Bende coolum amk

275 9 0
                                    

Merhaba canlarim ama siz böyle sadece okuyunca ben bölüm yazmak istemiyorum.Bende isterdim yorumlarınızı falan okumayı ama ben ahahah nerde amk nerde :((

Ama bende coolum olm.Neyse o indi.Araba rahatlamisti.2 durak sonra 1, 2, 3, 4 taş binmişti.Evet bu otobüse.Hepsini incelemeye koyuldum.Incelemem bittiğinde tekrar bana en yakın olana döndüm. Ve O-H-A adeta ucuyom lan ben günde 2 göz kırpış bana fazla asddccf.Ama çocuk kızları nasıl etkileyeceğini biliyo yani .Çocuk hala aklımdan çıkmadı yani çocuklar. Bundan sonra forevaaaa metro :D .Ama kırmızılı şeysili çocuk-yani şu sesli gülen falan- beni gerçekten etkilemişti.Sarisin, ela gözlü, uzun boylu,kırmızı mont,üstünde thug life yazan kırmızı şapka ve Adidas kırmızı çizgili beyaz ayakkabı mukemmalite.Yaklasik bir aydır böyle hisler hissetmiyodum.Iyi geldi ya evet.Ya ben çirkinim neden nedeeen.Bi gun daha sonlandı ve ben uykuya yattım. Sabah alarmla uyandım . Bugün hiç kendime bakacak gibi hissetmedim kendimi direk cantami kaptim ve evden çıktım. Evet öyle böyle okula geldim. Ama su okul olayı beni fena bozdu ha.Şansa bak amk kar yağıyor ve biz öğrenci topluluğu olarak okuldayiz.O valinin ben amk orospu ya fişkıyiyen.Zaten bendeki şans ona sözüm yok. Hem çirkin Hemde şanssız. Evet dediğim gibi ben çirkinim ama nasıl şanssızim bilemiyorum. Hatta hani bazen insanlar 'Allah bana çirkin şansı vermiş' derken ben o Şansın 4/1'ini bile kullanamıyorum.Lanetlendim ben kesin kesin. Off matematik dersi ben en iyisi karı izliyim agavsvd.Eylemin,Iremin,Ecemin bana bagirmasi -sadece irem bağırsa yeter amk boru yutmus ama yerim ben onun o sesini- uyandım. Meğerse uyuyakalmisim "Amk ne bağırıyonuz sizde uyuyaydim işte ""Ders anatomi kanka ha gayret o koca kiçini kaldir da laboratuvar a gidelim""Bak orda haklısın koca kiçim :D"dedim ve gülmeye başladık.Son derslerde geçmek bilmiyo amk.Ay okula geldiğim yetmiyor gibi bide şu bu çirkinligimle o otobüsü çekiyorum. Ama bu bizim sitedeki çocuklar eski çıktıklarim sonra abi dediklerim falan herkes bana karşı ilgi duymaya başladı. Kaç gündür eve gidiyorum wifiye bağlandığım anda o whatsapp mıdır her ne bokumsa mesajlar durmuyo mesajlar.Bende numaraları da yoktu benimde onlarda nasıl aldılar bilmiyorum bende amk aman pek üstüne gitmiycem çok isteyen bulur zaten yorgunluktan ölüyorum. Kardeşlerimi öptüm anneme selam verdim ve yatağa attım kendimi."Hadi kalk bakalım acikmadin mi sen hâlâ "diye bi ses duydum. Bu annemin sesiydi. "Anne ben uykuya açım"dedim ve kafayı vurup yattım.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin