Ze glimlacht, 'het is een jongen.'
Darren kijkt naar mij, 'dus dat is welke naam?'
'Kian' zeg ik terwijl ik over zijn zwarte haartjes strijk.
Darren glimlacht en geeft een kus op mijn hoofd. 'Alpha' zegt Nina, 'wilt u de navelstreng door knippen?'
Darren knikt en knipt hem door. Ryan en Fynn staan op van het bed.
'Luna' zegt Nina, 'ik moet hem even onderzoeken.'
Ik kijk haar aan. 'Voor de zekerheid' zegt ze, 'ik moet hem wegen, meten en zijn reflexen testen.'
'Ik kijk wel mee' zegt Ryan.
Ik knik en laat haar de pup meenemen. Ik zucht diep. 'Waar is Scott' vraag ik.
'Maak je daar maar niet druk om kitten' zegt hij.
Hij laat me tegen zijn borst aan rusten. 'Daar heb ik voor gezorgd' zegt hij.
Ik knik en gaap. 'Je hebt het geweldig gedaan kitten' zegt Darren zacht.
'Vind ik ook' zegt Fynn.
Ik glimlach even naar Fynn. 'Waar zijn de rest van de rogues' vraag ik.
'In de cellen' zegt Darren, 'maar probeer wat te slapen.'
Ik leg mijn hoofd op zijn borst en val in een diepe slaap.
p.o.v Darren
Christy ligt tegen me aan en valt bijna in slaap. Ik kijk naar Fynn. Hij kijkt betwijfelt. 'Alles oké Fynn' vraag ik.
Hij kijkt me aan en knikt. 'Het is alleen... Accepteer je de pup echt?'
Ik knik. 'Als ik hem dood zal zij me dat nooit vergeven. Ze heeft veel moeite voor hem gedaan. En als ik hem in het bos leg en een rogue hem vind krijgt hij een opvoeding van een rogue en dat wil ik absoluut niet!'
Hij knikt, 'dat begrijp ik. Rogues zijn geen leuk gezelschap.'
Nina komt teruglopen met Ryan en Kian. Ze hebben Kian in een lichtblauwe doek gewikkeld.
Ryan draagt Kian trouwens. Aan het zachte gesnurk te horen slaapt hij. 'Ik moet gaan Alpha' zegt Nina zacht, 'ik zal morgen terug komen om te kijken of alles goed is met de Luna en de pup.''Natuurlijk, dank je.'
Ze glimlacht en gaat weg. 'En nu' vraagt Ryan, 'de rogues zijn verslagen. Wat gaan we met ze doen?'
'Ligt eraan of ze loyaliteit aan me willen tonen. Ik laat ze net zo lang in de cellen totdat ze loyaal aan me zijn.'
Ze knikken. 'Ik blijf hier met Kian tot ze wakker is' zegt Ryan.
'Fynn' zeg ik, 'kun je de wieg halen in de kamer hiernaast? Dan kunnen jullie de rest van de roedelleden inlichten.'
Fynn knikt en loopt weg. Hij komt terug met een wieg die van riet gemaakt is.
Hij zet hem neer bij het raam. Ryan legt Kian erin. Daarna gaan ze weg. Ik kijk nog eens naar Chirsty. Over een jaar of misschien twee dan hebben wij ook een pup. Eén van ons samen. Maat tot die tijd zal ik een goede vader voor Kian zijn!
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...