~~~ 8 ~~~

3.6K 168 8
                                    

Fynn slaat zijn ogen neer en gaat op zijn knieën voor me zitten. 'Sorry Christy' zegt hij, 'maar ik... ik... je rende weg. Ik was hartstikke ongerust!'

'Het spijt me Fynn maar ik wil niet meer. Ik draag een pup die ik niet wil, mijn broertje lijkt mijn broertje niet meer. Je... je was vroeger zo close met onze volgende Alpha. Waarom liet je Scott je beïnvloeden?!'

'Ik moest aan hem gehoorzamen, anders deed hij jou pijn.'

'Ik redde me wel. En ik red me nog steeds.'

Hij omhelst me. 'Wauw' zegt Darren, 'ik wou dat mijn zusje ook zo was.'

'Oh jouw zusje bedaard nooit' zegt Ryan.

'We zullen zien' zegt Darren, 'misschien als ze haar mate vind.'

De deur gaat open en er komt een meisje binnen. Ze heeft donkerblonde haren in een hoge staart met een pony. Haar ogen zijn bruin.  'Dit had ik moeten weten' zegt Darren.

'Dus broer' zegt ze, 'je had het weer eens over mij met twee vreemden en Ryan.'

'Niet twee vreemden zusje' zegt Darren terwijl hij opstaat.

Hij houd zijn armen gespreid. Ze zucht en loopt naar hem toe. Ze omhelst hem. 'Fijn om je weer te zien zusje' zegt hij.

Mijn wolf is heel erg jaloers nu voel ik. Maar het is zijn zusje dus ze snapt het ook wel een beetje. Darren laat haar weer los. 'Dus' zegt ze, 'geen vreemden?'

'Angy mag ik je voorstellen aan Christina' zegt Darren terwijl hij naar mij kijkt, 'Christina, dit is Angelina, oftewel Angy, mijn zusje.'

Ze glimlacht even kort naar me en kijkt dan Darren weer aan. 'Broer, hoe kan het dat ze zwanger is' vraagt Angy.

'Ongewenst' zeg ik, 'lang verhaal.'

Ze knikt. 'Oké, dus één is geen vreemde meer. De ander nog wel.'

'Dat is Fynn, haar broertje.'

'En mijn broertje' zegt Ryan.

Ze kijkt Ryan aan. 'Serieus?'

'Serieus, ik heb mijn broertje en zusje weer teruggevonden.'

Fynn gaat weer terug naast me zitten. 'Oké' zegt Angelina, 'en sinds wanneer weet je dat ze je mate is broer?'

'Gisteren' zegt Darren terwijl hij weer gaat zitten.

Angelina gaat op de bank naast hem zitten. 'Gisteren? Waarom heb je niets gezegd?'

'Ik had misschien een beetje ruzie met haar, ze wilde dat ik haar afwees en doodde.'

'Doodde' vraagt Angelina terwijl ze verbaasd naar mij kijkt.

'Nog steeds een lang verhaal' zeg ik, 'maar kort samengevat alles zat tegen. En die pup was een beetje de druppel.'

Ze knikt. 'Goed dan' zegt Darren, 'dit blijft nog even geheim voor onze ouders Angy.'

'Je weet dat ik geen geheimen kan bewaren broer' zegt Angy grijnzend.

De ogen van Ryan en Darren worden even wazig. Darren staat op. 'Angy, blijf hier. Er zijn rogues gesignaleerd bij de grens.'

Angelina knikt. 'Jullie ook' zegt Ryan terwijl hij opstaat.

We knikken. Darren en Ryan gaan weg. 'Oké' zegt Fynn, 'Scott heeft dus al gemerkt dat we weg zijn.'

'Hoe kwam je eigenlijk weg' vraag ik, 'Scott heeft je vast laten bewaken nadat hij merkte dat jij er niet meer was.'

'Ik zou je wel weer naar hem brengen. In ruil daarvoor zou hij je niet te erg straffen.'

'Een milde straf is even erg als een zware.'

Hij knikt, 'daar heb je wel een punt.'

'Wie is Scott precies' vraagt Angelina.

We kijken haar aan. 'Scott is de vader van de pup' zeg ik, 'hij viel jaren geleden onze roedel aan en doodde iedereen behalve degene die geen mate hadden en hem konden dienen. Waaronder mijn broertje en ik. Hij nam mij mee naar zijn hut en heeft me al die jaren daar gehouden.'

'En hij maakte je dus zwanger?'

Ik knik. 'Ik deed het echt niet vrijwillig maar voor mijn broertje doe ik alles.'

Ze knikt, 'dat snap ik. Darren zou ook alles voor mij doen. En ik doe alles voor hem.'

Ik knik. Ze glimlacht kort. 'Hoe vaak is hij met je naar bed geweest' vraagt ze.

'Te vaak, maar ehm... geen idee. Ik probeerde het te vergeten.'

Ik voel dat mijn wolf het haat dat ik dit soort dingen vertel aan het zusje van mijn mate! Opeens word ik gemindlinkt. 'Babe, waar zit je?! Kom nu naar buiten! Je gaat mee naar huis!'

'Nooit van mijn leven Scott! Laat me met rust! Laat mij en mijn broertje met rust!'

'Ik kom je halen babe, snel. En dan is die straf langer dan de andere straffen en vele malen zwaarder!'

'Christy' hoor ik Darren in de verte roepen.

Ik knipper een paar keer en kijk hem aan. 'Wie mindlinkte je?'

'Scott mindlinkte me, hij komt achter me aan zegt hij.'

'Dat laat ik niet gebeuren' roept Darren.





pregnant rogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu