Kendine gel Gözde!!!

155 2 0
                                    

****GÖZDE*****

Çok narin öpüyordu.Off noldu buna böyle bi anda kabalaştı.Beni dolaba dayadı.Eliyle bacaklarımı beline doladı.Galetasını organımda hissediyordum.Vuhuuu çok sert galeta oldu mu bilemedim bak.Ne diyorum ben yaa. Bi anda durdu ve gözlerimin içine baktı

"Bunu sende çok istiyorsun değil mi?"

Sustum.1-2 dakkika durdu ve boynumu öpmeye başladı. Öptüğü, dokunduğu yerler yanıyordu . Aşağılara doğru inerken ben hala o dudaklarını öptüğü yerlerde hissediyodum.Icimde artık kelebekler değil kuşlar ucuyo amk zaten . Çok zevk veriyo.Off o deneyimli tabii.Onca kızla yattı ama ben...Bundan mutlu olduğumu söylemek isterdim.Ama ben onun yattığı kevaşelerinden değilim ve olmayacağım da.Kendine gel Gözde.Kafasini tuttum yukarı kaldırdım ve

"Kusura bakma ama ben senin kevaşelerinden değilim. "dedim

Bi anda kendimi boşlukta hissettim ve kıçımın acısıyla irkildim.

" Hey biraz daha kibar olsaydın iyi olurdu. " dedin

Hiç birşey söylemiyordu.Duvara arkasını yaslamış pencereden dışarı bakıyordu.Bende hep sinirlendiğimde, üzüldüğümde, mutlu olduğumda buraya gelirdim. Ne oldu ağırına mı gitti acaba? ama doğru söyledim yalan söylemem ben . Hiç bi zaman onlardan olmadım ve olmam da.Beni kullanıp atamaz.

Aaa oda ne?bi parıltı gördüm yüzünde sokak lambasının ışığı onun gözlerindeki iki damla yaşı parlatmıştı.Oha resmen karşımda ağlıyordu.Ayy ne dedim ki ben şimdi? Belli etmemeye çalışıyordu.Ama ben anlarım benden iyi kimse anlayamaz.Off

"Ben gerçekten özür dilerim öyle demek--"

Öyle demek istemedim mi tamda öyle demek istedim.Lafımı böldü kaba çocuk bi anda sesi kısılmıştı ve yere oturdu.

"Lütfen bana acıma ağlıyorum diye lütfen."diye incecik bi sesle Hayır bu ses onun olamaz.

" Ne acımak mı? asla.Ama bana anlatmak istersen din---"Yine lafımı bölerek devam etti

"Yok anlatılacak bişey yok"dedi sesinden belliydi hüznü.

Ama ısrar etmenin bir anlamı yok . Yatağıma gittim.Ne yani o duvar köşesinde mi uyusaydım??.Şaka mı bu?.Almiyim ben hiç hemde.1 saat geçti uyuyamıyorum.Oda uyuyor galiba.

"Ahh benim saf kalbim nasıl izin verir onun orda yatmasına"dedim seslice nasıl olsa uyuyor.

Yanına gittim ve

"Şşşşştt Ceem."

"Kalksana olm burası ağlamak için güzel biyer uyumak için değil. "

" 5 dakika daha." dedi

Güldüm tutamadım kendimi herzaman ki gibi. Hep ciddi ortamlarda tutamam.Biraz abartmış olabilirim hatta.

" Tamam 5 dakika daha vericem ama kalkmalısın"dedim ve ekledim"Hem bak belki birlikte uyuruz.?"dememle kalkması bir oldu .

Gözlerime baktı gözleri kısılmıştı ve biraz da şişmiş. Eee bende yeni uyanınca ve ağlayınca böyle oluyorum hatta neyse benden tiksinmenizi istemem.Ama insanlık hali.

" Ama sadece UYURUZ."dedim göz kırptım gördüyse tabi uykuluyken.

Benim yatağıma sığmak zorundaydık.Neden bilmem ama annemle babamın yatağında onunla yatamazdım.Duvar kenarına attım onu.Bende yanına yattım. Yattığım gibi sarıldı. Hayır bildiğin sardı sarmaladı.Nefes alamıyorum şuan. Sürekli hareket etme isteğim vardı ama onu rahatsız etmiyim diye yapmamaya çalıştım. Ama dayanamayıp ettim hareket en sonunda

"Kıpırdanma güzelim"dedi.

Bende

"Tabii ama bi dakika kolunu çekersen"

" Hıhı tamam yarın kahvaltıyı hazırlarım unutmam"dedi resmen dalga geçiyo.

Ayy alaam sana geliyorum. Şaka maka harbi gidicem yalnız .hem onun parfüm kokusu beni öldürüyor. Yarın sorayım markasını yada sormiyim ya şimdi sen gece beni mi kokladın? diye dalga geçer.Vee sabah oldu nasıl olduğunu bi bana sorun bide Cem beye.

" Ohh oksijen oksijeeeeeeen"diye bağırdım.

Ve arkamı dönmeme gerek kalmadı onun olmadığını hissediyorum yani kıçım kadar yatakta olduğumuz için. Off okulada geç kaldım bu saatten sonra gitmemin bi anlamı yok.Bi kaç günden bişey olmaz.

Yeni aldığım Kareli gömleğimi giydim. Altına ne giysem diye düşünüyorum da şort giymek istemiyorum. Pantolon en iyisi. Pantolonlarım alt tarafta olduğu için eğildim.Kapının açıldığını farketmemişim.

" Off bende bugün manzarası güzel bi yere gitmeyi düşünüyodum . Asıl manzara burnumun dibindeymiş nasıl farketmem".

Bir an duraksadım ve arkamı yavaşça döndüm.

"Ne zamandır burdaydın?"derken kızardığımı farkındaydım ve galiba oda farkındaydı.

" Hey yoksa benden utanıyor musun?"

Sorduğun soruya bak amk.

" Ee normal olarak. "dedim sesim utangaç ama bi okadar da keskindi.

" Bence hiç gerek yok alışmaya çalışmalısın 2 ay boyunca "dedi ve göz kırptı.

Zaten benden erken kalkıp saçını yapmış, deri düşük bel pantolonunu giymiş. Düşük bel derken bildiğiniz yani Boxer ortada kareli kareli assfcdc . Üstüne v yaka tişört siyah. Beni baştan çıkardın tamam ama niye bu kadar dar giyindin kalp var diyorum kaaaaalp aniden küt diye gidicem bigün baak diye onu izlemeye daldım ve o sırada

"Bugün de çok çekiciyiiim dime neyse konumuz bu değil , hadi kahvaltı hazır üstüne düzgün bişeyler giyde gel bugün çok güzel planlarım var seninle yapacağımız."anlamış onu süzdüğümü of ya yine.Çocuğu öküz gibi süzersen mal insan.

Gerizekalığğğğ.

" Düzgün mü? bu gömlek olmamış mı altına bi pantolonla??"dedim umutsuzca ve dudak büzerek.

"Bunlardan ben sıkıldım aq ne giyceksen giy de senin dolabını yenileyelim önce."dedi

Ezildim şuanda bi dk.

"Hey sen koca kafalı benim kıyaafetlerime laf etme. "

" Susta çabuk ol daha tokatı unutmadık heralde"dedi.

Ooyy dağlar her seferinde tokatı katmak zorunda mı Allahım yaa??.Herşey de ödeşmek istiyo. Gıcık.Hemde.En.Önde.Gideni. Dün neden ağladı diye tekrar düşünmeye başladım. Altıma ona uyum sağlayabilmek için siyah deri yırtık şortumu giyerken.Kararımı değiştirdim şort giymek istiyorum şuan ee tipik İkizler. Dengesizlik baştan var abi bende.Dengesizim ben bildiğin . Neyse artık sakin olduğu bi zaman sorarım neden ağladını dedim  içimden.  Yada banane aq isterse anlatır. Yok olmazki oylede ben okadar vicdansız mıyım? Hayır hem acılar paylaştıkça azalır.

" Hadi ağaç oldum meyve vericem şimdi. "diye bi ses geldi .

Saçlarıma krem sürdüm kıvrılması için Eyelinerımıda çektim hıh tamamdır.En sevdiğim parfüm aah nasılda unuttum . Şimdi tamamım.Boy aynasında son kez kendime baktım evet tarzım hiçte kötü değil beyni olmayan insan.Beyni egoya dönüşmüş insan gayet iyi olmuşum evet artık aşşağı iniyim bence.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin