14-Kötü Playboy!

175 17 5
                                    

Veeee yeni Batu'muz (multimedia).<3

Umarız uygun bulmuşsunuzdur çünkü biz çok yakistirdik.  :)))

Bu arada şu profil meselesine bi açıklık getirmek istiyoruz.
Biz iki kişiyiz. MeLeK bizim adlarımızın birleşmiş hali:-)
Bu kitabı iki kişi yazıyor anlayacağınız. Neyse çok konuştuk kaldigimiz yerden devam diyorum ve yazmaya başlıyorum.(Okuma sayısı düşük olsa da okuyanlar var ve bu yüzden yazmayı bırakmayacağız.)

++++++++++++++++++++++++++++

"Lanet alarm!"

"Lanet okul!"

Söylene söylene uyandığımda hâlâ çok uykum vardı.
Bazen okul kadar boş bir şey var mı diye düşünürken bazen de okul hayatımdaki en anlamlı şey diyorum.

Ah şu sabah uyanmları olmasa...

Zor bela yataktan kalktıktan sonra banyodaki işimi hallettim ve hazırlandım. Merdivenlerden indiğimde Deniz'in masada olmadığını gördüm. Tam uyandırmaya gidiyordum ki arkamdan 'BÖÖÖ!' diye bağıran gerizekalının ondan başkası olabileceğine ihtimal vermedim.

"Deniz gerizekalı olduğunu daha önce söylemiş miydim?"

"Hayır."

"İyi o zaman şimdi söylüyorum. Gerizekalı ne bağırıyorsun kulağımın dibinde!"

Kahkahayı bastı ve saçlarımı karıştırarak masaya geçti.

"Beni dün sen mi getirdin eve?"

"İyi hatırlattın.Sana dün gecenin hesabını soracağım.Ve ayrıca seni eve Berkan ile getirdik."

Berkan deyince dün onu aradığım geldi aklıma. Ağlıyordum çünkü ondan önce Batu'yu aramıştım ve iğrenç bir şeye şahit olmuştum.Gözlerimin yandığını hissedebiliyordum. Bir
kez daha anlamıştım onun nasıl bir playboy olduğunu.

Kötü playboy!

"Günaydın çocuklar."

Annemin sesi ile kendime geldim.

"Oo Deniz bey sen bu saatte uyandığına göre gece fazla dağıtamamışsın bakıyorum." 

Annem imalı imalı herşeyi bildiğini dile getirdiğinde Deniz in yüz ifadesine sırıttım.

Bana ben söylemişim gibi bakıyordu.

"Boşuna kızımı gözlerinle yeme Deniz bana bunu Arya söylemedi.Ben bir şekilde öğrendim."

"Vildan abla ben şey... Özür dilerim."

Deniz anneme mahçup tavırlarını sergilerken ben bıyık altından gülüyordum.

"Arya biz geç kaldık hadi okula gidelim!"

Kendini kurtarmaya çalışıyordu. Gıcıklık değil mi ben dün neler çektim senin yüzünden Deniz bey görürsün sen!

"Yoo daha yarım saat var Deniz!"

Yumruğunu sıktı ve masanın altından bana tekme attı.

"Ahh!"

"Aryacığım ne oldu?"

Deniz sanki bana vurmamış gibi yapmacık bi tavırla benimle ilgilenmeye çalıştığından bende ona bir tekme savurdum.

"Lan!"

"Aaa Deniz abiciğim asıl sana ne oldu!?"

Bende yapmacık bir şekilde onunla ilgilendiğimde annem sanki doksan yaşındaki bir nineymiş gibi yapmacık "Zamane çocukları," diye söyleniyordu.

TATLI TEHLİKE~(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin