Kendimi istemesem de geri çektim mecburdum ama yiaa.Tabi çocuk bağırdı.
"Noluyoo ya??!!" diye.Benimde mallığıma verin
"Sen kimsin de benim dudağıma yapışırsın??!"dedim.
"Ilk olarak sen gelip benim koluma girdin ve yanağımdan öptün"dedi çocuk haklı beyler dağılın.ve devam etti ben hala susuyordum.
"Beni kıskandın dime?"dedi surat ifadesi çok şımarık bi ifade.
"Ne alaka be bi günde bu kadar yakın olan sensin." dedim ama sadece saçmalıyordum.Normaldi yani kıskandığımı nasıl düşünürki.
"Bunu sana ödeticem ama fazla şekilde hemde. "dedi
"Hassiktir.!!"dedim çok ama çok sessizce.Aslinda pek takmadım ama altıma sıçıyorum şuanda güya takmadım. Hemen hızlıca otobüs yoluna koyuldum.Bugün metroyla gitmem ya moralim sıfır. Eve gittim sonra biraz takıldım ve kulaklığımı takıp Eminem Ft. Rihanna-THE MONSTER ile
FOREVER UYKU.
*****
Uyandığımda saat gece 4.00.Kalktım çişimi yaptım su içtim. Telefonumun müziğini açık unutmuşum şarjım % 5 onu şarja taktım. Yine zıbardım.Alarmla uyandım ustumdeki yorgan yerinde yoktu nerde bu amk.Bende gece neden saçma salak rüyalar gördüm dedim kıçım açık yatmışım.Iste saçımı düzleştiriyim dedim.Neden dedim bende bilmiyorum ama içimden bi his öyle söylüyo .Ben o hissi sikiyim amk.Tam kapıdan çıkacakken aklıma bugün cumartesi olduğu geldi.Varya ben tam bi malım Hayır bu alarm niye cumartesi çaldı onuda anlamış değilim yalnız da hayırlısı.Neyse ben ne kadar Malım.Salağım.Eşşeğim.Ne kadar unutkanım lan ben.Yatsam uyuyamamda lanet olsun yaaa.Biseyler düşünüyim.
Cem.Evet Cemi düşünüyim ben en iyisi. O tokattan sonra Cemden gerçekten korkmaya başladım. O çocuk dediğini yapar. Yani tanıdığım kadariyla tabii.Yada hem niye korkucakmışım ki . Aslında haklıydı çok hemde.Yaptığım çok saçma bi davranıştı kabul ediyorum.Kıskançlıktan ne yapacağımı bilmedim sarıldım ve yanağından öptüm şaşırtıcı bişey bu yani. ben olsam bende dudaklarına yapışırdım yani.Sen olsan sende yapardın hiç Hayır falan deme.
Ya uf ne diyom ben ya .O bi 12.sınıf ben, ben kimim peki ezik bi 9.sınıf.Tipi kayık bile olmayan, salak, mal, eşşek,gerizekalı Gözde!Keşke ismim gibi olsam ya.Ay canım acıdı bir anda.
Ühühü.Inanç bana hep 'Okulumuzun Gözdesi' derdi . Aklıma geldi de geçen piçi gördüm. Pis veled siyah deri mont giymiş yarıya kadar çekmiş fermuarını.Açık kahve CATlerini giymiş cix olmuş hanii . Neyse şu cix ne demek amk o bende bilmiyorum ama apaçilerin yakışıklı falan deme şekli heralde ama yanlış anlaşılmasın ben Apaçi falan değilim. Burda bu anlaşalım.
Ben hep dışarıdan havalı gözükmesemde aslında havalısın derler. Hem İzmirliyim hemde havalı konuşuyomuşum ahah iyimiş valla ben.Oysa Hayır havalı falan değilim.Zaten bir bakıma havalı olmak kötü bence
"Ben güzel miyim? "diye sorsan "Evet"derler çünkü korkarlar yani. Ama ben hiç birinden korkmuyorum ilah mısınız siz amk da korkiyim sizden?.Ama Cem farklıydı söylemesi bile benim korkuttu aq.
******Cemin ağzından*****
Off kız aklımdan çıkmıyo.İlk defa oldu böyle. Aslında ilkten amacım sadece bizim çocuklarla iddia sonucu ortaya çıktı. Bu bizim piçler kızın bakireliğini elinden almaya çalışıyolar.O hala Ben çirkinim diye düşünsün.Çok saf bi kız . Belki benimde onun bakireliğini almaya çalıştığımı düşünebilir.Bi ara öyleydi de çaktırma.Cunku çok kızınkini aldığım doğrudur yani.
Ya aslında öpmek istedim mi bilmiyorum eğer istemesem niye yapışırdım ki dudaklarına.Ama beni daha önce hiç bi öpücüğün bu kadar etkilediğini hatırlamıyorum orası gerçek. Aslında kız hazırlıksızdı da ama nefesi remen bütün kantindeki naneli sakızları almış ve çiğnemiş gibiydi çok ferah.Hala dudağını hissedebiliyorum ama o bi 9 . sınıf onunla çıkmam tabikide. Okulda herkesin ağzında dolaşmak falan istemem. Hele bizim çocuklar onlar aşktan ne anlar gerçi aşk nerden çıktıysa şimdi harbi ya nerden çıktı neyse konumuza dönelim. Onların dalgasından geçilmez şimdi. Sıkıntı yani.
Neyse eve bi kız gelecekti.Iki toplayayımda bari kız benim evde kalırsa zaten annem ve babam nerde haberim bile yok. Yada kız işim biter bitmez gider.bana sıkıntı yok anlayacağınız.Yüzünü falanda hatırlamıyacağım için. Kapı çaldı son kez aynaya baktım. Vuhuuu çok çekiciyiiim.Kizda çok güzeldi Aferin Fıratıma iyi kız ayarlamış.Hay amk Gözde aklıma geldi. Bütün hevesim kaçtı.Aaah lanet olsun kendimi zor tutuyorum.Ne için olduğunu boşver ama bu kevaşelerle ilgili değil.Neyse kız beni tahrik etmeye başladı bile. Aah bu orospular yok mu??.Kız geldi kucağıma oturdu. Üstümdeki tişörtü çıkardı. Kaslarımla oynamaya başladı. Kaslarımı yalıyordu.Evet her kızın yaptığı şey. Kızı altıma aldım. Kırmızı rujlu dudaklarına yapıştım ısırdım.Dudaklarının sekli aynı onunkiler gibiydi. Tadı farklı tabii.Organıma doğru elini uzattı ve eşofmanımın içine soktu.Inlemeye başlayacaktım ki.O lanet kız aklımdan çıkmıyo.Hayır bu geceyi bitiricem.Zevk almaya çalış Cem.Olmuyor.Ol-mu-yooor. Boşuna kızıda işinden etmiyim bari.
"Şssht kızım hadi sende orospuluk yapmayı bırak evine mi gidiyon başka bi veledin yatağına mı gidiyorsun git."Oda kapıyı çarpıp gitti. Hepsi ayrı tripte amk..Aa ben onun numarasını almamış...Dur Fırat o Gözdenin arkadaşı ile konuşuyorum diyodu ondan almaya çalışıyim.Çalıyoo.Açsana be olm.Haah açtı.
"Kanka bana acil yardım et."
" He kanka?"diye hemen cevap verdi.
"Bana şu konuştuğun kızdan Gözdenin numarasını bul.Ama ona söylemesin."
"Bi dk olm Ne oldu sen bu kıza karşı bişeyler mi hissediyosun??"malsin hemde önde gideni hissetmiş olsam bile sana soyler miyim acaba :D
"Sus amk sanane benle düzgün konuş ağzına sıçarım.Bi numara istedik evlendirdin kızla aq."
" Tamam mesajla atıyorum karşim" ne demeli cevapta verilmez ki neyse kapatıyorum ozaman bende.
"0544*******" obaa bi kız bile bu kadar hızlı cevap veremez heralde keko ya.Ne yazsam diye düşünüyorum ama ona yapacaklarımdan korkmalı.Asla ona zarar vermem.Yani fiziken, bedenen.Bana tokat atmak neymiş görecek. Nihahahhaha tamam abartma.
Gençlik ben telefondan yazdığım için sayfa uzunluğunu falan farkedemiyorum. Yazım yanlışlarını da bu yüzden yapıyorum.Kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Teen FictionOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))