3-İntikam

321 32 2
                                    

BATU'DAN

Tam yemek yiyorken telefon çaldı.Gizli numara.Telefonu açtım.

"Alo."

"Hemen dediğimi yap ve soru sorma.Bir sokak aşağıdaki ıssız fabrikaya gel.Yoksa ailenin başına geleceklerden, ben sorumlu değilim." dedi.

"Tamam geliyorum." dedim.Tabii ki de aileme zarar vermelerinden korkmamıştım.Umrumda bile değillerdi.Sadece kim olduklarını öğrenmek istiyordum.Daha önce hiç böyle bir telefon almamıştım.

Dedikleri yere gittim.Korkutucu derecede karanlık ve sessiz bir yerdi.Boşuna ıssız fabrika dememişler.

Önce kimseyi göremedim.Buraya tek başıma geldiğim için bana içlerinden 'Süzme salak' demeleri hiçte anormal değildi.

Gözlerim onları ararken birden arkadan gözlerimin bağlandığını farkettim.Önden iki kişi hareket etmemi engelliyordu.Üç kişi olmalarını anlamak için, dedektif olmaya gerek yoktu.Artık,kollarımda bağlanmıştı.

"Seni,bugün yaptıklarına pişman edeceğim." bir kız sesi.Bu ses o cafede ki kıza aitti.Aklı sıra intikam alacaktı.

Sesler kesilmişti.Gitmişlerdi galiba.Bunun için mi buradaydım?.Hayır kesinlikle geri döneceklerdi.

Beş dakika sonra geri gelmişlerdi.Bunu ayak seslerinden anlamıştım.

Suratıma bir yumruk yedim.Sonra bir yumruk ve bir yumruk daha.Sandalyeyle birlikte yere kapaklanmıştım.Karnıma tekmeler yağdırırlarken inliyordum.Bilincim yavaş yavaş kayboluyordu ve artık o acılarla birlikte,bilincimi kaybetmiştim.

Gözlerimi acı ve iniltilye araladığımda,ellerimin ve gözlerimin bağlı olmadığını gördüm.Elimi cebime daldırıp telefonumu çıkardım.

"Alo Savaş bizim evin aşağısındaki ıssız fabrikaya gel soru sorma sakın!" dedim.Sesim cılız çıkmıştı.Cevap vermeden telefonu kapattı.

Çok geçmeden Poyraz ve Korhan'la birlikte gelmişti.

"Lan,kim yaptı bunu sana?" diye bağırdı Savaş.

"Sonra anlatırım,soru sormayı keste kaldırın beni." beni kaldırıp beraber geldikleri Jipe bindirdiler.

Hastanede ufak bir pansumandan sonra Savaş'ların evine gittik.Bunu ben istemiştim.Eğer eve gitseydik annem ve babamın yüzümdeki yaralardan çok, neden bu halde olduğumu sorup duracaklardı.

Kapıyı anahtarla açmıştı.Ona dönerek "annenle baban nerede?" diye sordum.

"Yurt dışındalar." diye net bir cevap verdi.Poyraz,Korhan ve beni misafir odasına çıkardı.Yatağın üzerine uzandım.Bir gün boyunca yerde yatmıştım.Bu yatak bana,pamuk yığınının üstünde yatarmış gibi rahat gelmişti.

"Dün gece ne oldu?" diye sordular hep bir ağızdan.

"Babamın arkadaşının işlettiği kafeye gitmiştim." dedim.

"Eee." dediler yine aynı anda.

"Eee si garson kızı biraz uğraştırdım.En sonunda bana salep getiriyorken,üzerime döktü sakar.Sonrada işten kovuldu." en son kelimeyi dişlerimin arasından tıslatarak söylemiştim.

"İçimden bir ses bu olanların kızın başının altından çıktığını söylüyor." dedi Savaş.Korhan ve Poyraz "Bencede." dediler.

"Öyle zaten kız yaptı bütün bunları oda oradaydı."

Korhan "Sen merak etme bulacağız onları." dedi.

"Oğlum sende kıza uyuzluk yapmışsın." dedi Poyraz.

TATLI TEHLİKE~(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin