Uyku uyku uykuu...

173 5 0
                                    

Uyuyakalmisim ya sapsalim çok.Evet bugün o meşhur yeşil montu giymiycem.

Ama bunun göt gösterme ile alakası yok tabiki. Sadece o yeni aldığım mont için heves giderme ;).Mont,Ayakkabı,Şort,Kazak takıntım var da maalesef. Haa bide Bileklik evet şu anda okadar bilekligim var ki hangisini taksam diye düşünüyorum hergün agagags.Bu arada üç ay öncesine kadar yoktu :D-Lise bi başka ya-Bugün de yine okullar tatil olur ümidiyle kalktım ki.Cok umutlandim yani dık bütün sınıf asdf.Hayir anlamıyorum okadar kar yağarken nasıl güneş açar ya .Çok zor sorular bunlar biraz daha oyalanirsam geç kalacağım okuluma CANIM OKULUUM (!).

Bugün cuma oh be üstümde bi hafiflik.Bindim gene metroya-Abi hayatım otobüslerde geçiyo ya-.Artık metroya bincem ama . Çünkü eski bi arkadaşımı gördüm. Dünya küçük işte. Ama tabi eskisi gibi değildi. Ergenlik hali :D . Sadece bakıyodu amk çocuğu ya ne bakiyon.Bari gelde konuş.Ama bende öyle yapıcam kaçan kovalanır abi.Atalarimiz işte nasılda biliyorlar böyle seyleri harbiden nasıl biliyorlar aq önceden böyle şeyler de yoktu ya hadi neyse.Ha bide bu hayat göt göstererek geçmez. Hani söyliyim dedim yani . Neyse sanırım ben öyle daldım ki durağım kaçtı.Hay ben böyle. Bidaha metroya falan da binmem amk.onunda selam vereceği yok zaten benim gibi bi kıza.Evet ama çok şey yaşadık. Ben o çocuk sayesinde popili olmuştum. Evet benim için değerli bir insandı.Ama insandı. Dı diyorum dı -abarttim biraz :FASFA-Ya ben neden bukadar çirkinim olmak zorunda mıyım ki?? Sorduğum soruya bak sen al sana bi cevap kocamaaan bur EVET.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin