Ve bugün...
Hayatta herseyin bir günde hatta 2 dakikada bile degisebilecegini ogrendim.Insanlarin kendi kazdiklari kuyuya düşmelerini de.
Sabah yine her zamanki gibi alarmı erteledim. Kalktığımda üstümü giyindim dişlerimi fırçalamadan asla okula gitmem-bazen aksatabiliyorum-yani gitmiyorum. Liseye başladığımdan beri evet çok garip ben ki surahide su bitince damacanadan dökmek yerine su içmeyen insanken.Evet lise insanı çok değiştiriyor derdilerdide inanmazdim.Cok doğru. Ha bu arada ben kendimi tanitmaliydim. 9 . sınıf öğrencisi, kendo kafasında yaşayan bir kızım beni zaten zamanla tanıyacaksiniz.
Okulda 2tane sınav vardı-3 taneydide hocaya yalvardik birini erteledi-Matematik ve dil anlatım.Onun stresiyle okula gittim. sınavlar idare eder -50 alsam yeter modundayım-.Çalışıcam ama 2.sinavlarda. Evet okul bitti sonunda. Bindim otobüse işte ortaojuldan bir kaç arkadaşla karşılaşırım hergün-Maalesef-.Liseye geçince onların da benim gibi götü kalkmış ego havalarda. Yanlarınada almışlar bir kızı Allahım resmen gel beni döv ya resmen. Kızla bir türlü anlaşamadım.-yani anlasamadik derken bakışlarla falan-.Neyse ben bu okula gitmeden önce koleje gidiyordum -5gunde olsa-ordaki insanlara alisinca falan zor ama.Sonucta ben bu okulu kendi zekamla kazandım. Ordan bir çocuk ama hani basketbol oynuyor. ve bu benim için yeterli bir özellik. Neyse annem falan biliyor tanıyor çocuğu onun rahatlığı da var bende.Okuldan o çocuk için erken çıkmalarım falan.Ben oraya gidene kadar onlar okuldan anca çıkıyolar.Hani onu görürüm kafasiyla .Okula 2 durak Allam yarappim içim kıpır kıpır. Neyse o duraktayız.Ve o an benim suratimin asıldigi an .Ordan her gün geçerken otobüsten gormek yetiyordu galiba.Tabii onun haberi yok Şuan ina karşı hissettiklerimden.
Hs bide bugün hava yarın soğuk olucak diye üstüme ayran dökmem-isteyerek olmadı ama işime geldi :D-Neden dediğini duyar gibi oldum çünkü CATlarimi giycektim giymem için pacasini daralttigim olanı giymem gerek de.
Votelerinizi bekliyorum eksik etmeyin.ilk hikayem arkadaslaaar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Teen FictionOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))