Bu erkekler de bi türlü olgunlaşmıyoo aq.

181 1 0
                                    

Gözlerimi ondan ayırmadım ve hiçte öyle bir niyetim yok ama o da bana bakıyor.Arkadaslarıda

"Oooooooo"diye garip garip sesler ya ses mi tam olarak bilemedim ama anirmaya da benziyo çünkü.Abi ya çok rahatsız oldum şuan.

Bu erkekler bi türlü olgunlaşamıyo.Bence yani tabiki de hakaret etti gibi olmayım da.12lerle çıkan bir kız olmak mmm çok cazip geldi şimdi bak.

Karşıdan bi göz kırpış tarzı var abi ölüm sebebim!!.

"Naber bebek?" dedi yine.Ve ben tabiki yine mal mal tripler işte. Yanıma doğru yaklaştı. Saçım önüme gelmişti veeee şok! !!!!! saçımı eliyle alıp kulağımın arkasına götürdü ve fısıldadı

"Çok güzelsin".Ahh biri yardım edsin bayılcam şimdi. 1sn rüya mıydı? Bu Şaka mıydı? Allam şaka olamaz dime bana bi işaret gönder lütfen.

"Acaba benimle konuşmayı düşünüyo musun? " evet bu bi işaret kesin rüya falan değil.

"ıııı şey ya galiba ehehe.Bide beni süzmekten vazgeç lütfen. Ben izlediğimi farkedince mal mal hareketler yapıyorum da."

"Ama çok şapşalsın biliyorsun sanırım:))"ahh bilmem mi ?...

"Böyle düşünen tek insansın sanırım. "

"Neden bu kızlar böyle triplere girer ki??" suratı çok değişik bi hal aldı tarifi yok yani.

"Ben triplerde falan değilim oda nerden çıktı şimdi? "dedim kızgın olmaya çalışarak ama başardığımı düşünmüyorum.

"Hıhı eminim öyledir. "dedi şımarık şey. Ego yığını ama çok tatlı hakediyosun kardeş. Kardeş mi dedim pardon çok pardon :D

"Eğer ben öyle diyorsam öyledir. Ve eğer beğenmediysen yol orda;)"dedim arkadaşlarını göstererek. Ne dedim ben uf sacmaliyorum.Gitme.Ama giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir asdfcf.Ama.Gitmesin.

"Böyle yapınca beni deli ediyosun"neydiki bu şimdi iltifat falan mı? ?

"Bu bi iltifat mı?"dedim şaşkın şaşkın.

"Evet yani çok çekici olduğunu söyledim."dedi göz kırptı,kırpma bende kalp var kaaalp.

"Haa evet biliyorum zaten. "dedim diğer kızlar öyle diyo ya . Hemde bi biliyorum ki çekiciliğimi assfcdc.

"Aah bana her kız gibi davranma!!!" durdu ve devam etti"Sen kendinken daha çekicisin".Tekrar yaptı evet göz kırptı. Ve uzaklaştı.Bi dk o beni nasıl böyle taniyabildi hemen.Bense bu çocuk hakkinda hic bişey bilmiyorum ismini bile.

*******

  Bu son teneffüs ve eğer onu görmek için bidaha kantine gidersem. Elbise için biriktirdiğim parayı tamamen bitirecektim.Evet madem durumun iyi neden sen alıyosun bu elbiseyi diyeceksiniz . Çünkü annem bu elbiseyi almam pazarda bile daha güzelleri var dedi. Heey bu bana bi hakaret. Aklıma geldi delirdim bak gene.Ve aklıma o çocuk geldi.

Lanet girsin ki o merdivene takılıp düşmeseydim.Sakarlığım yeni bi aşk doğurmuş olamaz dimee.Lutfen olmasın. Zora sokuyor abi bu çocuk beni hem madden hemde maneviyen abi elbise param gitti şimdide kalbim gidiyo elden.O merdivenden niye düştüm diye yine düşünmeye başladım . Bende bi suç yok o mal niye beni kaldırıyoo ki mal mısın nesin olm ya???!!.Etrafında senin dikkatini çekicem diye neler yapmayan kızlar varken neden ben ndn anltsna brz.s.s.s.s.!!.Bunlar aşkın yan etkileri galiba ya.

   Yoksa bakireligimi mi kullanacak.Eger öyle bi niyeti varsa onun o küçük galetasını yediririm ona bidaha neyse....Bi dk galeta mı asdfcf.Bi benzetmeye bak amk.Hayal gücüm çoook ama çok yüksek.

******

Off derste müdür yardımcısı da geldi. Hayallerimin içine sıçtı salak şey. Herkesi ayağa kaldırıp pantolonuna bakmak da neyin nesi? neyse bu sefer ses çıkartmadım.Hep ben atlıyorum cezayı da ben yiyor oturuyorum oyüzden busefer bişey demiycem..Amaç ne yani aq ya benimde pantolonum dar ama Eylemin adını aldı ne iş acaba.Onunda amk insan bi sorar hocam Gözdeninde pantolonu dar niye almadiniz adını diye ama yemez tabi ki de.Ama harbiden niye adını aldı benim çikelatamın hala anlamadım.

   Neyse ya abi şimdi bu çocuk benim aklıma girdi. Çıkmak bilmiyo. Derslerimi de dinleyemiyorum zaten. Etrafımda niye bu kadar dolaşıyor acaba etrafında bu kadar karı kız varken neden ben neyse bu arada bana

"Çıkışta bişeyler yapalım mı??"dedi.Bende mal gibi

"Oluuuuur"dedim kızmayın gencler valla istemeden çıktı ağzımdan yeminlen bakın.

*****

Neyse çıkış oldu off çok heyecanlıyım. Kapının orda bekliycekti beni gittim orda bi topluluk hepside kız bu bi kavga olamaz zaten ordan çok tatlı bi surat gördüm . Lanet olsun bütün bitchesler toplanmış çocuğun etrafına fingirdeşiyolar pislikler.

  Ben buna göz yumar mıyım? Bak bende o göz var mı diye.Hemen yanına gidip koluna girdim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Oda mallaştı çocuk dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.Bense o anki şaşkınlık ike çocuğa bi tokat geçiriverdim.

Üzgünüm Taş Dışı Varlık.

Üzgünüm.

Hemde.

Çok.

Ama benimde bi gururum var abi gelemem ben böyle şeylere ama çok iyi hissettirdiği bi kesin.Ya başkası öpse öyle hissedermiydim???.Bilmem ki belki olabilir yani.Ama olmayadabilir.Ha bu arada ismini öğrendim yani arkadaşı ona bağırırken duydum

Cem.

Çok mu??.

Çok çekici ne?!!!.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin