"Bişey mi dedin?"

159 4 0
                                    

"Saçlarıma krem sürdüm kıvrılması için Eyelinerımıda çektim hıh tamamdır.En sevdiğim parfüm aah nasılda unuttum. Şimdi tamamım.Boy aynasında son kez kendime baktım evet tarzım hiçte kötü değil beyni olmayan insan.Beyni egoya dönüşmüş insan gayet iyi olmuşum evet artık aşşağı iniyim bence."

Suratımın asık olduğunu görünce mi artık neden bilmiyorum

"Ya aslında tarzına laf etmek istemedim ama doğru tarzın kötü ki sadece sen o tarzı taşıdığın için kötü durmuyor güzelim"dedi fısıldayarak.

" Bişey mi dedin?"dedim

"Yoo hadi bu kadar beklediğim yeter bide kahvaltını etmeni beklemiyim"dedi

"Sen neden yapmıyosun? Aç bakiyim ağzını. "dedim çok yakın oldu bu söz ama.

" Aa maalesef ben yemeğimi yedim, sahilde yürüyüşe bile çıktım,formumu korumam gerek. "dedi.

Yuh amk yuh  ya harhiden kendimden tiksindim.Ben orda uyurken dünyada neler olup bitiyo be.Ama sonra ortalıkta gezerim ben neden bu kadar şişkoyum diye.

"Oha ben bile bu kadar düşünmüyorum amınakoyiyim."dedim hararetle yerken.

Ahaanda küfür ettim hep ederim de bu sefer sesli ettim uff bugün daha yeni başladı bugün ikinci ezik duruma düşüşüm.Ve iki ay boyunca artık her sabah tabii  iki aya kadar soğumazsa.

" Ağzında yemek varken konuşma 1, zaten benim kadar düşünmediğin her halinden belli 2, bide küfür etme sana hiç yakışmıyor 3."

" Tamam annee"dedim gülerek "Haa annecim bak bana kötü davranma şantajlarım seni."dedim kahkahalarla gülerken ve ona inat ağzımda yemek varken konuşuyorum nihahahahah.

" Haahaha beni mi?"dedi.

Ne sanıyo bu çocuk kendini agavgs.

" 5 dakika daha anneeeğ"dedim dudaklarımı büzerek.

" Ohh hayır anne"dedi ve sustu.

Arabaya bindik. Konuşmuyo hala arkadaş. Çok mu kötü bişey söyledim acaba??.Kesin annesiyle ilgili of çok kötü hissediyorum kendimi.Sessizliği ben bozucam.

" Ee bana ne yapmayı düşünüyosun?"

"Ne??"dedi şaşkın şaşkın.

" Tarz diyodun ya"

" Haa evet bildiğim bi yer var" dedi

" Ne zamandır kız kiyafetleriyle ilgileniyosun??"dedim pişkin pişkin gülerek.

*******CEM******

Aklım çok doluydu.Annem aah annemin bir fahişe olduğunu söylemeye utanıyorum. Bi erkek nasıl kaldırır annemm annem.Hep onun yüzünden bu haldeyim ben.Ondan nefret ediyorum.Ve Gözdeden vazgeçmeyi düşünüyorum . Çünkü o çok mutlu, ailesi var o salondaki fotoğraflar falan bence bu kız benim gibi bi orospunun çocuğunu haketmiyo ya zaten bende annem sayesinde kızları kullanıyorum diye düşünürken.Onun lafıyla kendime geldim ne yani benim kız kiyafetleriyle ilgilendiğimi mi düşünüyor? Çok komik bi kız hakkaten.Ayy bide güldü çok tatlı laaağn.

" Ee tabi hergün eve gitmeden önce uğrarım"dedim bi anda şapşal gibi baktı

" Ee kızlar parada almıyo hediye amaçlı ayıp yani. "dedim o gülüşü söndü. Bir anda kolumu cimcirdi.

" Ne o bozuldun mu? " dedim bide ooh tabi kız da hala tık yok konuşmuyo agavavs.

" Hayır"dedi

"Ee ozaman kıskandın?"dedim sinirlendirmek çok güzel oluyor ya bu kızı surat ifadesi görülmeye değer.

"Aaahaha çok komiksin oksijen sana yaramıyo"dedi Sesi çok kıskanç ama belli etmemeye çalışıyo gibi geliyodu. Ama belliydi o az önceki Gözde gibi değildi yani ne bilim gavagagaba.

" İyi rol yapamıyorsun"dedim.

" Rol yapmıyorum hayatta en son yapacağım şeylerin arasında bile yok hemde seni kıskanmak için."

Peki sen istedin güzelim görücez bakalım.

*******GÖZDE*******

Gıcık.Hemde.En.Önde.Gideni neymiş kızlara ayıp olurmuş ne ayıp ne ayıp. Gelicek sikicem sonra bide 'Al bu hediyen bugün çok iyi iş çıkardın' dicem.Iyyk iğrenç bişey bi kız bunu nasil kaldırırki.Sümüklü mendil gibi kullan at.Bide rol yapıcam HE AMK HE.Senin için rol yaparım bende zaten.

***

Geldik ama çok garip bi yer dışardan çok kötü gibi duruyor bana göre değil.Yani ben böyle kiyafetler giyemem mankenlerin üstünde hep dar, pullu, simli kiyafetler vardı. Itici hani bence.Kolumdan tutup

"Içeri girmeyi düşünüyor musun?" dedi

"Yoo hiç düşünmedim"dedim.Gözlerini devirdi.

İçeri girdim mağazanın parfümü çok güzeldi.

" Evet başlıyoruz prenses"dedi kadife sesiyle. " Al şunu, şunuda al, şunu daa, haa buda tamamdır"dedi elime tıkıştırırken.

Bende onun içine düşen kızlara piç bakışlar atıyodum ama nafile . Ceminde bunu farketmiş olduğunu sanıyorum ki

"Beni kıskanıyorsun dime?"dedi . Çok bilmiş ama yia.Pıçaklarım lan ben onu.

Hiç düşünmeden "Elbette Hayır"dedim.

"Git şunları dene"dedi.

Emredersiniz beyfendi. Kabine doğru gittim ve evet ilk elbiseyi giydim. Woow siyah kalem bir elbise çok güzeldi vay be böyle bi yerden :D. Bütün vücut hatlarımı belli ediyodu.Evet bütün sıkıntı o ya zaten . Kafamı dışarı çıkarttım ne göreyim. Piç bari burda yapma.Cemin eli bi kızın götünde.

" Öhöm öhö " yüzüm yanıyordu.Şimdi kıskanmıyor muyum ben bu çocuğu. Hehe Gözde bizim köyde de okyanus var zaten.Bal gibide kıskanıyorum .Kendimi kandırmayı bırakmalıyım artık.Benim gördüğümü fark etti. Rahatlığa bak amk.Hala eli orda . Gözlerini pörtletti.Ben çok güzel oldu desin diye beklerken

"Yani eh işte"dedi.GAVURUN TOHUMU.

Kabine geri girdim bir ıslaklık hissettim gözümde. Hayır hayır sakın ağlama Gözde eve sakla. Hayır abi yani eve sakla diyorumda evde de benle piç. Ona Kıskanmadığımı söyledim bi kere aksini düşünmesini istemedim. Hemen gözümü sildim. Sırada kırmızı elbise ama benim hiç deneyecek halde değilim. Zaten yeterince oylalandımda.Olmadı derim . Çıktım kabinden. Hadi be yok artık kızla yiyişiyordu.Bana inat mı yapıyordu bu.Ağlamak yok. Söz verdin tutman gerek

"Bunlar bana olmadı hadi gidelim"dedim bağırarak. Aah lanet olsun istemeden bağırdım yia.Fire verdim ya neyse. 

" Siyah olanı paket yapar mısınız? "

Bayağı oldu yazamadım çok uzgunum.Sizi seviyorum ama çok sınav vardı ve bildiğiniz gibi ben lise 1 öğrencisiyim yani bu sene geçmem gerek :))

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin