****AMCA****
O kadar tatliydi ki. Hele o gülüşü Hayır o benim yeğenim bu bi saçmalık. Bi anda farketmeden üstümde olduğunu farketmeden ona çok yakındım.O her ne kadar kendine çirkin desede dudakları, gözleri beni büyülüyodu resmen.Ona çok yakındım. Nefesini yüzümde hissediyorum. Çok rahatlatiyodu bu beni.O kiraz pembesi dudaklarına yapışmamak imkansızdı.Hic kipirdamiyordum oda galiba onunda hoşuna gitti. Saçları çok güzel kokuyodu.O dişlerini hic bi zaman kirli görmem hep beyazdi . Zaten hep nane kokardı ağzı. Benden her o üzüldüğünde yanında yatmam isterdi.Teninin kokusu.Ben kendimi kaybediyorum. Kızda hala hareket etmiyor öldü mü yoksaa???? djye düşünürken ayağa kalktım.Ve hiç bozmadan koltuğa oturdum. Hiç bişey olmamış gibi.Ama hala nefesini hissediyorum. Onun nefesi..Gece yatağa yattım ve uyuyana kadar o anı hep gözümün önüne getirdim. O ise bunlardan habersiz sadece o lanet düşünceden başka bişey düşünmüyor
"BEN ÇIRKINIM".
****GÖZDE****
Evet yatağıma uzandim.Maalesef yarın okula gidiyorum ya.Off o sapsal suratı aklımdan çıkmıyo.Ya hep yanımda yatardı ben üzüldüğümde ozamanda böyle hissetmedim. Ya nedense şimdi teni tenime dediğinde farklı hissettim. Yarın sabah altıda kim kalkıp okula gidicek ben off.
*****
Sabah alarmla birlikte kalktım. Kendimi çok pis hissediyodum.Bu yüzden bütün ustumdekileri çıkardım. Pembe sutyenime 85 beden göğüslerimi sığdırdıktan sonra kırmızı arkasında 'love me' yazan-Tam külotluk amk sadece orayı severler başka bi yeri değil. -külodumu giydim. Dün ltbden aldığım siyah hafif deri gibi duran çok dar pantolonumu .Okul Lacostumu giydim ve babamın lacivert kazağını giydim. Hazırdım Eylem ve Eceme mesaj attım.
"Beni durakta bekleyin olm marketten alırız yine bişeyler " diye-Biz öğrenciyiz abicim kantinde ayran bile 1lira markette daha ucuz en azından-
"Tamam" mesajlarını aldıktan sonra hemen montumu giyip evden çıktım. Aa bi baktım duraktayım ve akbilimi evde unuttum mal mıyım amk neyim ben??.Evet mi hıh hiçte bile.Eve gittim aldım kulaklıklarimi kulağıma taktım Miley Cyrus-Who Owns My Heart açtım ve kendimi yola bıraktım .
Yine yürürken insanları inceleme mod on assfcdc.Cok ekşınlı bj hayatım var dime. Merdivenin altinda 5-6 taş çocuk var -diyeceksiniz ki bu kızda herkese taş diyo ama öyle değil sadece tipsizleri söylemek istemiyorum. -ve bana
"Hepsi senin mi??" diye bağırdılar.Yok amk benim değil bunlar yolda yürürken yerde buldum beğendim aldım demek isterdim ama demedim.
"Noldu çok mu Beğendin?" dedim bende Küpeli olan çocuk yanıma doğru yaklaştı ve kulağıma fisildadi.
"Eğer benim karşımda bidaha dudaklarını böyle yaparsan kendini yerde sikilirken bulursun" evet aynen biyle söyledi.Tırstım ama hoşuma gitti
"Böyle mi?"dedim ve yine aynı hareketi yaptım.
"Beni tahrik etmeyi bırak ve hemen burayı terket yoksa senin için hiçte iyi olmiycak"dedigi anda koşar adımlar ile otobüse yürüdüm. Hemen bindim araba sıkışık olduğundan nefesiminn camda yaptığı buharı farkettim.Hemen kalp çizdim. Otobüsün kapısı falan nafile yani.Çok güzel bir parfüm çok güzel diyerekten arkamı döndüm.Esmer bi bomba vardı vardı. Umarim rezil olmadım ama pek sanmıyorum çünkü göz göze geldik .Zaten çok ama çok yakınımdaydı hatta sırt çantamdan bile yakın. O değilde bende bugün ne vardı bilmiyorum ama daha otobüsten ineli 2 dakka olmadan yaşadığım olay ve şimdi de ustumde 2 çift göz .Inanbiliyo musun o Esmer Bomba dediğim çocuk kapının demirlerine abanmış bi şekilde gözünü kırmadan beni izliyo.Ve bende birisinin bana baktığını farkettiğim zaman mal mal hareketler yaparım. Hemen arkamı döndüm ve mal mal sırıttım.
Aaa bu bizim sınıftaki Cansu değil mi? Ühühü yanındaki de sevgilisi been susuyorum.ve Telefondan Murat Dalkılıç-Kader açtım.
*Kader kader kader diyince hep kendime kızıyorum
Neden neden bu kader benim diye ağlıyorum
For:Gözde
Neyse efkarlandim Ben gene durağımda inicektim.Inmeden ince çocuğa son bir sen daha iyilerini hakediyosun bakışı attım. Anladığını pek sanmam ama :D . Sonra büyük büyük havayla Aşşağı indim otobüsten canlarım ya benim ya yine durakta bekliyordular.Atarları ile kendime geldim çünkü eve akbilimi almak için geri döndüğümde biraz geç kalmıştım.
Duyduklarıma göre amca istemiyosunuz.Tamam bundan sonra amca yok zaten yakında yeni bi aşk doğacak :)).Bugün çok mutluyum ve bu yüzden bu paylaştığım 2.bölüm sizi sevdiğimi anladınız heralde . Eğer bi fikirde bulunmak isteyende varsa dinlerim sizin fikirleriniz benim için değerli :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
أدب المراهقينOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))