Merhaba, evet ya işte usengeclikte üstüme tanımam yok bugün yazıcam yok yarın yazıcam derken nasılda unuttum yazmayı.
Neyse önemli olan geçmiş değil şimdi. Demek isterdim insan bazen gerçektende geçmişe dönmek isteyebiliyor.Hatalarini düzeltmek için veya çok ozledigi bir insanla tekrar konusabilmek için açıkçası ben ikisinide halletmek isterim. Çünkü insana bazen yanlış olduğunu bilse bile kendini"yooo hicte yanlış değil yapmalıyım"sozune inandirirsin işte ikiside öyle bir şey. Mesela bugün o basketbolcu çocuk için eski okuluma gittim. Ama artik babam çocuğu arayıp ne dediyse o hic bu taraflı olmadı-zaten en yakın arkadaşım dediğim kızla da çıkmıştı-.Iste o an gerçekten geçmişe dönmek istedim.Belkide..Ya neden insan hep imkansizlari ister ki mesela yeniden doğmak, sadece elini oynatarak bütün evi temizlemek falan uf ya neyse ben çok asosyal bir insan olarak buna ne denir bilemiycem. Ama belkide neyse bundan ne anlıyoruz bidaha geçmişteki insanları takmak yok.Cunku o artık bensizlige-sensizlige vsvs-alışmıştir.Ve benim gibi benden daha güzel kızlar vardır etrafında Uf kendimi üzmek istemiyorum. Neyse bude şeyler oluyor ya bi yerdeyken aklına şarkı gelir ama evdeyken hepsi adeta bir kuş olup uçar asdhdbdn.Ya işte oyle ama ben artık akillandim. Bence en iyisi o yasadigim şeylerden bi Ana Fikir çıkarmak -hicte sevmem ama-.Evet annemin söylenti senfonisini dinliyorum şuan .Neden hep ders programınin degismeyecegini düşündüğüm zaman değişirki.Hele bide onu temize geçirip odana yapıştırdiysan.O kağıdı ordan çıkarırken o kalan kâğıt parçaları kalir? ndn anltsna brz.s.s..s.s.s-tipik turk kızı-.Bide onu geçtim annemin gördüğü andaki çığlığa ne demeli? -Hala kulağımda çınliyor da- diyemezsinki bişey zaten annemin arkamdan konuşurken benim ona cevap vermem mi? laf yetiştirmem mi? Tovbestagfurullah.Eminem zor yetişir yeminlen :D Bide benim Eylemkankim var.Cok tatlı ya aşkım o benim. Aslında Tugbaaskimda varda bu aralar pek konuşmayiz kendisiyle anlamadim hayırlısı. Neyse o Eyleemaskim bu günlüğumu okursan sana bi mesajım var da 1dk..SEN NIYE BENİM GUNLUGUMU OKUYON AQ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Teen FictionOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))