Karşı Komşu

194 11 1
                                    

Başımdaki ağrıyla yüzümü buruşturmaya çalıştım ama kuruyan dudağımın acısıyla inleyerek gözlerimi araladım.
'Uyandı. 'dedi bir ses. Gözlerimi kaldırıp sesin sahibine baktığımda herkes camın önüne dizilmişti. Hepsine tek tek baktıktan sonra gözlerimi kaçıracağım sırada gözüme bir çift mavi göz takılı kaldı. Kaşlarımı çatarak başucumdaki hemşireye döndüm.
' Başım çok ağrıyor. 'dedim.
' Normaldir. Ufak bir operasyon geçirdiniz. ' dediğinde şoka girdim.
' Ne operasyonu. En son sakinleştirici yapmışlardı bana. '

' Evet o gün çektiğimiz filmlerin sonucunda beyniniz de bir sorun oluşmuş. Sinir hücrelerinizle ilgili. Apar topar ameliyata aldık. Ve üç gündür de uyuyordunuz. Bugün normal odaya alırız sizi. Gayet iyi görünüyorsunuz. '
' Ne yani üç gündür uyuyor muydum? '
' Evet. Ben ailenizi bilgilendiriyim. Siz dinlenin'

Hemşire çıktığında öylece karşımdaki duvarı inceledim bir süre.
En son sinir krizi geçirip Yiğite bağırdıklarım geldi aklıma. Egemenle Eymenin zor zapt ettiği görüntüler canlandı gözümde. Ne olmuştu bana birden. O kadar yaygarayı koparacak ne yaşamıştım.
Açılan kapının sesiyle kapıya döndüm. Doktorum Anıl beydi.

'Günaydın küçük hanım. 'dedi gülümseyerek.
' Ne oldu bana. Niye ameliyat oldum. En önemlisi sinir krizi geçirdiğimi hatırlıyorum. Ne oldu da bu hale geldim. '

' Öncelikle kafa tasına aldığın darbeler sonucunda beyin kanaması riski vardı. Senin anlayacağın dilde damarlarından birinde ufak bi tıkanma vardı ve bu da beyin kanamasına yol açmış. Sinir hücrelerindede kanamadan dolayı hareketlenme olunca sinir krizi geçirdin. Ayrıca sinir krizi geçirmenin bir diğer sebebi üst üste yaşadığın içine attığın sıkıntıların patlaması olarak da adlandırabiliriz. Kendine dikkat etmen lazım. Önümüzdeki bir aylık süreçte stresten uzak olmalısın. Psikoloğa yönlendiriyorum. Ailene bu konu hakkında bilgi verdim. '
' Ne zaman çıkacağım peki çok sıkıldım ben buradan..' kısa bir kahkaha attı.
'Bugünde buradasın. Yarına kadar bir sorun olmazsa çıkartırız. Ama yolculuk yapman yasak. İlk bir hafta. '
' Ankaraya gidecektik biz. 'dedim şaşkınlıkla.
' Bir Hafta Sonra kontrollerin var canım. Eğer bir sorun görmezsek o zaman gidersin. '
' Peki. ' diyebildim sadece.

' Tamam bende kalırsınız. 'dedi Yiğit. Normal odaya çıkalı çok olmuştu. Ne yapacağımızı konuşuyorduk.
Yiğitin söylediği şeyle hepimiz ona döndük.
' Ne! Benden nefret ediyor olabilirsin ama bunlar benim yüzümden oldu madem tabi ki sizi otele göndermem bende kalırsınız. Zaten işlerim oluyor eve doğru dürüst uğramam. '
' Olmaz. Otelde kalırız gerek yok.' dedim inatla.
'Tamam. Şöyle yapıyoruz. Gülfem teyze, anne, baba siz dönüyorsunuz. Şafağın yanında ben varım olmadı bak Egemen var Hazan var.. Buralarda perişan olmayın. Biz de bir hafta sonra kontrole geliriz. Eğer uygunsa geliriz. ' dedi Eymen.
' Benim işlerim var. Ben dönmek zorundayım zaten. Eymen haklı. Şafak yalnız kalmaz burda. Hanımları da alıp gidelim biz bugün. '
' Ben kalsaydım. Olmaz öyle aklım burada kalacak. ' dedi annem.
' Yok Gülfem teyzecim meraklanma sen. Ben ona çok iyi bakarım. 'dedi Eymen. Neden bu kadar ısrar ettiğini anlayamamıştım.
'Otel de kalıcaz.' diye inat ettiğimde Yiğit ve Eymen aynı anda göz devirdi.

***

'Siz çıkın. Biz şafağın üstünü değiştirelim geliyoruz. ' dedi Hazan.
' Duş almam gerekiyor. Kötü durumdayım 'dedim Hazana.
' Evde alırsın. Oyalanmayalım. ' dediğinde kafamı salladım.
Üzerime giydiğim atlet ve eşofmanla hazırdım. Çantamı da Hazan aldığında başucumdaki çiçeklerimi kucakladım. Hazan koluma girince birlikte çıktık odadan.
' Şafakcım gidiyorsun galiba. Haftaya görüşmek üzere. Seninle vakit geçirmek güzeldi. Kendine dikkat et canım. ' diyerek sarıldı Anıl.
' Sende dikkat et. Herşey için teşekkürler. Görüşmek üzere. 'deyip ayrıldım.
Koridorun sonundan bizi izleyen Yiğitin bakışlarından ürkmüştüm.
Tekrar Hazanın koluna girip onun yanına gittik. Hazanın elinden çantamı alıp yürümeye başladı.
Arabanın önüne geldiğimizde bişeyler konuşup gülüşünce Eymen ve Egemene sert bi bakış attığımda susup kapıyı açtılar benim için. Arka koltuğa geçtiğimde yanıma Eymen ve onun yanına da Hazan oturmuştu.
'Ya kaysana biraz ' diye cırladı Hazan.
' Şafağın üstüne çıkıcam kaya kaya. Sığamadın bir türlü. ' dedi Eymen.
Yiğit arabayı çalıştırırken dikiz aynasından ters bi bakış atıp önüne döndü.
' Öf ya. Elbisem kırıştı. Hep senin yüzünden. '
' Ay yeter! 'diye bağırınca hepsi bana bakıp olduğu yere sindi.

 KORKUSUZCA SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin