Letter 3 (+18)

2.2K 105 3
                                    

Sehun:

Gondolkozz Sehun! Többször is rajta kaptad mar appáékat amikor AZT csinálták! Neked is menni fog! Gondolataimba merülve észre sem veszem, hogy szemeim a mellettem ülőn tartom.

-Hunnie! Figyelsz te egyáltalán?

-Bocsi, kicsit elgondolkodtam.-vizslatom ölemben heverő kezeim bűnbánóan.

-Ugyan min töröd a fejed?-kérdésére elpirulok...hiszen csak nem mondhatom el, hogy miféle módon tervezem 'megszeretgetni' ahogy appáék mondanák.

-S-semmin...-dadogom.

-Hmmm..valóban?-hangjából árad a játékos hitetlenség, majd oldalba bök. A testem összerándul a hirtelen mozdulattól. Rátalálva gyenge pontomra ismételgeti ujjai játékát. Dobálva testemet próbálom leállítani, majd végleg megunva fordítok az álláson. Csípőjén helyet foglalva szorítom kezeit feje fölé, halkan pihegve. Nem telik bele sok idő, hogy realizáljam mennyire közel is van az arcunk, aminek hatására elpirulok. Szemeim ajkaira vándorolnak, vörösek, puhák és hívogatóak. Ha ránézésre meglehetne mondani az ízüket, édesre tippelnék. Mennyire akadna ki, ha megcsókolnám? Végül is....már korábban is csináltuk, csak akkor ő kezdeményezett...Megunva a tehetetlenséget hajolok a puha párnácskákra, amik legnagyobb meglepetésemre azonnal mozogni kezdenek enyéimen. Nyelvem bebocsájtást kér, amit meg is ad. Mélyítve a csókot vetem be kezeimet. Lassan feltűrve pólóját cirógatom hasfalát, halk nyögéseket kicsalva belőle. Megkönnyebbülve reakcióitól tenyerem lejjebb vándorol, egészen belsőcombjáig, amit markolászni kezdek. Csípőjével fellök, jelezve, hogy erősen igényli az érintésem, amit habozás nélkül meg is adok.

-Hunnie ahh ezt nem szabadna....dehh abba ne hagydh!-nyöszörgi, édesen, félig lehunyt pillákkal. Nyakára csókolok, mire finoman megremeg. Jackpot. Folyamatosan ingerlem azt az egy pontocskát, miközben ujjaim sem tétlenkednek, az alattam fekvő férfiasságát gyötrik. Szinte nyüszít az édes kínzástól, mire megsajnálva szabadítom meg a nadrágjától. Hirtelen fordít a helyzeten és felém kerekedve bámul, mintha fel akarna falni.

-Sehunnie....ugye tisztában vagy azzal, hogy én leszek a top?-kérdezi fülig érő vigyorral, mire hatalmasat nyelek.

-A-azt majd meglátjuk!-dadogom...ez az Sehun...igazán meggyőző vagy! Felkuncog bátortalanságomon, majd ajkaimra hajolva kezdi marni azokat. Megszakítva a vad csókot kapja le az ő és az én pólómat is egyaránt. Összeszedve minden bennem lakozó dominanciát, újra magam alá gyűröm, majd megszabadulva nadrágjától, és a sajátomtól is dörzsölöm össze a vékony anyaggal fedett férfiasságainkat.

-Csak nem elhitted, hogy dominálni tudsz felettem?-kezeit feje mellé szorítva nézek mélyen íriszeibe.

-Mindenben dominálok...ebben is tudnék...nem véletlenül léptem én először...én vagyok a tökösebb..fogadd el!-Így játszunk? Hát legyen...már máskor is lefutottuk ezeket a köröket. A csipkelődés állandó, de sosem tanul belőle.

-Rendben! Aki először eléri, hogy a másik nyögjön, az lesz felül!

-Legyen!-sokat sejtető mosollyal túr tincseim közé, hátrafeszítve fejem. Nyakam vékony bőrét kezdi szívogatni, különös figyelmet szentelve ádámcsutkámnak. Mielőtt bármiféle hang kiszökne ajkaim közül, férfiasságára markolok. Puha párnácskáira harap, melyeken apró vércseppek képződnek fogai hatására. Nyelvemet végigvezetem a vöröslő cseppeken, finoman hátradöntve, ékességét masszírozva.

-Lulu...engedd ki a hangod..-suttogom fülébe amit meg is nyalok. Arca kipirul, és szinte zilál de még véletlenül sem ad ki semmiféle hangot. Kikészít.

-Persze...nem szép dolog így kihasználni, hogy nem tepertelek le egyből...-biggyeszti le ajkait, melyekre azonnal apró csókot nyomok.

-Én nem használok ki semmit.-vigyorgok, folyamatosan csókolgatva kulcscsontját fedő érzékeny bőrét. Megremeg, miközben vállamra mar. Felnyüszítek a bőrömbe vájt körmei hatására, majd bosszúból nagyobbat szívok a bőrfelületen, ami nem csak hogy szép nyomot fog hagyni, de egy apró nyögést is kicsal az alattam vergődő fiúból. Kezét azonnal szája elé kapja, kikerekedett szemekkel vizslatva.

-Lám-lám...valaki mégsem olyan domináns, mint ahogy azt hitte...-kuncogom diadalittas mosollyal, majd ajkaira hajolok. Finoman kóstolgatom a mézédes párnácskákat, mire ő is viszonozni kezdi a csókot.

-Ez nem fair!

-Ó, dehogynem!-lebiggyeszti ajkait, melyekre azonnal csókot nyomok. Nyelvem végig vezetem nyakán egészen mellbimbójáig, amit óvatosan harapdálni, szívogatni kezdek, mígnem teljesen megkeményedik. Áttérve a másikra ismétlem meg ugyan ezt, majd lejjebb haladok, hangos nyöszörgéseket, sóhajokat kicsalva Luhanból. Ujjai hajamba vándorolnak ahogy alhasát puszilgatom. Türelmetlenül mozgatja a csípőjét, amitől felkuncogok, majd egy utolsó csókot nyomva ajkaira szabadítom meg alsójától. Azonnal belsőcombjára hajolok, megkóstolva hófehér bőrét, mire felvinnyog.

-Hunnie...szeretlek...de ha nem hagyod abba a kínzásom nyakon váglak!-nyöszörgi, mire elvigyorodok.

-Nem értem miről beszélsz!-apró puszit nyomok makkjára, de ennél tovább nem megyek. Csípőjével felfelé ívelő mozdulatokat tesz, miközben erősebben markolja tincseim. Eleget téve néma kérésének nyalok végig teljes hosszán, majd számba eresztem ékességét. Mélyről jövő nyögés szakad fel torkából, amint makkja érintkezik torkommal. Fejemet fel-le mozgatom, megtéve minden tőlem telhetőt. Szájához irányítom ujjaim, hogy benyálazza azokat, amit készségesen meg is tesz. Férfiasságát továbbra is kényeztetem, miközben első ujjam belé vezetem, melyet rövidesen követ további kettő. Három ujjal tágítom, azt a bizonyos pontot keresve amelyről még appa mesélt. Ahogy gyorsítom kezem és szám mozgását, úgy nyöszörög és sóhajtozik egyre többet. Még mielőtt elmehetne megállok, teljesen kihúzódva belőle, majd ajkaira hajolok.

-Készen állsz?-válasz helyett csak bólint egyet, kezeit nyakam köré fonja szenvedélyes csókba invitálva. Nehézkesen kiügyeskedem a síkosítót a fiókomból, egy pillanatra se megszakítva a csókot, majd bőségesen kenek ékességemre és bejáratára is, minden lehetőséget megragadva a feszítő fájdalom elkerülése érdekében. Nem várva tovább lendítem csípőm előre, elmerülve a szűk forróságban. Felmorranok az érzésre, majd az alattam levőre nézek, akinek könnybe lábadtak a szemei. Férfiasságára markolok, és apró csókokkal hintem testét, hogy enyhítsem fájdalmát. Lassan mozogni kezdek, mire egy kéjes nyögés hagyja el ajkait. Fokozom a tempót, amint láthatóan élvezni kezdi, és továbbra is keresem benne azt a bizonyos pontot. Rövidesen meg is találom, mire felsikít. Háta ívbe feszül, mellkasát kidomborítja.

-Megvagy!-vigyorgom, csípőm mozgását gyorsítva, folyamatosan masszírozva gyönyörközpontját. Szaporábban veszi a levegőt, és szemérmetlenül hallatja hangját, ahogy érzi a menet végét. El sem hiszem, hogy megtettem...tényleg sikerült! Hirtelen melegség önti el a mellkasom. Annyi év sóvárgás után végre léptem...és most itt vagyok, alattam egy angyalokat megszégyenítően gyönyörű fiúval aki az én nevemet nyögi. Luhan teste megfeszül és hangját is egyre hangosabban ereszti ki, ahogy a kezembe élvez, minek eredményeképp én sem bírom sokáig. Pár lökés múlva egy mélyről jövő nyögés kíséretében belé élvezek. Hangosan pihegve dőlök mellé, mire közelebb bújik.

-Sehunnie...szomjas vagyok.-biggyeszti le vöröses ajkait, majd egy gyors csók után, az élvezetektől enyhén remegő testtel indulok vízért. Kinyitva az ajtót pillantok meg egy kis levélszerűséget, amit felkapva a földről kezdek olvasni.
"Legközelebb kicsit halkabban!-appa"
Baszki.

Hát izé...nehéz szülés volt. Bár késznek nyilvánítom nem vagyok teljesen megelégedve az eredménnyel. Elég sokat szenvedtem vele, de remélem valamennyire azért élvezhető...😅😅

-Miiko-

EgypercesekWhere stories live. Discover now