Sabah kalktığımda üstümde bi rahatsızlık hissettim. Bi baktım abooo düğünden kalma kiyafetlerimle yatmışım.Annem ağzıma sıçtı. Of bide bunun için dırdır cekicem.Allam ya yeminlen çok yorucu geçti dün. Neyse anneme söyliyim de yarın okula gitmiyim.Ay bide bavul hazirlicam dimii.Maalesef evet.
*****
Başladım bavullumu toplamaya.Ilk olarak iç çamaşırlarimla başladım onlar benim değerlim.Ama bi baktım ki bunlar benim çamaşırlarim değil. Lan ben 75 beden sütyen kullanıyodum Ne ara 85 oldum. Haa bide Külotlarimin hepsi beyazdi ne ara kırmızı-pembe-mor oldu ki:S.Ama şimdi bu konuyu anneme söyleyemem yine kızar, bağırır.Zaten yorgunum hiç çekemem. Olum bu arada benimde yeni iç çamaşırlarım olur.Zaten 85 beden sütyeni oraya kim koyduysa Allah razi olsun valla.Bu aralar kilo alma etkinliğindeyim dolayısıyla göğüslerim daha çok büyüyecek. Hem renkli külotlar da içimi açar. Hep beyaz beyaz yeter hem ne demişler ?Beyaz giyme söz olur dime? .Herneyse ilk kiyafetlerimi ne kadar düzenli katlasamda bi süre sonra buruşturup top yapıp basket gibi bavula attım ve artık bitti .Aman ya uf eve gidince bu buruşuk kiyafetlerden dolayı dırdır çekicek olsamda değer ben böyle sıkıntılara pek gelemem.
******
Artık gitme vakti. Evdekilerle vedalaştık.Burayı gerçekten özlemişim ama yani.Bavullarimizi tuttuk yani babam:D yolumuza koyulduk.Bavulları bavulcuya verdikten sonra uçakta yerlerimizi aldık. Bu nasıl bi sicaktir lan sanki çöle geldik. Sıcaktan kavruldum yeminlen. Üstümdeki hırkayı çıkartarak az da olsa biraz rahatladım. Aşşağıda bakmıyorum biliyonuz.At gözü gibi sadece önüme bakabiliyorum.Zaten az kaldı #direnGozde.Istanbula yaklastığımız anonsu yapıldığında heyecanlandim birden biraz saçma ama sonuçta yaşadığım yer burası. Ben neden bu kadar malım bi açıklayın. Aaa geldik yaşasın. Lan inanmıyorum donuyorum .Bu ne yiaaa İzmir sicakti.Bide kısa kollu ile çıktım .Güya dün hava durumuna baktım ama sadece baktım.Dinlemedim asdf.Hemen uçakta çıkardığım hırkayı geçirdim üstüme. Ohh ısınmak gibisi yok. Ne taksiymis be bi gelmedi.
"Baba parasından keselim ya" babamla yiaalı konuşmam.
"Bugün pazar günü ya kızım ondandir."
Ohh geldi sonunda.Okuze bak tavır yapıyo.Paranı vericez heralde mal. Bavullarimiz sana battı mı ? sırtında taşıyacak sanki.Mal.Utanmaz gibi bide çekti gitti orospu çocuğu. Aslında annesinin bi suçu yok ama sonuçta aynı gen var. Ne kadar piç herifler var bu dünyada. Allahtan babam başka taksi çağırdı.
******
Anasini satiyim evim gibisi yok yaa.Evim güzel evim.Odama girdim ve pijamalarimi giyip yatmam bir oldu. Bu sefer dünkü hataya düşmek istemiyorum çünkü. Aa yarın okula gitmiyorum. Ollleeey işte küçük çaplı da olsa mutlu oldum ama bu benim uyumama engel değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Teen FictionOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))