Günaydın:)).Evet okula geç kaldım tabi dün okadar soğuk alınca :D-ne alaka amk- . Neyse kalktım kiyafetleriiimi ütüledim. Giyindim. saçımi taradim.Parfum falan hazirdim.Neden mi okula geç kaldım. Geç Kalktığımdan değil . olaylara bak. Inmeye usendigim otobüsten indim. Inmez olaydiiiiim.Metroda arıza varmışmiş.Neden kalbimi dinlemedim ki amk.Saat yedide bindigim metroya hala binemedim ve saat yedi buçuk ve geç kalacağım.Ama geç kalmadim.Bidaha geç yatarsam bu saate göre ayarliyim kendimi yaa.Uuf ben artık kendimden gerçekten ümidi kestim. "Nedenedenedenedeneden ben çirkinim yiaaaa"diye sormaktan sıkıldım, bıktım, yoruldum.Bu böyle devaaaam etmezki ama-ma. Çözüm bulmam lazım. Nasıl bi çözüm olabilir ya.Sacmalik resmen. Wer is di adalet? .Biz Türkiyedeyiz amk ne adaletinden bahsediyoruz. Konu dağıldı. Ya başka çirkinlerde var ama onların peşinden hep taşlar koşuyo.Ama o işler genelde kitaplarda olur. Şimdi bi bak ve düşün hangi çocuk okulun çirkin bi kızın peşinden koşuyo.....Çok sessiz oldu ortalık. Evet hiç çünkü bu anasınısiktigimin dünyası. Ne çözüm olabilir acaba.Belkide bakım yapmalıyım bilemedim. Aslında ben kendime çok bakıyorum. Aşırı derecede hemde.Her gece yatarken maskesiz yaymam sonra saçımi falan tararim.Sonra yapıyorum işte amk.
Yada belkide guzelimdir.Tamam amk gülmeyin hemeeen.Utaniyorum bak yine kizardiiim uf sizin amk ben ya aynı domatese benzedim kesin.Tamam şimdi burayi terkedin ve beni çirkinligimle yanlız bırakın. Yada gitmeyin ya ben yanlız kalmaktan nefret ederim.
Evet mrb mrb,
Naber iyisindir inşallah. Allah iyilik versin bende iyim Sağol ne diyom aq ben ne diyom. Sınıf evet sınıftaki soğuk ortam ise berbat derecede kötü. Neden böyle oldukki biz Bütün sınıf gruplara ayrılmıştı.Normalde tam tersi olmasi gerekmiyo muydu?.Aah benim hayatım bu hersey tersine gider. Otobüsle kırmızı şeysili çocuğu gördüm. Evet busefer cesaretimi toplamıştım bi göz göze gelmemiz yeterliydi.Nerde amk çocuk şoförden başka biyere bakmıyo .Biraz daha bakarsa GAY olduğunu düşünücem.Yani bütün fikirlerim ona karşı degisiklik gösterecek.Neyse bi dk bu çocuk neden kendi durağında inmedi. Şoföre bakiyim derken :Dashdj. Oha benim durağıma geldiğimizde ayaklandı. Olamaz benim durağım da inemez.Evet benimle aynı durakta indi yupppiiia.Inanmiyorum.Neyse içimde fırtınalar kopuyo konussam mı? kinusmiyim yok ya orospu gibi.Banane amk bidaha nerde görcem.Ve iki arkadaş gibiydik.Evet hani siz nasıl kankinizle yuruyosunuz ya öyle. Sanki kırk yıllık arkadaşım amk.Rahatsiz olduğum söylenemez. Evet ve cesaretimi topladım. "Sakız ister misin? " dedim. Çocuk mal mal baktı haklı tabi yani . öyle bakmayın hemen sigara yakmıştı çünkü. Bi ara bende kullanmıştım ama çok azcık ozamandan biliyorum.Insanin ağzının tadı değişiyoo.Ondan yani. Mal mal baktıktan sonra gülümsedi.Bende yine mallastim. Gülüşü mallastirdi sanırım. "Çok tatlı ve güzelsin biliyorsun değil mi? " dedi. Sesi tatlı geldi neden acaba bana iltifat ettigi için mi?.Ahh karnimdaki kelebekler halay çekiyor resmen oh may gat.1dk ben mi? tatlılık mi?.Çok komik çocukmuş harbiden. Bende mal gibi sadece gülümsedim.-Gibisi fazla gencler-Sonra eve geldim. Annem yokdu.Evde bağırmaya başladım. 'Oha ben ne yaptığımmmm?, kendime inanamıyorum hala dun yurk mi yedim' diye Sonrada deli gibi gülmeye başladım en sonunda kafayı yedim galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Teen FictionOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))