ÇBKG

381 12 0
                                    

Merhaba arkadaşlar ama voteler çok az böyle olursa asıl heyecanlı olan bölümleri paylasamiycam.Lutfen bana beğendiğinizi belli edin siziçose :))

Oof ya yine kalbim kırıldı. Evet aslında çok duygusal biri değildim ben ve olmayacağım da.Of kendimi zor tutuyorum ve gözyaşlarımi da.Neden diye sordun şuan da galiba. Evet dostum hemen anlatiyim.Yasanmisliklar...Onlar varya benim ağzıma okudu işte.

  Bugün cesaret edinip facebook açmak istedim.Istemekle yetinmedim.Actimda açtıktan sonra e-posta işleri falan sıkıntı yani ve inanki benim bir sürü e-postam var el parmakları saymayla yetmez-tabi hiçbirinin şifresini hatırlamıyorum :D- Yazmaya çalışırken işte şifre falan yanlış dedi.Bende annemi çağırdım.Hallet falan diye.Madem öyle -o bana izin vermiyodu.Benim suçlarima hafif gelir ama-yardım edeyim dedi işte. Ettide buldu sifremi ayarladik.Sonra bide e-posta şifresi var.Oda sıkıntı oldu.Annem böyle sıkıntılara pek gelemez. Neyse sinirlenmeye başladı Zaten pek istekli değildi. Onuda halletti kadincagiz.Sonra öyle bir kac arkadasla konuştum ve çıkış yapti kendiliğinden ne bi bok anladım ne de başka bişey amk.Olsun dedim pes etmek yok ve tekrar giriş yaptım. Sürpriz hesabımin kimliğini doğrulamam gerekmiste.Yok telefon nosuymuşta.Bende anneminkini yazdım. Hani yani sonuçta sonra bana facebookta numaranı paylaştın falan demesin diye.Kiyamet koptu o anda.Her yere neden nosunu vermişimde.-herkese yalniz-Sen benim numaramı neden bana sormadan kullaniyosun da.Meger bu kadar tepki vermesinin nedeni geçen gün halamin paylaştığı şeyle ilgili.Iste facebook kullanıcıları size ulaşmak için blablablablablablabla.falan numara kullaniyorlarmis. Tabi bu öyle bisey değil onu biliyorum.Öyle ama bana en çok dokunan ve o anda küçük kardeşime sarılmami saglayan şey.Annemin "Daha önce yaşadıklarını bilebile nasıl sana facebook açtirabildim.Nasil arkadaslarinla gezmene izin verdim "vb demesi .O an kendimi çok kötü hissettim.Kalbim ağrıyordu ilk defa normalde hiç takmazdim bugün kulagimdan girer ertesi gün diğerinden çıkar. -şuan gözyaşlarımın mektuptaki mürekkebi dağıttığini fark ettim- oda benim yani kızının acı çektiğini canının yandığını bile bile nasıl böyle bir şey yapardı ki.Ama dusunmeliydim. Onunda kalbi acıyordu cünkü ama oda farkındaydi  canımın yandigini yani galiba.Acikcasi onun her ne kadar kızı olsam da canını acitmaya hakkim yoktu.ÖZUR DİLERİM YAŞAMA SEBEBIM desem bana sadece soylemekle olmuyor o derdi Canım Annem benim ...

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin