ÇBKG

323 10 1
                                    

Her ne kadar sevsemde onu söyledikleri canımı çok yakmaya başladı.Gercekten bak bugün sınav sonuclarimi görmüş. Ve kizgindi.Ama öncesinde sabah çalışma masamin üstüne not bırakmış ."Yeşil montu giy, atkını tak, ,sapka tak seni seviyorum annen."-anne işte-Bende hepsini yaptım ama yeşil montumu giymedim.Bi türlü ısınamadim o montaBayaa uzun çok hemde diz altı diyim.Ve Uludağ'a gidenlerin giydikleri montlardan.ve istemiyorum onu giymek. Zaten çirkinim onu giyince daha da çirkin oluyom amk . Neyse eve geldim annem yoktu allahtan. Ve dolaba bakmamisti belliki hala aramadigina göre bugün. Bende oh yirttim dedim. -Ya ne yirttim ne yirttim-Çünkü öğrenirse bana "Onların durumu yok zor buluyor. Sen ise sadece beğenmediğin için giymiyorsun " derdi yani tanıyorum onu . Neyse ben ilk defa depresyona girdim. Ben güzel değilim falan diye hatta internetten araştırdım artık nasıl güzel olunur diye-okadar caresizdim yani-.Of! ben neden çirkinim diye bağırdım ve hatta deli gibi kendi kendime konuştum.Neyse kapı çaldı işte. Annemdi gelen.Içeri girdi."Havada çok Soğuktu" dedi.Bende yoo bence okadar kötü diyil anne güzeldi" dedim panikle.oda anladı mı artık bilmiyorum bana "neyle gittin bugün?" diye sordu bende "eldivenimi taktım, sapkami taktım, atkimi taktım ama a-aanne montumu giymedim.Azar isittim normal haliyle.Bana dediği şeyi söyliyim mi ?."Gözde her sana baktığımda o mesajlar aklıma geliyor o yaptıklarin, sen katilsin benim ruhumun katilisin" dedi. Bende buarada yeni aldığım montumu deniyordum ve lafını bitirdikten sonra sadece baktım donakaldim adeta. Kalbimden pıçak yemiş gibi hissettim. Ve evet hala inanmaya çalışıyordum.Duyduklarim.Yok yok inanilmiycak gibiydi.Dedigim gibi önceden hiç takmiyodum abi nasıl takmamki.Ama şimdi resmen soğukta kalmış bir Ceylan-benzetmemde harika :D- gibi hissettim kendimi.Oanda yerdeki cantami kaptim ve odama girdim.Kapiyi da hizlica kapattım biraz fazla ses çıkışı benide etkiledi.Cantami yere attım montumu çıkardım ve kendimi öylece yatağın üstüne attım.Kafami yastiga bastirabildigim kadar bastirdim.-nefes alamıyorum orası farklı tabi- bağırdım evet çok hemde 'Neden' diye ama tabi yastığa kafamı bastirdigimdan hiç ses çıkmadı-çıktı da çıkmadı denecek kadar az-.Ağlıyorum bu sırada bunu nasıl başarıyorum bilmiyorum ama hem bağırıp konuşup aglamak çok iyi geliyodu bide herkes yapamaz öyle.Ve gözümü kapattım bi 5 dk öyle durdum ve evet biraz sakinlesmistim.Yarin matematik sınavı var ama sakinlesmis bile olsam-babak bahaneye bak- aklım almazdi.

Çirkin Bir Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin