Öğlene doğru kalkıp eşofmanlarımla yemekhaneye gittim. Kahvaltımı yapıp bahçeye çıktım. Hakan, Eymen ve Egemen karşı da oturmuş sohbet ediyorlardı. Yanlarına gidip
'Ben hazırlanmaya başliyim mi? Bekletmek istemem sizi.'
'Sen bilirsin. Bekleriz ama sorun olmaz. ' dedi Hakan.
Hiç bişey söylemeden oturmaya devam ettim. Telefonumu çıkarıp oyalanmaya çalıştım. Daha sonra sıkılıp bizimkilere söyledikten sonra içeri girdim.Uzun bir duş alıp rahatlamaya çalıştım ama bu da yeterli olmamıştı. İçimde acayip bir sıkıntı vardı. Birisine birşeyler olmasından korkuyordum.
Duştan sonra dolabımdan aldığım kıyafetleri giyinmeye başladım. Üzerime kırmızı dar mini elbisemi giyindim. Altıma siyah külotlu çorap giymiştim. Elbise askılı olduğu için üstüme de bolero tarzında bir ceket aldım. Kısa botlarımı da giyip banyoya gittim. Eyelıner, rimel ve parlatıcı bir ruj sürüp makyaj işimi de halletmiştim. Saçlarımı hızla kurulayıp maşa yardımıyla su dalgaları oluşturdum. Aynadan kendime baktığımda güzel olmuştum.
Gergin bir gülümseme yolladım kendime. İçeri odama geçip siyah kabanımı giydim ve çantama telefonumu ve rujumu koyup elime aldım.Aşağı indiğimde herkes bana bakmıştı.. İşini gücünü bırakıp odak noktaları ben olmuştum.
Eymenlerin yanına geldiğimde onlarda giyinmişti. Ama spor giyinmişlerdi. Kot, tişört ve ceket.
'Çok mu abartılı olmuşum ya. ' diye sordum.
' Harikasın'dedi Ege.
'Bence de süper olmuşsun' dedi Eymen.
'Partinin en güzel kızı sen olucaksın. Emin ol. 'dedi Hakanda.
' Sağolun beyler 'diyerek gülümsedim. Ve Eymenin koluna girip ' Yanımdan sakın ayrılma. ' dedim. Gülerek ' Korkma kapmazlar seni' dediğinde kaşlarımı çatıp 'Eymen ben ciddiyim. Gece boyunca yanımdan ayrılmıycaksın duydun mu beni.'
'Tamam kızım ya amma uzattın. '' Gençler. Hazırsanız gidelim ' dedi bir adam. Ona döndüğümde beni boydan boya süzerken görmüştüm. Eymenin kolunu sıktığım da onunda gerildiğini farkettim.
' Abi hazırız gidelim. 'diyerek araya girdi gerginliğimizi fark eden Hakan.
Hep birlikte lüks bir makam arabası gibi birşeye bindik. Yanıma Eymen onun yanına da Ege oturdu. Karşımıza da Hakan oturmuştu.' Haklıymışsın. Sakın yanımdan ayrılma. 'dedi Eymen.Gittiğimiz yönü az çok tahmin edip Yiğite mesaj attım.
Bi kaç dakika sonra
' Biliyorum. Takipteyim. Ayrıca o elbise ne öyle. Adamın salyaları aktı. '' Gördüm. Sapık mıdır nedir? Hem ne varmış elbisem de siz erkeklerin sapıklığı. '
' Herneyse Eymenin yanından ayrılma. Bi de seninle uğraşamam. '
' Emredersiniz. '
' Aferim söz dinle :) . ' Allahım sanki gerçekte çok gülüyordu da yetmiyormuş gibi bir de gülücük atmıştı sonuna.
Arabadan inip etrafıma bakınmaya başladım. Müzik sesleri burdan da duyuluyordu. Eymenin kolunda bahçeye doğru ilerlemeye başladık. Bahçe de bir sürü insan vardı. Bi masanın etrafına geçip beklemeye başladık. O sırada telefonum titreyince mesajı açtım.
'İçki yok. ' yazmıştı Yiğit. Etrafa çaktırmadan göz atmaya başladım. Evin dışında uzakta gördüğüm gri arabanın içinde mavi gözleri gördüm. Beni izliyordu.
Gülümseyerek mesaj bölümüne girip ' Beni değil. Hakanı takip etmen gerekiyor. ' yazıp gönderdim.
Masaların arasında dolanan garsonu durdurdu Hakan. Elindeki tepsiden kokteyl alıp hepimizin önüne bıraktı.
'Soda var mı? ' diye sordum.
' Tabi vardır ama soda mı içeceksin ' dediğinde Eymen kaşlarını çatarak Hakana cevap verdi.
' İçki içemez zaten. Soda içse daha iyi. '
' Peki dostum sakin. ' diyerek garsona dönüp soda istedi Hakan.
Çok geçmeden garson sodamı getirince çaktırmadan bardağı kokladım. Alkol kokusu gelmeyince bir yudum aldım. Telefonumu çıkarıp ' Merak etme. Test edildi alkol değil :) ' yazıp Yiğite gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZCA SEV
Teen Fiction10 yaşında küçük bir kızın tek kahramanı babasıdır heralde. Masallara inanan küçük kız ya gördüğü rüyadan uyanıp bir kabusa düşerse? Masallarındaki tek kahramanını kaybederse? Hayatın acımasız soğukluğu daha on yaşındayken yüzüne çarpar. Ve gördüğü...