Güneşin ışıkları yüzüme vuruyor desem yalan olur çünkü sabahın 6si daha karga bokunu yemedi yani. Yine sıradan bir gün ve hiç oksijen yok.1dk ölüyorum yorganin altına girersen işte. Kalktım herzaman ki çirkinligimle anca ben erkeklere bakarım onlar bana bakmaz biliyorum. Metroya binicektim ve 1, 2 çocuk arkamda hergün onları görürüm. Pekde yakışıklı değiller. Ve ben ilk gelen metroya binmedim diye binmediler.Ardindan gelene bindim. Bilerekmi bilemem ama demir tarafında bi tane boşluk bıraktılar ve ikisi sıralı şekilde oturdular.Bende oraya oturdum.Iyi hissediyorum galiba çünkü benim gibi bir çirkin boyle bişey haketmiyor.Indim işte okuldayim. Bugün okuldan ilk çıktığım çocuk -ya zaten bi tane çocukla çıktım ama hani hatirlamassiniz diye-tekrar iletişime girdik. Yani ben değil o girdi. Neyse kar yağıyor buarada bizim bütün sınıf dua ediyo kar yagsin okullar tatil olsun diye. Ama nerde.
Normalde metroyla gitmem ama bugün gittim. -alışkanlık yaptı zaten aq- Ilkten oturmadim ama bi durak sonra oturdum işte metroyu bu yüzden seviyorum. Wattpadden kitap okumaya başladım. O kadar dalmisim ki inmeme 2 durak kalmıştı-zaten son durakta iniyorum-.Bende bindigimden beri etrafa bakinmamistim.Insanlari incelemeye başladım. Kafamı döndürdum ve hooop geri al bakiyim.Cocuk bana bakiyordu.Eveet acaba kitap okurken mal mal hareketler yaptım mi? off ya :S.Boyu kısaydi off hep böyle oluyor boy hep sıkıntı oluyo ya.Neyse baktım şebek de bi çocuk. Hafif gülümsedi.Bende kafamı cama çevirip güldüm mal gibi.Sonra kafamı bidaha çevirdigim de saçını düzelterek göz kırpti.Oha kalbiiiiiiiim.Ben utandım tabii camdan dışarı baktım ne zaman baksam bana bakıyordu.Neyse geldim işte. Durakta otobüs beklemeye koyuldum.Oda sağolsun çok bekletmedi.-o soğukta hiç çekilmez-Biraz sıkışıkti.Ya aslında sıkışıktı.
Arkamdan bi çocuk bindi. 1dk bu çocuk tanıyorum ya ben bunu. Evet bu ogun ben arkadaşlarımla çekildiğim fotoğrafları düzenlerken yanıma oturup ona gösterdiğimi sanan ve kendiside fotoğraf açması ile anlamdi bunu.Evet bu çocuk ne ara bu kadar ciol oldu? Evet bana bakmıyodi hemde hiç baksana ulan mal ben ögun fotoğraf gösterdiğin kızim heeey.Otobuste bir sürü dişi vardı -rakipleriiim-.Ve ben en cirkiniyim b uff.Catlamama az kaldı-cabuk sahiplenirim de-.Hele o yanımda ki kıza bakarken kızın gulmesi ve o kırmızı şeysili çocuğun-hep kırmızı giyiyodu ana napıyım-da gulmesi çok can sıkıcı of Morelimi Siktiniz sağolun yaa.Haa bide sesli güldüler ya kız ne kadar orospusun sen tanımadığın erkeklerle fingirdeşiyosun baban duymasın.Ve çok tatliydi çocuk onu atlamak istemiyorum şimdi.Ve çok yakindik şeytan git dudaklarına yapış diyodu.
Votelerinizi bekliyorum eksik etmeyin plsplspls siziçose.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çirkin Bir Kızın Günlüğü
Ficção AdolescenteOkumanızı rica ediyorum yani okursanız iyi olur yani okumayadabilirsin ama oku yani oku amk oku işte ve SENI SEVİYORUM :))