ÇBKG

902 8 1
                                    

Selam demek isterim senin gibi bir dostum olduğu için çok sansliyim. Dur dur hemen havalanma yada aslında havalanabilirsin çünkü 2haftadir gorusemiyoruz.Ve o iki haftada snaa anlatacağım okadar çok şey birikti ki

Ozaman başlıyorum...

İlk önce okuldan bir çocukla çıktığımi bilmeni isterim Ama benim düşünceme karşı birşeydi çünkü bizim arkadastan hic farkımız yoktu. Hatta ben onu arkadaşımdan öte görmedim diyebilirim ama alışmıştim ona ve birakamazdim.Oda beni yada galiba.Belkide beni kaybetmek istemediği için Hayır çok saçma bence lise 1e giden bir ergenusun böyle bir şey düşünecegini hiç sanmam. Gel gelelim okula. Evet okulda neredeyse herkesin-yani beni tanıyan bütün okul tanıyor galiba-benim zengin olduğumu düşünmesi.Evet zengindim belki.Ama heryonden. hem beni mutlu eden bir ailem vardı ve her nekadar gerçek babam olsada benimle ilgilenmeyen.Evet baba diyorum çünkü ona karşı içimdeki sevgi eskisi kadar olmasada var. -Gerçeklerin acı oldugu doğrudur. - belkide hep ondan uzak yaşadığım için onun gerçek yüzünü göremedigimden veya...Hiç düşünmek istemiyorum.Annemin babamın hakkında söyledikleri,anlattıkları bunlar canımı acıtan. Ama düşün bakalım bunların yalan olma ihtimalini %0 çünkü inanın Anneniz sizin acı çektiğinizi görmeyi asla istemez. Aslinda benim bunları anlatmam rahatlattı beni ya .Çünkü artık eskisi gibi değilim.Gercekten bundan sonra g*tu kalkik bir insan olarak karşınızdayim.Yoksa bu gemi yürümez.Ve bir nedeni daha bir çok gördüğüm yaşantı ve hepside çok parası olan ve hiç sevgi görmeyen. Hepsi yolundan şaşar gelde şimdi bunlara "kimseyle çıkma"de demezsin dime çünkü onun annesi babası onunla ilgilenmiyor.Onun öyle bir hakkı var. Bende önceden oyle derdim ama kesinlikle insan hata yapınca olgunlaşır. Ve ben yeterince olgunlastigimi düşünüyorum. O kızı boyle diyerek avutmamiz asıl sorun .Çünkü pek de haklı değiliz. O kizla veya erkekle-genelde sözüm kızlara-aynı durumda olan başka bir kız ise kendini derslerine vermiş bir kız aralarında hiç bu fark yok sadece biri yolundan sapmış diğeri ise geleceği düşünüyor.Veletler hani hiçbir erkekle çıkmayan kızlar istiyorlarya onu düşünüyorlar.Neyse fazla felsefe yaptım hayırlısı yaa .s.s..s.s Okulda gördüğümüz yetmiyor gibi.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin