Arkamdaydi..

198 6 0
                                    

Çünkü bugun kantinde geldi tam arkamda durdu.

Evet ve bana "Konuşacak mısın? -kızlar ile konuşuyodum ya-yoksa bişey alacak mısın? " dedi.Bende bilmiş tavrimla"hmm begenemediysen bak bir sürü yer var.Burayi secmeseydin."dedim. Nihahahhaha. Ama eline düştüm çocuğun. Sırada o konuştuğum kız -hani su tubayi ağlatan-onun arkadaşı vardi."Bana bi tane sakiz al"dedim.Naaağnkooor.Cocugun önünde rezil etti beni.Orospu nolcaah ya.Almadi anlayacağınız. "Ozaman sen al, yani pardon şey alır mısın:)))?" dedim ve o her nekadar tatlı olmayan tatlı gulucugumu suratima yerleştirdim.Anlamadimki bende.Bu çocuk bu tipimin neresini beğendi?? kafamda deli sorular.Ama boşver üzümü ye bağını sorma Gözde dedim içimden. "falim mi?,happydent mi?" dedi. Bende cool gözükme çabalarına girdim."Farketmez hele bi alda"dedim.Sakizi verdi ve bende teşekkür etmedim evet kızlar öküzum ve de çirkin. Neyse cigniyorum sakızı.Fali okuyayım dedim. Falda resmen onu anlatıyordu. Ballı çocuk ya dedim ve güldüm. Gerçekten güldüm ama sesli. Bütün kantinin bakışlarını üzerimde hissettim. -Hele o onikiler booooggk.-Acilen burdan gitmem gerektiğini düşündüm. Çok mantıklı geldi.Merdivenlerden çıktım. Kendi sınıfıma gitmem için önce onun sınıfının önünden geçmem gerekiyodu.Oda beni kapıda mı bekliyo amk ya.Ordaydi tahmin ettigimiz gibi. Rampa olan saçlarını eliyle düzeltti. Nedense bianda gözüme cool göründü çocuk. Neyse bana baktığını anladım -nasıl anladım çünkü alttan alttan baktım-.Tam kapılarının önünden geçeriken gözümün içine baka baka kapıyı çarptı. Gavurun evladı ya.Kaba çocuk ailen sana kızlara nazik davranmayi öğretmedi mi???.Sinifa gittim sırama oturdum düşündüm ve galiba ben bu çocuktan etkilenmeye başladım Hayır hayır olamaz ki maz yani. Biz çıkarken bile bu kadar yakın değildik. Çok garip bi çocuk beyinlere zarar.Ama şunu asla unutmasin.O utangacligi geçene kadar nah ona Gözde ashshs.Hayy allam ya neyi farkettim biliyo musun? yatağıma girdikten sonra ışığı kapatmadigimi.Evet bu lanet durum ayağını sehpanin kenarına vurmaktan bile daha çok koydu bana. Inan bana.Hem o sıcacık yatak.Hey bu yatak ne zaman bu kadar ısındı. Hep böyle olur zaten Ameriganin oyunu bunlaaar hep.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin