LÜTFEN 9. BÖLÜMDEN SONRA BUBÖLÜMÜ OKUYUN. İyi okumalar sevgili okurlar<3 (kafiye oldu sjsjsj :-):-*)"Hadi Deniz,vur topa!" maç sandığım kadar sıkıcı geçmemişti.Aksine eğlenceliydi.Deniz'in takımı gol yiyince yüzünde oluşan hayal kırıklığı beni güldürüyordu.
Maç bittiğinde Deniz yanıma gelip başını dizlerime koydu ve uzandı. "Çok terlisin kokarca kalk üstümden!" dedim dizlerimi kıpırdatarak.
"Ölüyorum Arya bana su ver." çantamın kenarındaki su şişesini ona uzattım.Ayağa kalkıp suyu tek dikleyişte içti ve tekrar kucağıma kafasını koyup uzandı.
"Hadi eve gidelim Deniz." diye isyan ederken o gözlerini açmadan "Allah'ını seversen biraz sus geveze!" diye söyleniyordu.En sonunda çenemle onu ikna edip eve gittik.
İkimizde yorgunluktan ölüyorduk.Yani benim tezehürat yapmaktan çenem onunda oynamaktan bacakları ağırıyordu.
Odama girip duşumu aldım.Sonrada üzerime, yatağa girmek için mavi pijama takımımı giydim.
"GÜM!"
Sesi duyunca Deniz'in odasından geldiğini anladım ve koşarak oraya gittim.Yatağın bir kenarı yere çökmüştü ve Deniz yerde inliyordu.İster istemez büyük bir kahkaha attım ve ona "Seni gidi ayıcık yatağımı kırdın?" diye sordum gülerek.
Bana gözlerini devirerek "Çok komik.Kalkmama yardım et." dedi.
Elinden tutarak onu yukarı çekiyordum ki üstüne düştüm. "Beceriksizsin Arya.Aynı zamanda da geveze."
Kollarımdan destek alarak kalktım. "Of Deniz ya,insan gibi yatamıyor musun yatağa?" dedim durumdan şikayet ederek.
"Atladım,yatmadım." diye cevapladı beni.
O sırada annem içeriye girmişti.
"Oyun oynayacak başka biryer bulamadınız değil mi?"
"Vildan abla, ben ne yapayım yatak sağlam değilmiş!" diye kendini savunuşa geçti Deniz.
Annem bizi odadan attı ve yatağı tamir etmesi için usta çağırdı.Bizde kös kös evde oturmamak için Deniz'le sinemaya gitmeye karar verdik. Beni sinir etmek için korku filmi seçmişti. Ona 'istemiyorum' diye itiraz etsem de beni dinlemedi ve sonunda kendimi dev ekranın karşısında otururken buldum.
Film başladığında herkes sustu ve filmi izlemeye koyuldu. Salondan çığlıklar yükselirken Deniz hareketsiz filmi izliyordu. Sanki hiç korkmamıştı. Film bittiğinde bende bitmiştim.
"Arya iyi misin?" diye sordu dalga geçiyormuşcasına.
"Git başımdan Deniz yoksa seni öldüreceğim, bilerek mi yapıyorsun bunu?"
"Bu kadar korkacağını bilseydim korku filmi seçmezdim. Özür dilerim!"
Koluna yumruk atarak "Özür dilermişmiş. Sersem."dedim.
Eve geldiğimizde yemek hazırdı. Deniz'in yatağı da yapılmıştı. Yemeğimizi yedikten sonra koltuğa oturduk. Deniz televizyonu açarken kapı çaldı.
Hatice abla kapıyı açtığında Akif amcayı gördüm. Annem ona sarıldığında biz Deniz'le bakmamayı tercih ettik. Çünkü bu ikimizinde hoşuna gitmiyordu. Akif amca ortamıza oturup ikimizide kolunun altına aldı ve "Gününüz nasıldı?" diye sordu. 'Güzeldi' deyip geçiştirdim. Ona salak oğlun beni Dabbe filmine götürüp korkuttu! diyemedim. Çünkü bu gerçektende gülünçtü.Odama çıktığımda üzerime puantiyeli peluş pijamalarımı giyip uyudum.
***
Kavgalarımız yüzünden dağılan çetemizi özlüyordum.Pınar,Emir, Berkan,Umut ve ben gerçekten çok iyiydik.Önce Berkan'ın ilan-ı aşkı,sonra Pınar'ın Batu'yu sevmesi ve birbirimizi umursamamamızla dağılmıştık.Bu durum gerçektende üzüyordu beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI TEHLİKE~(Tamamlandı)
Teen FictionRüzgar yüzüme sertçe çarpıyordu.Tokat atarcasına.Batu dahil herkes benden bıkmıştı. İleriye doğru küçük bir adım attım... Annem, zaten sonradan sevmişti.Yani bensizliğe çoktan alışmıştı. Küçük bir adım daha... Deniz,Berkan,Pınar,Umut ve Emir daha n...