ÇBKG

502 9 0
                                    

Evet Günaydın,

Artık sık sık yazmaya karar verdim İnsan kendini rahatlatiyor.Bide wattpad diye bir kitap sitesinden kitap okumaya başladım. Ordada benim gibi bir çok amatör yazar var.Ama ben en amatöruyum heralde.O yüzden hiç cekinmiyorum.Aslinda kendi hayatımı kitap yapmak istedim. Ama okadar güzel yada bir kitaplık hayatım yok . Aslında çok da guzel bir insan değilim.Saçlarımı da kestirdim. O belime kadar inen kumral sarı saçlarımı Rihanna modeli yaptırdım. 1.73 boyunda kimsenin dediğini takmayan bi insan varlığıyim.Ya bide şundan dolayı hayata toz pembe bakmayı hic sevmem şu yaşıma kadar hep gerçeklerle yasamisimdir. Ve hiç hiç bir zaman peşinden iki kişi kosmamistir neden bil...1dk çünkü ben her çıkma teklifi edeni mal gibi kabul ediyordum. Evet bence bütün-yani Çirkinliğim dışında-sorun buydu.Ve her hikayede olduğu gibi bir arkadaşım olmaması. Aslında bir tane var ama bence daha olgunlaşma aşamasında hala.Ve hayata toz pembe bakar. Çok ters bana ama yinede seviyorum keretayi.Burdan kimseye friendship bilekligini vermeyen ve bana veren kankimede çok teşekkür ederim. Aslinda ben bu okula her ne kadar alışamadım desemde bu sınıfa ait gibi hissetmesemde kendimi, ,sevildigimi hissedebiliyordum.ve eğer bir gün bu günlüğü o kankimle paylasirsam onu okuyup çok mutlu olacağından emindim.Herneyse biraz oyalanirsam otobüs kaçacak. Bu arada dünkü gözyaşlarımi tutamamistim. Ve Gece inanın çok düşündüm ve bunların beni hiç biryere goturmeyecegini anladım artık kafami yormayacagim-umarım-yani çalışacağım.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin