4-Kuyruklu yalan

270 34 0
                                    

Gözümü açtığımda,başımın ağrısından dolayı sızlanıyordum.Etrafıma baktığımda,daha önce annemin kocasının evinde gördüğüm kadar,modern eşyaların olduğu bir odadaydım.

Dirseklerimin üzerinde doğrulduğumda,buranın ne hastane odası nede yurt olmadığını anladım.En son hatırladığım şey,o pislik piçin beni yakalamasıydı ve sonrada başımı bir yere çarpmıştım.

Tahtadan yapılmış işlemeli ve siyah kapı açıldığında Batu'yu gördüm.On sinirle bakarak "Bana ne yaptın ve şuan neredeyim?" diye sordum.

Bana bakarak "Başın ağırıyormu?" diye sordu.

Ayağa kalkarak "Sanane." dedim ve kapıya yöneldim.

"Nereye gidiyorsun? diye sorduğunda ona aldırmadım ve son derece lüks olan evin, merdivenlerinden indim.Kapıyı bulmamla dışarıya çıkmam bir olmuştu.Buradan bir an önce gitmeliydim ve Batu'nun beni tekrar yakalamaması lazımdı.

Demirden olan bahçe kapısını açmaya çalıştım ama açamadım.Parmaklıklara basarak kapının üstünden atladım ve koşmaya başladım.

Dün gördüğüm iki çocuk arabanın içinde oturuyorlardı.Yağmur durmuşu ve sabah olmuştu.

Yurttakiler kesin beni arıyorlardır.Arabadaki çocukların beni görmemesi için eğilerek arabanın yanından geçtim.Görmemiş olmalılar ki peşimden gelmediler.Ama Batu onlara haber verebilirdi kaçtığımı.Bunu neden yapmamıştı.Aklında ne vardı.

Koşarak yurdun yolunu buldum.Burası yurttan uzak değildi.

Yurda gittiğimde Mütesna Hanım ve Pınar kapıdaydı.İkiside bana doğru geliyorlardı.Müstesna Hanım "Neredeydin kızım? Bütün gece seni aradık." dedi sinirle.Ona cevap vermeden Pınara sarıldım ve "Bizim mekanda uyuya kalmışım." dedim.Kuyruklu yalan.Müstesna Hanım "Bu yağmurdamı?" diye sordu.

Sinirden burnumdan duman çıkacaktı neredeyse. "Evet müdüre Hanım.Siz bana ceza vermeseydiniz,şimdi yatağımda uyuyor olabilirdim." dedim ve odama çıktım.Pınar'a hiçbirşey anlatmadım.Çünkü anlatsaydım telaştan polise bile giderdi.Çatlak arkadaşım.

Bir haftayı böyle olaysız ve sakin geçirdik.Bir haftanın sonunda ise,okul için devletin bize verdiği eşyaları, yerleştirdik.Annemin bana gönderdiği eşyalardan sadece,siyah sırt çantasını aldım.Öbürlerini dolabın içine tıktım.Yarın okul vardı ve erkenden yattık.

*LÜTFEN VOTELEYİN*

TATLI TEHLİKE~(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin