Yeni bir güne daha Merhabaaaa.

182 4 3
                                    

Bugün yeni bir gün evet o lanet güneş çıkmıştı. Çünkü saat 12.1sn 12mi??.Oha ilk defabu kadar geç kalktım. Gülmeyi kesin amk . Aslında çok uykucuyumdur.Ama kardeşim var hemde iki tane evet bide bıcır, bicirlardi.Aman ne bıcır ne bıcır. Ve kahvaltı hazır değildi. Çok garip "Aannneee-eğğ" diye anirdim.Evet bağırmadim anirdim bildiğin. Ses gelmedi bi an sıçtım altıma.Yoksa akşam eve hırsızlar girip annemi çalıp organlarını doğrayıp satmışlar miydi.??.O olamaz annem daha çok geenccc. Neyse biraz abarttim. Neyseki öyle bişey olmamış. Kapıları kapalı olduğu için duymamış."Efendim prenses"dedi o hırıltılı ama bi okadar da tatlı sesiyle. "Karnım açlıktan guruldamaya başladı anneeg"dedim."Karnının guruldama sesine kalktım zaten " dedi. Gülmeye başladık. "Eger biraz daha gülmeye devam edersem.Beni yiycen.Hissedebiliyorum bunu."dedi anniskom. "Beni nasıl da iyi taniyosun :)))".Banyoya girdim bu sırada sıcacık su Ohhh çok iyi geldide.Taki annemin sesine kadar."Hadisene kızım bide açım diyodun.""Hadisene kızım bide açım diyodun" dedim taklidini yaparak. "Oho Oho Oho Gözde sesin geliyo yani duyuyorum seni"."Tamam annecim dedim bişey demedimki"dedim.Ciktim iste üstüme kırmızı beyaz çizgili bol-yani içine iki tane ben sığar okadar bol yani-tarzı boyleymisde altıma da yeşil göt kapatan Şort.Canım şort giymek istedi çünkü hava güneşli ve sıcak.Tekrar annemin sesi"Hadisene kızım soğudu çayın ben koymam bidaha ceza sana"."Tamam dedik ya annecim"."Tamam diyeli kac saat oldu kizimcim"dedi beni taklit ederek."Sacimi taramadan geliyorum anne oldu mu? "."Gelde hele bi".Kafamda havluyla sadrazam gibi geziyorum evde olm."Oooh anneme bak sen nasılda kahvalti hazırlamış"."Okadar oyalanicagini bilseydim uyurdum biraz daha"."Tamam anne uzatma herkes bize bakiyoooo"dedim.Internetteki küçük kızın taklidini yaparak."Sirke gitmek ister misin? "."Eğer gitmessek napicaz?"."evde oturucaz.""Hadi kalk gidiyioz".Aslında bende istiyorum ama bunu belli edemem çünkü annem küçükken beni böyle yerlere götürmek çok istemiş ozamanlar imkanlarimiz kısıtlı tabii."Tamam şu evi toplayalim".Anneeeeeg yaptığın buna ne demeli. "Bütün sevincim kursagimda kaldı yiiia."."İşte sonra ben neden kilo aldım diye geziyosun.Bu yüzden yiyosun yiyosun oturuyosun."."Ben kilolarimla mutluyum hıh"."Oyüzden geceleri ruyanda ben neden çirkinim diye kendi kendine konuşuyosun dime? ".Evet böylece annemin nasıl zayıf kaldığını anlamış oluyoruz.

Sirke geldik. İşte götüm donuyor ya güneş vardı ama sen neden ilk önce balkondan hava durumuna bakıp çıkmasını bilmiyosun Gözde anltsna brz.s.s.s.s.Kendimi hafta içinde gördüğüm bitchesler gibi hissetmedim değil neyse çaktırma.Allahtan çadır sıcak. Pamuk şeker hmm almadan geçemedi ben. Ve öyle az buz bişey de değil. Kocamaaan. Şimdi onu afiyetle yedim. Pamuk şeker çok severim ben. Sirk başladı. Aslanlar, kaplanlar, zebralar, palyacolar derken. Oha "şimdi de sıra Kolombiyalı motorculara geldi. Bu gösteri son gosterimizdir."Ohhhha motor motor mu dedi bu adam az önce. Hastasıyızz dedee asddccd.-Aslında motora değil -.Neyse motorcular çıktı. Nenenenene? şu zenci olan çok tatlı. Hepsi tatlı ama benim zenci hastalığım varda.Ama bana bakmazlar amk.Bi sn bakma ihtimalleri de var . Çünkü benden en fazla iki yaş büyükler ve farkli ülkeden olmaları bişey değiştirmiyo bence ergen her yerde ergendir.Herneyse altımda şortum var vede capimi taktım. Bakma ihtimalleri % 65e çıktı :D . Evet öyle gösteri yaptılar ki. Dehşet korkunç. Eğer onlara bişey olsaydı yasayamazdim lan ben.Dur Gözde hemen bağlanma.Gosteri bittiğinde ben daha kendime gelememistim.Herkes çıktı çadırdan.Bende şoktan :D çıktıktan sonra teyzemle çıkmaya hazırlanıyoduk.Ohha ordalar sahnede inanmıyorum çok yakınız. El salladı ve güldü.Ustume alınmadım tabi.Arkama falan baktım kimse yok. Evet bana el sallamıştı.Ellerim ayaklarım birbirine dolandı resmen. Teyzem canım teyzem dedikiiiiğ"Fotograf cekilelim söylede".-Yabancı dilim iyidir de -.Ama söylememe gerek kalmadı.Telefonu ona kaldırıp gostermem yeterli oldu.Evet fotoğraf çekildik.Cok iyi geçti Bugün de . Çok yorgunum ve yatmak istiyorum.

Bu bölümü biraz uzun yazmak istedim . Çünkü bayağı oldu hep kısa kısa bölümler yazıyorum. Umarim telafi edebildim.Sizicose:))

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin