heden...
Ik word wakker in een bed. In Darrens bed. Hij ligt achter me en heeft zijn hand op mijn buik gelegd. De pup ligt de hele nacht al tegen hem aan waarschijnlijk. Ik ga voorzichtig rechtop zitten. Darren word niet wakker. Ik loop naar de badkamer en ga naar de wc. Daarna loop ik weer terug. Darren is rechtop gaan zitten en kijkt me verbaasd aan. 'Ik moest naar de wc' zeg ik.
Hij glimlacht en staat op. 'Het geeft niet kitten' zegt hij, 'zoiets verwachtte ik al. Ga je maar omkleden, dan zie ik je zo voor het ontbijt.'
Ik knik en loop naar mijn eigen kamer. Ik kleed me om en loop daarna naar beneden. Naar de geur van gebakken spek en eieren. Darren staat neuriënd te koken. 'Komt dit door mij' vraag ik zacht.
Hij kijkt even naar mij en glimlacht. 'Alles komt door jou' zegt hij, 'kom hier.'
Ik loop naar hem toe en hij slaat een arm om mijn middel heen. Hij geeft een kus in mijn nek. Ik slik. Dit voelt geweldig en mijn wolf wil dat hij me nu meteen markt! Maar ik weet niet zeker of Scott dan nog kwader word. Of mijn broertje natuurlijk. 'Ga zitten' zegt hij, 'ik maak het ontbijt wel.'
Ik ga met een zucht op de stoel zitten. Na twee minuten zet hij een bord met eieren en gebakken spek voor me neer. 'Eet kitten' zegt hij, 'vandaag gaan we naar mijn ouders.'
Ik eet mijn ontbijt op en hij ook. Daarna gaan we naar buiten. Naar een ander huis. Iedereen die we tegenkomen buigt zijn hoofd voor Darren. Ik word compleet genegeerd en ik hoor sommige mensen fluisteren. Als we binnen zijn ontspan ik me pas. 'Pa' roept Darren, 'ma, Angy!'
Angelina komt de trap afrennen en omhelst haar broer. Ze glimlacht naar mij. 'Goedemorgen Christy' zegt ze glimlachend.
'Goedemorgen' zeg ik glimlachend.
Ook zij omhelst me. Dan komen er twee andere mensen de trap af. Een man die best veel op Darren lijkt en een vrouw. De man heeft zwart haar en bruine ogen. Hij lijkt ongeveer vijftig. De vrouw heeft donkerblond haar en blauwe ogen. Zij zit rond dezelfde leeftijd als de man. 'Pap' zegt Darren, 'mam.'
Hij omhelst ze tegelijk. Daarna slaat hij een arm om mijn schouders heen. 'Pap, mam' zegt hij, 'mag ik jullie voorstellen aan Christina, mijn mate. Christina, dit zijn mijn ouders. Eduard en Suzanne.'
'Fijn om je te ontmoeten' zegt zijn moeder.
'Wederzijds' zeg ik glimlachend.
Zijn vader kijkt alleen maar fronsend naar mijn buik. 'Dus het is waar' zegt hij terwijl hij me voor de eerste keer aankijkt, ' je bent dus echt ongewenst zwanger?'
'Zoals u kan zien' zeg ik.
'Van wie' vraagt hij.
'Ed' zegt Darrens moeder.
'Pap' zeggen Darren en Angelina tegelijk.
'Het geeft niet' zeg ik, 'de vader van de pup heet Scott, het is een...'
'Rogue' zegt Darrens vader, 'de vader van de pup is Scott?'
Ik knik, 'u kent hem?'
'Ik zette hem uit de roedel. Ik heb gehoord dat hij meerdere roedels aanviel.'
'Ja, mij en mijn broertje liet hij leven.'
'O ja' zegt Darrren, 'Ryan is de broer van Christy.'
'De broer' vraagt zijn moeder.
Ik knik, 'ja. Ik wist eigenlijk niet eens dat hij leefde.'
'Zullen we even rustig in de woonkamer gaan zitten' vraagt Darren.
Zijn ouders knikken en we lopen achter hen aan naar de woonkamer.
Darren en ik gaan op de bank zitten. Er staat nog één bank tegen over de andere bank. Daar gaan Angelina en haar moeder op zitten. Darrens vader gaat in de fauteuil zitten. 'Goed dan' zegt hij, 'dus je komt uit de fullmoonroedel?'
Ik knik, 'klopt.'
'En je was de dochter van de Bèta' vraagt zijn moeder.
Ik knik, 'klopt ook.'
'Waarom dacht je dat Ryan dood was' vraagt Angelina.
'Omdat de rogue zei dat hij alleen degene die aan hem zouden gehoorzamen mee had genomen. En ik wist zeker dat Ryan niet aan hem zou gehoorzamen.'
'Weet je al hoe hij hier is beland' vraagt Angelina.
'Nog niet, dat zal hij me wel snel vertellen neem ik aan.'
'Vast wel' zegt Darren, 'ik geef jou die tijd als je wil.'
'Maar nog even over de vader van de pup' zegt Angelina, 'wil je geen wraak op hem nemen?'
'Ik wel' zegt Darren, 'hij maakte mijn mate zwanger.'
'En jij Christina?'
'Ook wel, maar als de pup de genen heeft van zijn vader dan zal hij Darren waarschijnlijk willen doden en dat wil ik niet.'
'Maar je bent van plan om de pup te houden' vraagt Darrens moeder.
Ik wil nee zeggen maar Darren is me voor, 'ja.'
'Ben je het daarmee eens Christina' vraagt Darrens vader.
'Nou... ik heb veel moeite gedaan voor de pup dus ja, eigenlijk wel.'
Hij knikt. Ik zie dat hij twijfelt aan me. 'Ik snap dat u de pup niet zal accepteren als uw kleinkind en...'
'Dat zei ik niet' zegt hij snel, 'ik neem natuurlijk wel aan dat jullie het hem of haar gaan vertellen.'
'Natuurlijk doen we dat' zeggen Darren en ik tegelijk.
'Ik zal hem wel accepteren als kleinkind, zolang het een goed kind is en goede genen heeft. Maar als ik naar jou kijk zal dat wel goed komen.'
Ik glimlach even kort. 'Jullie moeten wel weten dat de pup geen Alpha of Luna kan worden' zegt zijn vader.
We knikken, 'dat snappen we.'
Opeens komen Ryan en Fynn binnenrennen. 'De rogues vallen aan' roept Ryan.
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...