Okul işte...

392 4 2
                                    

Bu sabah erken kalktım.Belki o kırmızılı şeysili çocuğu görürüm diye. Süslendim falan işte ama haftanın son günü ne kadar olabilirse.Haftanin yorgunluğu. Yeni parfümümu sıktım.Beyaz okul forma üstümü altıma pantolonumu giydim . Aslında bende ne kadar çok isterdim turkuaz şortumu giydim üstüne toz pembe salaş bi tişört giydim hafif makyaj yaptım demeyi ama nerde okula gidiyorum amk ne bu yani kıskançlıktan değil yani.Bizde nerde sivil git olayı nerde bide adalet derler. Olsa bile şort giymek yasak olurdu dar pantolon da.En azından şimdi pantolonumu daralttım ve onu giyebiliyorum.Ayagima CATlarimi geçirdim siyah altın yaldızlı puma çantamî taktım ve çıktım evden. Ahenkle otobüse bindim. Okulda buldum kendimi.Merdivenlerden çıktım ve hemrn çantamı attım ardından kendimi attım sıraya evet bildiğin götüm acıyor hala asdfcf.Bi beş dk sonra biri beni dürttü söverek uyandım. "Ecem arkadaşım ne var ?"dedim kızgın çıktı sesim sanki biraz ama olsun benim uykumu niye bölüyoki."Yanına oturiyim mi?"dedi.

"Haa tabi ama bana böyle şeyler yapma tersime gelirsin"dedim uyardım yani.

"Tamam" dedi ders kimya ben biraz uyuyim...

  Bi kalktım beşinci dersteyiz Eyvahlar olsun yoo aslında bakarsan çokta umrumda değil. Çıktık kızlarla okuldan Kadıköy'de takıldık biraz sonra herkes evine dağıldı. Ama o çocuk yoktu birisi üstüme o çocuğu atsiiin.

  Dur yada atmayın biz yarın İzmir'e gidiyoruz unuttum söylemeyi.Teyzemin düğünü var. Ne mi giycem? ? her zamanki gibi ben altıma siyah kalem dizden iki karış üstte bi etek, üstüme beyaz gömlek , siyah parlak bi kravat, siyah düz ceket altında ugglarım yeter daha napiyim kie ben :D

****

Evet dün akşamdan bavullarimi hazırladım. Oooo Hayır hayır olamaz 2kilo almışım bide kilo almiycam diye okadar dikkat ettim yani ettiğimi sandım. Yanılmışım.Suanda tek isteğim kiyafetleriin bana olmasi. inş cnm yhaa.s.s.s Nalet girsin ki aynaya bakmasam hiç fark etmiycektim.Evet gerçekten bari bugün yemiyimde 1kilo 1kilodur.Ndn anltsnza brz s..s.s.s.s.s Ben gene ergen triplerine girdim amk xdxd uçak kafa yapıyo genjleer. Aşşağıda bakmıyorum. Zaten basınç desen beynimin içine sıçtı.Yanımdaki bayaggn sağolsun durumumu anlamış olacakki.

"Al sakız iyi gelir "dedi . Şimdi bu karı beni zehirlemeye çalışmasın.

"Yok Teşekkürler"dedim

"Seni zehirliycegimi falan düşünmuyosun dime?" Şaşırdım iyice korktum amk.

"Yok canım daha neler aliyim ben sakızı :))"

":))"Neyse ben bavullarimi taşıyım artık zaten gelirken taşımadım diye annemin dır dırını çektim.

*****

Evet teyzem hazırlanıyo bile çatlak kadın :)."Ay bi dakka bi dakka o gelinlik senin mi teyzöööğ?"

"Evet niye çok mu güzel? "

"Yoo çok çirkin iyyy hıh giyme sen bunu benim düğüne sakla. "

"Tamam da sana olur mu acaba? Yine kilo almışsın bide benim düğünüm olduğunu bile bile"ekledi."Eşimin tarafındada taş gibi çocuklar var Seline kaptırmak istiyor gibisin ha?"

"Sus deme öyle deme:(( Zaten ben siyah giyincem belli olmaz kilolarım"dedim ama kendim bile zor inandım başkaları nasıl insansın ki.

"Haa bide hemen eşim dedin maşallah Allah bozmasın"dedim güldüm.

Ühühü ya ne dedi şimdi bu kadın böyle ağlayacagim şurda yaa.1 günde zayıflatan ilaç falan yok mi??.Allahını seven üstüme taş -gerçek taş yani yakisikli çocuk değil.-atsın.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin