak arány😊 (meeg már a factokból is kifogytunk 🙃)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egypercesek
FanficRövid kis szösszenetek, amik úgy döntöttünk, hogy nem érdemelnek saját könyvecskét.