15-POLİS OLMAZ!

149 19 0
                                    

Yeni bölüm ile tekrar karşınızdayız :)
Gecikmeler için üzgünüz:(
Ama biraz zor oluyor yazmak.
Neyse moralleri yüksek tutuyoruz ve okumaya başlıyoruz.



___________________________________

"Umarım mantıklı bir açıklaman vardır Arya Özer!"

Deniz'in elinden kağıdı aldım ve okumaya başladım.Şimdi Deniz'  in surat ifadesinin neden değiştiğini anlıyordum.

Kağıtta yazanı bir kez daha okudum.

"Görüşmeyeli nasılsın Arya?
İzini bulamayacağımı mı sandın tatlı kız?Şimdi sen kim olduğumu merak ediyorsundur.Galiba benim öldüğümü sandınız. Pınar sen ve Umut. Ama anladığın üzere ben yaşıyorum ve bunun intikamını hepinizden, en çok da sevdiklerinden alacağım!"

Deniz bana şaşkın şaşkın bakarak"Sen birini mi öldürdün?"diye sordu.

Kafamı 'hayır' anlamında salladım.Gözyaşlarım benden izin almadan akıyorlardı.

"Yada siz mi demeliyim?!"

Deniz tüm öfkesini suratıma kusuyordu.

"Cevap ver!!!"

Kolumdan tutup beni sarstığında kendime gelebildim.
Kolumu öyle bir sıkıyordu ki acısı dayanabilecek gibi değildi.

"Deniz lütfen!Kolum acıyor."

Kolumu sıktığını yeni anlamış olacak ki elini çekti.

"Anlat bana Arya.Ne yaptınız siz, nasıl bir belaya bulaştın?"

Ona her şeyi anlatmalıydım.Başka çarem yoktu ve onun güvenini kaybetmek istemiyordum.

"Anlatacağım."Dedim yaşlı gözlerimle ona bakarak."Pınar ve Umut'la iş çıkışı buluşmuştuk.Gece yarısıydı neredeyse.Beraber yurda doğru yürürken karşımıza bir adam çıktı.Sonra bize sataşıp para istedi ve vermeyince de cebinden bir bıçak çıkardı."

O anı hatırlayınca tüylerim diken diken olmuştu."Devam et,"dedi Deniz karşıdaki duvara bakarken.

"Adam bıçakla Umut'un üstüne doğru yürüdü ve bıçağı ona savurdu.Umut adamın elinden bıçağı alıp benim yanımdaki kaldırıma fırlatınca bıçağı elime aldım.Onlar yerde boğuşurlarken Pınar ağlıyordu.Bende elimdeki bıçakla onlara doğru yürüdüm."

Bunları anlatırken Deniz bana inanamıyormuş gibi bakıyordu."Sonra?"

"Sonra...Bilmiyorum Deniz.Nasıl oldu bilmiyorum ama bıçağı adama sapladım!Boğuşmayı bırakmıştılar ve bizde korkup kaçtık.Kaçarken adamın nabzına bakmıştım atmıyordu.Bıçağı yok etmesi için Umut'a verdim.Gerisi malum..."

Artık hıçkırıklarım durmak bilmiyordu.Yere çöktüm ve "İsteyerek olmadı!"dedim."Yemin ederim isteyerek olmadı Deniz!"

"Şimdi ne yapacaksın Arya? Hapse düşeceksiniz!"Deniz birden bağırınca korkuyla sıçradım."O adam şimdi hepimizi öldürecek.Biz öldüğünü sanıyorduk."

"Adam ölseydi siz çoktan hapisteydiniz. Belli ki plan kurmuş."

"Şimdi ne yapacağım Deniz?"diye sordum çaresizce.

"Polise teslim olacaksınız."

Deniz'e hayretle bakıp yerimden kalktım.

"Polis olmaz!"dedim korkuyla."Hapiste yaşamak istemiyorum."

TATLI TEHLİKE~(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin