Yeni Arkadaşlar

142 9 13
                                    

Multi de bu bölümdeki Çağrı ve Buse çifti var... Arkadaşlar medya yükleme de sorun yaşıyorum. Bilginize. Yukarıda görünmeyenler için hemen alta atıyorum.

Göktan ile birlikte onlara doğru yola çıktık. Çok uzun olmayan bir yolculuğun ardından bir apartmanın önünde durmuştuk.
'Burası da bizim fakirhane ' dedi gülerek.
' Bence şirin bir yere benziyor hakkını yemeyelim ' dedim bende gülümseyerek. Çantamı bagajdan alıp yanıma geldi.
' Geç bakalım küçük hanım. ' dediğinde tedirgin adımlarla yolu izledim.

Anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve benim geçmem için çekildi. Ürkek gözlerle etrafı inceleyip içeri geçtim. Çok lüks bir daire değildi. İçerisi dağınıktı biraz da. ' Kusura bakma. Bizimkiler toplamadan çıkmışlar yine. Sen geç ben şimdi hallederim.'

' Yo sorun değil. Toplarız şimdi. ' dedim ve işe koyulduk. Oturacağımız odayı düzene soktuktan sonra
' Çok sağol. Birşeyler içer misin bu arada? '
' Olur farketmez. ' dedim kendimi koltuğa atarak.
' öyleyse kahve yapıyorum. '
' Olur. Şekersiz olsun ama. ' dedim.
Telefonumu çıkarıp oyalanmaya çalıştım.
Eymenden gelen mesajları açıp okumaya başladım.

Nerdesin sen!

Cevap ver. Kapatıp durma şu lanet telefonu.

Yiğitte kalmıyoruz. Merak etme. Otele geçtik. Mesajı görünce bana ulaş.

Yiğitin evine gidiyorsun haberim yok. Şafak ne yapmaya çalışıyorsun. Çıldırıcam.

Yiğit ortalığı birbirine kattı. Haberin olsun. Gözüne görünme derim.

Ayrıca çık artık ortaya uzatma.

'Bir sorun mu var? ' dediğinde kafamı telefondan kaldırıp
' Hayır ' diye cevapladım.

' Bu senin ' dedi, kupayı uzatarak. İki elimle tutarak kahve kokusunu içime çektim.
' İşte bu.. Harika kokuyor. ' dedim gözlerimi kapatarak.
Sadece gülmüştü.
' Arkadaşların nerdeler. '
' Okuldalardır. Birazdan gelirler.' demesine kalmadan kapının açılma sesi duyuldu.
İçeri sarışın dalgalı saçları olan bir çocuk girdi önce. Bu çocuğu dün gece ateş başındada görmüştüm.
'Selam. ' dedi önce bana uzun uzun baktı sonra Göktana dönüp hayırdır işareti yaptı.
' Şafağın gidecek biryeri yokmuş. Bi kaç gün misafirim olucak. ' dedi.
' Hoşgeldin. 'diyerek elini uzattı.
' Ah kendimi tanıtayım. Çağrı ben. ' dediğinde gülümseyerek elini sıktım. O sırada içeri siyah kısa saçları olan bir kız ve kızıl uzun saçları olan bir kız daha geldi.
' Hayırdır? ' dedi bize bakarak kızıl olan.
' Göktanın misafiri. ' dedi adının Çağrı olduğunu öğrendiğim çocuk.
' Selam canım. Ben Çağrının sevgilisi. Buse. ' dedi elini uzatarak.
' Şafak bende. Memnun oldum. ' dedim.
Kızıl saçlı kız beni boydan süzüp odadan çıktı.
' Sen onun kusuruna bakma. O biraz soğuktur. 'dedi Buse.

 KORKUSUZCA SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin