~~~ 2 ~~~

4.2K 202 23
                                    

Hij trekt me tegen zich aan. Overal waar mijn huid de zijne raakt ontstaan tintelingen. Hele fijne tintelingen dan wel. Ik probeer los te komen waardoor zijn greep alleen maar strakker word. Hij trekt me mee naar een dorp en duwt me een huis binnen. De andere wolf loopt achter ons aan. 'Laat me los' roep ik, 'jij stomme wolf.'

'Niet doen kitten' zegt hij, 'je wil me niet boos zien.'

'Liever wel eigenlijk want misschien word het mijn dood.'

Hij duwt me tegen de muur en leunt er zelf ook tegenaan zodat ik tussen zijn armen in gevangen sta. 'Niet doen kitten' zegt hij, 'waarom wil je dood?'

'Omdat alles mis gaat.'

'Maar je hebt mij nu, dat is toch goed?'

'Nope, nog erger dan mijn problemen eerst waren zelfs.'

Hij gromt en trekt me een trap op. De muren van de gangen zijn trouwens blauw. Er liggen planken op de grond en er zijn heel veel deuren hier en nog een trap naar boven. Hij duwt me een kamer in.

Het is een grote kamer. De muren zijn bruin behalve de linkermuur. Die is groen. Er staat trouwens een bed tegenaan. De dekens zijn zwart en liggen er slordig op.  Naast het bed staat aan iedere kant een nachtkastje.Het hoofdbord van het bed is van hout en bestaat uit spijlen. Tegenover het bed is een andere houten deur. Daarnaast staat een grote, houten kledingkast.

Hij duwt me op het bed en bind mijn handen boven mijn hoofd vast met touw. 'Hey' roep ik, 'maak me los! Nu!'

'Nee, dat ga ik niet doen.' 

Hij staat op en bekijkt me eens. Ik probeer los te komen. De wolf staat in de deuropening. 'Ryan' zegt mijn mate, 'haal de dokter.'

De wolf, die blijkbaar Ryan heet, knikt kort en loopt weg. Ik kijk mijn mate kwaad aan. 'Je kan boos zijn' zegt hij, 'kitten. Maar ik ben Alpha en geef hier de bevelen. Jij  liep op mijn  grond.'

'Om gedood te worden ja! Als jij  er niet was geweest was ik hier nu niet!'

'Luister kitten...'

'Stop met dat ge-kitten. Ik ben je kitten niet!'

'Dat ben je wel, je bent mijn mate.'

 'En dus? Heb ik je toestemming gegeven om me kitten te noemen?'

'Had de vader van de pup toestemming nodig om je zwanger te maken?'

'Nee, maar hij had mijn broertje die hij zou doden zodra ik me verzette tegen zijn lolletjes.'

Dan horen we de voordeur. Er komen twee mensen de trap op lopen. Ryan en een vrouw komen binnen. Ze is best jong en heeft bruin halflang haar. Haar ogen zijn bruin. 'Alpha' zegt ze met gebogen hoofd.

'Nina, kun jij mij vertellen hoe ik van een pup van een ander kan afkomen?'

'Hoe bedoelt u precies Alpha?'

'Dit is mijn mate' zegt hij terwijl hij naar mij gebaard, 'ze is zwanger. Al... hoeveel maanden ook alweer kitten?'

'Vijf' sis ik kwaad, 'en maak me nu los!'

'Nee, ik maak je niet los want dan ren je van me weg en ik wil jou als mijn Luna. Duidelijk kitten?'

'Dat was al duidelijk mate, maar ik wil het niet en als je me niet heel snel losmaakt ga ik gillen.'

'Vooral doen, ik snoer je de mond wel.'

'Het spijt me Alpha' komt de vrouw tussenbeide, 'maar ik kan niets doen. Het kind is in leven. Nog wel in haar buik maar het is in leven. Dan kan ik het niet zomaar vermoorden en er is dan een hele grote kans dat uw mate... ehm... schade oploopt.'

pregnant rogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu