Ablam-teyzemin kızı-, Sunduz-isim biraz garip olabilir-, Mine,Teyzem erkenden gittiler. Ben,annem, yengem, ve kardeşim kaldık benim gitmeme nedenim ise Gökberk-kardeşim-diğerleri uyuyodu bende onu bırakıp gidemedim. Ama ben French yaptırcaktim uff neyse takma tırnak alicam artık. Neyse çay suyu koydum ki hani bizimkiler kalktığında yediğimiz gibi çıkalım evden diye. Kardeşimi de aldım ve Ablamin odasına gittim ve kiyafetleriiimi giydim. Çiçek desenli Pantolon , turuncu motor resimli tişört ve krem rengi hırka ama havanın sıcak olduğunu anladım hırkamı çıkardım ve pantolonumun paçalarını katladım hemde yeni aldığım bacaklarım görünsün diye hadi ama kim yapmamış ki böyle. Annemin kalktığını farkettim.
"Anne ben kahvaltı sofrasını falan hazırladım yediğimiz gibi çıkarız." Ne dese begenirsin
"Evi toplamadan nasıl gidelim kızım burası gelin evi"ama teyzem toplamadan çıkın zaten yine dagilicak demişti.Çok benim kafamda bi insan evlenmesi hiç hoşuma gitmedi ama mutlu olsun diye ses çıkaramadım.
"A-ama anne.." lafımı böldü.
"Sus kız sabırsız Naciye" dedi.Başka ihtimalim kalmadı artık zaten.
***
Kuaföre gitmek için yola çıktık dakka bir gol bir buranın havası işte hemen üç dört beş taş geçiverdi.Ama şöyle bişey de var babam yanımızda bizi kuaföre o bırakacak maalesef. Ben kiyafetlerimi kuaföre götürdüm. Bide eve gidip onların gibi bekleyemem. Teyzem sağolsun ilk benim saçımı yaptı. Ha bu arada kendisi kuaför ve daha sırada bizim akrabalar,onun gorumceler falan uff ipini koparan gelicek e tabi bedava kuaför sonuçta. Saçımı kalın maşa istedim sonuçta daha bir-iki saat var dağılır daha doğal durur diye makyaj yapıldı. Ilk defa pudra sürdüm ve fondoten .Eyeliner ve Kırmızı-pembe arası ruj herzaman ki şeyler zaten ehehe.Ama tabi bunlar beni değiştirmedi sanırım hala çirkin, şişko bi kızım o kadar makyaja rağmen. Kiyafetlerimi bi otuz dakka falan sonra giydim. İşte kabinden çıktım Allam yarappim herkesten aynı şeyi duydum
"Tam yaşına göre çok güzel olmuşsun". Ama beni etkilemedi.Cunku bu benim çirkin olmadığımı göstermez. En köşedeki koltuğa sindim ve kulaklıklarimi taktım ve ben artık orda değildim. Rihanna-What now ile kayboluyodum.O kadının sesinin derinlik---- derken telefonun şarjı bitti.Hayır anlamıyorum yani ben bu akıllı telefonu akillidir diye aldım. Yani evimde prizin yanında rahat olduğumu farkedip değil. Akıllı niye demişler anlamıyorum zaten. Abi her yediğim bok ortaya çıkıyor eski mesajlar mı desen öyle yani.
*****
Annemde hazırdı artık ayrılma vakti geldi son olarak takma tırnaklarımı taktırdım ve anneme göz işareti yaptım. Anladı kadın akıllı yani . Babamı aradı.Ha bu arada annem siyah Süet topuklu ayakkabı, çok dar pantolon, straptlez, ceket giydi. Babam geldi ben o topuklularla nasıl düğünde durucam hicte bilmiyorum varya botlarla gitme ihtimalim yokmu???.Neyse eve geçtik. Dayım, abilerim falan ağzı açık bakıyorlar.
"Çok güzel olmuşsun " vbvb.Haay ben sizin yalaninizi seviyim bee :d.
*****
7de düğün başlayacak son on dakka kala bi kız ve annesi geldi yani yuh. Ama kız sarışın, mavi gözlü,beyaz tenliydi.Yani güzeldi galiba . Hiç makyaj yok denecek kadar az vardı. .Üstüne gri kolları yırtık hafif göbek-bel gösteren bir kazak altına siyah tayt, ve dize kadar uzanan çizme. Sade ve şık.Hatta biraz fazla sade.
****
Düğün salonuna geldik sonunda beklenen an ben teyzemden heyecanlı :D.Girdigim gibi Bismillah daha 2-3 taş çocuk.Sakin Gözde baktıklarına göre çokta çirkin olmamışsin.Kuzen akraba tanıdığım herkesle selamlaştım.
Ve küçük kuzenlerimin baskısı altındayım suan yok arkamdan yürüme Sağıma geç ,niye arkadan yürüyosun, Onune bak . Allahım yarappim tekel gibi bi market vardı yakınlarında salonun.Gittik ya içerde iki tane genç çocuk var diye beni içeri sokmadilar.Abi kıçımin donması daha mı iyi yaa.Ama beni görmelerine engel olmadı tabi çünkü camekan bir duvar çok garip.Kucucuk boyları ile içerideki çocuğa
"Niye ablama bakıyosun, bakma" dediler inanabiliy o musun?Canım normal mi geliyo sana ama bunların en büyüğü 7ye geçti yani sevgilim olsa bu kadar sahiplenmezdi amk.Benim büyük olan kuzenlerimde var ama hiçbiriyle takılmayı sevmem çünkü güvenmiyorum.Iki yüz versem içime düşecekler gibime geliyo ya ondan.Bizde oturduk aldıklarımızı tıkınıyoduk.Çocukluğumda oynadığım o sümüklü cocuklar evrim geçirmiş Tanrım tek evrim geçirmeyen ben miyim??? .Belki de İzmirde olsaydım bende değişirdim güzelleşirdim. İzmirin havası iyidir iyi.
*****
Nikaha geçtik sonunda Teyzeme sordular
"........ya evet diyor musun? " oda "önce bi sorum olucak" Herkesin meraklı bakışları teyzemin üstünde iken "En büyük FENERBAHÇE"diye hafif bağırdı.Tabi bende dahil olmak üzere bütün Fenerliler bi ayaklandı. Alkışlar falan.Enistem ise
"Hayır Trabzonspor"dedi.Nikah memuru da Fenerbahçe'li çıktı.
"Eğer FB varsa bende imzamı atarım" dedi.Sahitlerden bi tanesi atladı.
"Ben Beşiktaşliyim ozaman imza atmiyorum"dedi.Mal mısın nesin amk takıma söz yokta burda nikah memuru varken...Bi 'oooooo' sesi yükseldi. Nikah memuru da öksürdü e tabi herkes sustu teyzem ise sadece gülüyo bu sırada.Ve devam etti
"Burda ben varken size söz düşmez zaten :)))" dedi ve konu kapandı. Verdik kızı gitti gariii.
*****
Sıra oynamaya geldi. Ben hiç beceremiyorum. Kıvıramam,halay falan da çekemem. Of ya o kız çok güzel oynuyo. Buyuk kız kuzenim beni kolumdan tutup zorla sahneye çıkardı. Bende uyum sağlama çabasına girdim ama böyle daha mal oluyorum sanırım
"Ben öyle iyiydim kendimi kimseye rezil edemem zaten yeterince oldum"dedim oda ısrar etmenin bi yararı olmayacağını anladı ve bıraktı beni.Ama iyi bayılırım mesela iki büyük kuzenime bayıldım ve kısa günün karı 20TL aldım.Bitti eğlence işte. Eve geldik Zaten odaya girmemle yatağa kendimi atmam bir oldu.Dugun günüde öyle böyle geçti işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
أدب المراهقينOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))