"Bugün çok güzelsin hemde çok "
"Yani??" derken arabaya bindim.
"Hiç söyledim kötü mü yaptım? " dedi.
"Yok Sağol " dedim güldüm.
Karnım gerçekten çok ağrıyodu.Durduk.Kapımı açtı HAYIRDIR??.Bi gelişme var gibi.
"Hadi bakalım geldik."
"Vaay beyefendiye bak sen bu gece için kimle çalıştın ?"
" Ne alaka şimdi?"
" Senin aklına böyle şeyler gelmez de"dedim bilmiş bi tavırla.
Gişeye geldik.
"Neye binmek istersin bakalım? "
" Bana çocuk gibi davranmayı bırakırsan"
" Ama şu an karşımda çok korkak bi insan duruyo da elimde değil ondan" dedi güldü. Ben sana gösterirdirdimde neyse
"Karnım fena ağrıyo gerçekten"
" Korkudandır korkudan"dedi sırıttı.
" Siktirtme korkunu beni eve bırak hemen!!"
" Ne dedimki şimdi ben?"
" Hiç bişey.Karnım ağrıyo diyorum korkudandır diyosun allam ya"
Dönüşte hızlı geldik.Evin önüne geldik kapıyı açtım ona döndüm ve
"Gerçekten bugün için üzgünüm"
" Sıkıntı olmaz senden daha önemli değil amaa telafi bekliyorum. "
" Tamam"dedim güldüm . Yanağına bi öpücük bırakıp "İyi geceler"dedim
"İyi geceler:))"
Kapıyı çaldım bi anda karın ağrım geçmişti.Oyy bu bilinçaltıma ben bile hayranım yani.
Kimse açmıyor ve ben üşüyorum, donuyorum çantaya baktım. İnşallah anahtarı almışımdır diye düşünürken buldum evet zafer beniiim.Uyumuş demekki şimdi gidip yanına yatmak istiyorum kokusu off özledim kokusunu. Sessizce girdim içeri. Bütün odaları gezdim yok.Ne nasıl yani ya?.Hayır gitmiş olamaz. 1dk kıyafetlerii burda.Ohhh rahatladım ama o nerdee??.
********CEM******
Bara geldim. Bi kız gibi evde oturup onu bekleyemezdim ama.Of biraz kafamı dağıtıyim eve giderim diye düşündüm.Ama ordan bi sürtük bana yaklaştı. Bayağıdır yapmıyorum ve ona çok benziyo.
" Hadi bana gidelim"dedi.
Ben crm Hayır diycem agagava.
" Tamam arabam dışarda"dedim ama kendimden haberim yok bile.
* Bu halde kullanamazsın benimkiyle gidelim"dedi.
" Tamam ama beni mutlu et."
" Merak etme hiç tahmin etmediğin kadar."dedi.
Indik asansöre bindik beni o taşıyordu. Taşırken üstündeki sadece göt kapatan elbisesi daha seksi duruyordu. Beni bi odaya soktu.Yatağa fırlattı. Sonra
" Hazır mısın? "dedi
"Herzaman bebeğim"dedim.
Üstünü çıkarmaya başladı. Off fazla iyi bi vücudu vardı.
"Sabırsızlanıyorum"
"Bende bebeğim bende".
Üstüme atladı . Beni soymaya başladı. Sonra dayanamadım yardım ettim.Bu sefer ben onun üstüne çıktım. Inlemesi çok güzeldi. Beni daha çok tahriik ediyordu.Telefon çaldı çıkardığım pantolonunun cebinden telefonu aldım. Arayan tam okuyamıyorum ama Cok bilmiş . Gözde arıyor. Ne oldu acaba aklına vurdum ben onun.Açmak istemedim ama ya başına kötü bişey geldiyse?.
"Alo"
" Nerdesin Cem?"
" Sanane sen benim neyimsinki annem? babam?sevgilim"dedim onu taklit ederek.
" Hiç bişeyin olmayabilirim ama.Bi dk o kadın sesi de ne?"
Hiçbişey söylemedim,söyleyemedim.Oda söylemedi.
" Sakın!!. oov bi kadınlayım deme"
" Dememe gerek kalmadı prenses"dedim.
O ağlıyordu.Uzgundum.
" Alo"dedim ama tek duyduğum ses
"dıt dıt dıt"oldu.
Saate baktım daha 9 . Benim için dönmüş olmazki.
HAYIR SALAK SENİN İÇİN DÖNDÜ...
Kalktım kızın üstünden üstümü giymeye başladım ama başım çok dönüyo.
" Heey nereye? "
" Sus ve yat"dedim.
" Orospu"diye bağırdım sonrada.
* * * * GÖZDE * * *
Şuan sadece ağlıyorum duvarın köşesine sinmiş bi şekilde. Olamaz ya bu bi rüya şimdi gelicek beni öpücek ve uyanıcam bende. Ben sanki o çocukla yatmaya gittim gibi. Sadece uyumak istiyorum. Odama çıktım üstüme pijamalarımı giydim.Telefondan kulaklıkla RIHANNA - WHAT NOW Tam şuana uygun bir şarkı da kendisi . Yatağıma gömüldüm.Ama uyumak nerde? Onu o kadınla düşünürken olmuyor yani.
" NALET GİRSİN!!!!" diye bağırdım hıçkıra hıçkıra ağlıyorum şuan malım ben bildiğiniz katıksız hemde. Neden peki bu gözyaşları?.Kapı sesi duydum. Geldi sanırım onun yüzünü görmek bile istemiyorum. V onunda beni böyle görmesini.Buna izin veremem. Hemen uyuma numarası yaptım.
" Gözde, Gözdeee "diye bağırıyordu ve tak diye bi ses geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Novela JuvenilOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))