Rozdział 6

14.4K 482 27
                                    

Wstałam rano i zaczęłam się szykować do szkoły . Do mojego pokoju weszła Lily.
-A ty gdzie?-spytala unosząc brew.
-No nie wiem . Do szkoły?
-Katy zostajesz w domu i robimy testy.
-musze??- wiedziałam że nie ulegnie .
-Tak. Podjade zaraz do apteki . Chcesz jechać ze mną ?
-Tak. Czekaj nie . Zostanę.
-Jak wolisz wracam za  30minut.
Zeszłam na dół i zrobiłam sobie śniadanie. Nie chciałam robić testu bo bałam się wyniki. A co jeśli jestem w ciąży? Nie, to nie możliwie .
.
************
Po około pół godziny  Lily wróciła . Zaczęłam się stresowac. Lil usmiechnela się do mnie i ręką zawołała do łazienki .
Wyciągnęła 4testy . Kupiła więcej dla pewnosci . Wyszła z łazienki i zostawiła mnie samą .
Zaczęłam przechodzić do reczy . Kiedy skończyłem zostawilam test na 5minut i wyszłam do Lily.
Obie patrzylyśmy na zegarek że zdenerwowaniem. Po czasie weszłam do łazienki wzięłam test i na chwilę zamknęłam oczy . Otworzylam je i oslupilam .
Moim oczom ukazały się dwie kreski . Do oczu napłynęły mi łzy -Lil -szeptalam -Liliana przyjdz tu.Blagam.
Lily przybiegła jak najszybciej i otworzyła szeroko oczy .
-T-to jeszcze nic nie znaczy to mogła być pom-pomylka .

Zrobiłam w sumie 4trsty każdy pozytywny . Dostałam doła.
-Musisz powiedzieć to temu chłopakowi .
-NiE! - nie mogę mu powiedzieć .
-Ale on musi wziasc odpowiedzialnosc za swój czyn.
-Nasz czyn i nie. Nie zgadzam sie . Usunę ciążę i nikt sie o niczym nie dowie .
-To nie takie łatwe ...
-Lily nie wtracaja się to nie twoje ciało.  Wychodzę .
I wybiegłam z domu .

Jedna NocOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz