Yine gün aydınlandı.

179 5 0
                                    

Yine gün aydınlandı.Ama kardeşim büyük bi isyanla beni kaldırabildi.Cunku çok uyudum ya dün battı ona.Sabah saatin yedisinde kalkar.Bak hergün aynı saatte ya.Annemden televizyonu açmasını ister sonra bide süt istiyorum der.Annem isteklerini yerine getirdikten sonra yatar tabii normal olarak.Ben nasıl anne olucam bilemiyorum . Hiç çekemem lan beni çocuğumu.Sinirlendirdigi anda terliği kafasına gecirtirim.Anne olmak derken iiyyy çok iğrenç söylemesi bile.Bugunde hiç yataktan kalkmak istemiyorum ama neyse annemelegim -taktığım isme bak aq-bana yine çok güzel bi kahvaltı hazırlamış ayy yerim ben onu . Çok açtım hemen ordaki patateslerden 3,4hatta 5tanesini hunharca yedim. Annemde elime vurdu. "Bugün bigezi düzenledim."dedi.Hiiim biz genelde fazla gezmeyiz iki çocukla tabi.Ama gezdik mi tam gezeriz gördüğünüz gibi. Ekledi"taksime gidelim ilk önce halana uğrar sonrada gezeriz. "."Dalga mi geçiyon anneeeğ sen yyaa  hiç düşünmeden geliyceggm".Bide şu nedenden dolayi ben her istediğim zaman kapıyı çarpıp evden çıkamıyorum.Evet belki ezik gözükebilir ama.tamam siz öyle düşünebilirsiniz de.ama sonuçta ben bu evde yaşıyorum. Ve yok erkek arkadaşım beni terketti,Çok yalnızım yiaaa diye evden çıkamam yani çıkmam.Bu evde yaşıyorsam ve onlara Anne, Baba diyorsam her fikirlerimi paylaşıp once izin veya görüşlerini almam gerekiyo. Evet taksimde akarkene biiz xdxd.Bu arada şu otobüsteki amcayi unutamam abi ya kaç yaşında adam bak amca diyorum hadi onu geçtim bide karısı yanında benim bacaklarıma bakıyo amca ayıp ayıp ya yaşın kac başın kaç be adam. Zaten indigimiz zaman altımdan aldığım sogukla bi hafta yatalak hasta olabilirim.Anneme söyleyemezdim.Soylersem taksim falan takmaz beni suracikta döver yaniig.O yüzden ilk gördüğüm ic çamaşırcidan KülotluÇorap almam gerekiyo.Oha abi kıza bak sen ben şortumlan zor geziyorum. Kız göbeği delik diye gostericem diye.Off göbeği açık tişört giymiş ne mallar var amk.Benimde dövmem var ama ben göstermeye çalışıyorum mu amk malları haa bu arada gerçekten dövmem var kuş ucuyo gibi içi boyalı siyah bi dövme :D sanırım bunu söylemeyi unuttum afaggs.Konumuz taksim. Çorap aldım iste giydim ödedim mecburen ben ödedim yoksa şuan dinlediğim senfoninin iki katına şahit olacaktım allah korusunnn:D.Annem demişken normalde cahil bi insan değildir. Ve olmamıştır. Herbokumu bulur telefondaki.Ama orda fotoğraf makinesini yanlış tutuyo ki sinir bozucu bişey bide çekemedi.iki saat mal gibi pozlandim ben sıfıra sıfır elde var sıfır. Bide üstüne üstlük bana"Bu makina profesyonel değil Gözde bozuk bu senin öyle mal mal fotoğraflarına dayanamayıp bozuldu kesin"dedi çok bilmiş annem. "evet annecim bütün sorun ben ve makinamda seninle uzaktan yakından ilgisi yok bunu biliyorum ".Güldüm bayağı güldüm ve sesli düşündüm sanırım offf yiaa.Bu arada bidaha ölsem kışın şort giymem amk eziyet resmen halamada gitmedim bu arada. Oh bide aile ziyareti çekemezdim.Eve gelirken otobüste uyudum. Bide yetmedi. eve geldim yarın okul olduğunu bile bile böyle kiyafetleriiimle yatt...

*Sonunda konuşurken uyuyakalmistir.

Selam genjliik yeni yılın verdiği mutlulukla selaaam sizi sevdiğimi bilmeniz dileğiyle tekrar mutlu senelere inşallah :))))

Sizden vote veya yorum dilenmekten bıktım artık olduğu kadar olmadığı kader diyorum bu arada ;)

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin