Kızların atarlarını dinledikten sonra markete girdik.Markette canımın istediği çok şey var ama benim güya kilo vermem lazım.Neyse aliyim istediğimi de hormonlarım mutlu mutlu çalışsın. Off okula girmek istemiyorum. Her ne kadar zorunda olsamda.Kizlar beni zorla içeri götürdü.Of onları çok seviyorum ama bazı konularda gerçekten beni çok zorluyolar.Herneyse girdik okula maşallah bütün on ikiler-taş grup -orda durmuş sınıfta kalma konusu ile ilgili konusuyor.Onlara o pis sırıtışımı gösterdikten sonra sınıfa yavaş yavaş yoneldik.Ayy acaba gulmesemiydim.Orospu olduk şimdi onların gözünde. Amaan boşver umrumda değil.
*****
Aa yaşasın anatomi hocası yokmuş. O dersten nefret ettiğimi söylemişmiydim?.Size tavsiyem asla bi Asmlye gitmeyin bakın çirkin önerisi.Yok hormonları, yok kemikler.Ben biliyorum kemiklerimi, hormonlarımı.Tek aklımda kalan mamalis oda meme bölgesi.Ya ne inanmıyorum uff.Hoca gelmiş hani gelmemişti oçlar sizi . Şimdi kim çekicek 2 saat dersi.Neyse kitaplarımı alıp laboratuvara çıkacaktıkki eski sevgilim Alpi gördüm. Nedense onu gördüğümde içimde bi kıpırtı oluyoor.Acaba aramızda ki aşk yeniden alevlenebilicek mi?.Hayır olamaz. Labarotuvara çıkarken merdivenler de takılıp yere düştüm. Hemde karşımda on ikiler vardı rezillik ya.Belimin üstünde bi el hissettim.
*****
O-H-A inanmıyorum bu kim lan böyle taş gibi çocuk bu bizim okulda mıydı? ?? ben onu bizim onikilerin arkadaşı zannediyodum.Beni elimden tutup ayağa kaldırdı ve
"iyi misin? " diye sordu.
"Teşekkürler biraz dizimin ağrısı dışında iyiyim ehehe".Oha belediye çukurlarını göstererek gülümsedi.
"İyi olduğuna sevindim. " dedi rampa olan saçlarını düzelterek. Bende böyle şeylere alışık olmadığımdan olsa gerek
"Neyse gerçekten teşekkürler ben gitmeliyim"dedim.O anda mal gibi donakaldı e tabi hiç bi kızdan böyle bişey duymadıysa.Aman fazla takmamam gerek zaten etrafında bir sürü kız vardır diye düşündüm.Hoca geldi bişeyler söyledi ama o bile kendi dediğinden bişey anlamıyo bizden nasıl anlamamız bekleniyo anlamadım yani.
******
Oh neyse ki zil çaldı daha ne kadar dayanabilirdim bilmiyorum . Kızlarla kantinin yolunu tuttuk.O çocuk oradaydı. Normalde hiç dışarı çıkmazdı yani ben görmüyodum.Yoksa benim için mi? ahaha şaka yaptım imkansız. Neyse göz ucuyla baktım bizim grup arasından sadece bana bakıp gülüyolardı.Kesin konuştuklarımızı anlatıyo bende mal gibi hemen hayal kuruyorum . Çabuk güvendim gene. Biz kızlarla diyette olduğumuz için form yazan ne varsa aldık. Çıkarken bi ses duydum.
"Dövmeli kız" diye bağırıyodu.Ustume alındım bende napiyim. Zaten okulda dört tane Dövmeli insan var kız dediği için ikisi elendi digeride ortaklıklar da yok. Kızlara kaş, göz işareti yaptım siz gidin ben gelirim anlamı taşıyan.Anladılar yavrumlarım ya.Yanıma doğru geldi.
"Napıyosun bakalım dizin hâlâ acıyor mu?"dedi mal mısın nesin olm ya bi siktirgit amk.Yada biraz daha durabilirsin.
"Ohom ben sana bana bebekmiş gibi davran diye dizimin acıdığını söylemedim."dedim
"Heyy guzelim tamam niye bu kadar sinirlisinki?"dedi deliricem şimdi . Allahım beni sınamak için mi gönderdin bu veledi.
Ama O H A bana guzelim dedi.Çarpılıcak amk salağı.Ama bu laf hoşuma gitmedi değil.Olsun sonuçta bana 'güzelim' deme hakkına sahip olduğunu göstermez.
"Güzelim??" dedim bilmiş tavırla.Oda bana şu belediye çukurlarını gösterdi.Of şu gamzeleri beni öldürüyoo.
"Evet niye sustun? Hiç beklemezdin dime bi kızdan böyle bişey" dedim tekrar ama busefer gözlerimi kıstım.Biraz etkili oldu sanırım.
"Bak kızım ben sadece güzel olan kızlara güzel derim "dedi tıslayarak.Demek ki sadece bana söylemiyo zaten anlamam lazım tipte var bi piçlik.Tamam kızım Gözde bu laflara alışmalısın.Heea ben o sırada donup kaldım sonra Yıldırım hızıyla ordan kaçtım. Hala olayın şokundayımm.Tamam bu olayı bidaha açmiycam.Ama bu olayı kızlara anlatmalıyım.
*******
Olayı kızlara anlattığım da onlarda benim gibi şaşırdılar tabi. Çıkmıyo aklımdan şu olay yaa.Tamam UNUTUCAM.HE.BEN.UNUTUCAM.AFAFGAHSJS.Bugun seçmeli ders var.Ben okula sonradan geldim ve ilk anlaştığım kız din seçti diye bende din seçtim.Bizim kızların hepsi İngiliz Edebiyatında ama çok zormuş iyiki seçmemişim.Aslinda bu ders çok iyi ya hoca 3 harflilerle ilgili olaylar anlatıyor. Bi ekşınlı ki uff varya tahmin bile edemezsiniz. Bugün geçmiyor ki yaa.Eylem ordan çığırdı
"Hadi kızım seninki kantinin önünde bekler ahahahaehehe"diye.Ölümüne susamış lan bu kız.
"Eylem ölümüne susamış gibi bi halin var"dedim şakayla karışık.Çunku beni biraz da olsun tanıdıysa kafama eserse gerçekten kavga edebilirim.
"İyi be gelmezsen gelme"dedi şöyle yola gel kızım :D
"Haah şunu bileydin "dedim ve 10 dakka boyunca uyudum. Kafamı kaldırdığımda hocanın geldiğini farkettim . Ders dik ve anlatım ıyy en nefret ettiğim.Aslinda bakarsan ders iyi ama hoca kötü.Yüzü zaten bildiğin mayın tarlası. Bence bu hocanın bi psikolojik destek alması gerek ya.Iyyy gıcık şey.Telefonla oynarken yakaladı amk piçi.Aramizda geçen diyalog şu:
"Gözde kalk bakalım ayağa!!"
"Tamam hocam"
"Napıyosun bakalım o telefonla?"
"Hocam telefonla napılıyorsa onu yapıyorum. Bide o telefon değil s3"
"Hmm ver bakalım o s3ü bana"
"Neden hocam ya bi aylık maaşınızı harcamayın alın kendinize"
"Ver şu telefonu!"
"Al be al".
O H A orospu naptin ya o kaç mikyar senin bi aylık maaşın çöpe atamassin.Kaltak, Kevaşe.Iyy çöpün içide benim için dağları delen Ömer beyin tükürükleriyle dolu. Ayy allahtan Ecem var :D onunda s3ü var ama herzaman getirmiyo.Ben ise hergün bi kere düzenli yere düşürüp eve götürüyorum.Neyse aldı işte telefonu Eylem bizim sınıfın ıslak mendilcisi:D Ondan da ıslak mendil alıp telefonumu temizlediklerinden sonra elime tertemiz bir şekilde ulaştı.Lanet kadın öbür taradta görüşürüz senlen biz.
*****
Kafamda hala o mal çocuk var. 1dk içinde hayatıma girdi ve bu kadar aklımda kaldı. Ama böyleleri sevmezler. Ben ise neden bu kadar çabuk kapılıyorum bilmiyorum ya burcumdan heralde:İkizler. Canım kantine gitmek istedi neden acaba.Onu görürüm belki...
Ah evet o değerli belediye çukurları aklımdan çıkmayor.Çıksana gitsene mal,öküz,piç,bencil çık amk bağlanmiycam bundan sonra yok öyle bağlanmak. Konu kapandı diye düşünürken tuvalete girdim saçımı başımı düzelttim.Sümüklerimi içime çektim-hastayım amk napim yani-.Hazırdım
"Hadi gidelim, ben susadım." dedim. Ecem de
"Aşka mı susadın? yoksa susadın mı??" diyerek beynimin içine sıçtı.Bende
"Susarsam su içerim"dedim.
"İnş cnm yhaa"dedi.Merdivenlerden indik taaa ordan gördüm. Hepsinin arasında ilk gördüğüm oydu garip hepsi birbirinden tatlı.
"Seninki orda kız hadi iyisin yine"
"Ahh rezil olman için çok güzel bir ortam burası biliyorsun değil mi? "dedim tıslayarak.
Bi anda davranışlarım değişti. Insan istediğinde herseyi başarıyor harbiden bak ben bile cool olmayı basardıysam.
Bundan sonra hep böyle bölümler gelicek. GözdeCem çifti hakkında yorumlarınızı bekliyorum :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Novela JuvenilOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))