A/N omg guys het spijt me dat ik niet heb gepubliceerd vandaag. Bij deze nog even een mooie publicatie. En ik ga twee hoofdstukken per dag nu en dat begint vanaf morgen. Xxx Mairin
- - - - - - - - - - - - - - -
heden...
Fynn en Ryan rennen de kamer uit. 'Ik moet gaan kitten' zegt Darren zacht.
'Nee, laat me niet alleen. Darren alsjeblieft.'
'Rustig kitten' zegt Darren, 'ik ga maar heel even. Ik ben binnen een paar minuten weer terug. Dat beloof ik oké?'
Ik knik zacht. 'Goed zo' zegt hij, 'ik ben weer terug voordat je het weet.'
Ik knik. Hij geeft een kus op mijn hoofd en rent weg. Ik kijk de jonge vrouw aan. 'Rustig maar Luna' zegt ze, 'als de Alpha iets belooft dan komt het goed.'
Ik knik. Ik voel weer een wee en zet me schrap. 'Rustig Luna' zegt ze, 'u kunt dit. Niet opgeven nu.'
Ik houd mijn adem in voor de wee. Buiten hoor ik het gegrom maar ik concentreer me alleen op mijn ademhaling. Als ik me op buiten ga concentreren ga ik bang zijn dat Darren het niet overleeft. Opeens voel ik een veel ergere wee. Ik kerm het uit van de pijn. 'Rustig maar Luna' zegt ze geruststellend.
'Leid me af' zeg ik.
'Dat gaat moeilijk Luna. Waarmee?'
'Praat tegen me, maakt mij geen donder uit waarover maar leid me af!'
'Oké, weet u mijn naam eigenlijk?'
'Nina, toch?'
'Klopt, ik ben pas twintig en ben de dokter hier. En hoe oud bent u Luna?'
'Tweeëntwintig.'
Ze knikt. 'Heb je een mate' vraag ik.
'Nog niet, maar als Alpha Darren me laat gaan kan ik naar hem opzoek.'
Ik knik, 'dat denk ik wel. Anders ga ik wel met hem praten.'
Ik word opeens gemindlinkt door Scott. 'Babe, ik heb je mate in de kerkers gestopt. Kom nu naar me toe.'
'Kan ik niet, ik krijg jouw pup.'
'Wat! Nu?!'
'Ja, nu ja!'
Hij sluit de mindlink af en even later hoor ik poten in de hal. Er komt een zwarte wolf binnenrennen die naar mij kijkt. 'Je meende het' mindlinkt Scott me.
'Natuurlijk doe ik dat' roep ik kwaad naar hem.
Scott gromt naar Nina waardoor ze opstaat en wat stappen achteruit zet. Opeens hoor ik andere poten en komen mijn broers binnenrennen. Ze springen op Scott en proberen hem te bevechten. Ik voel weer een hele sterke wee en meteen zit Nina weer op de rand. 'Mag ik u checken Luna' vraagt ze.
Ik knik. Ze checkt me en zegt: 'Genoeg ontsluiting Luna.'
Meteen stoppen Fynn, Ryan en Scott met vechten. Ze kijken alle drie naar mij. 'Dat betekent dat ik mag...'
'Persen' maakt ze mijn zin af, 'klopt Luna.'
Ik knik. Scott staat op en gromt naar mijn broers. Ik hoor weer andere poten en er komt een nog grotere zwarte wolf binnenrennen. Zijn ogen zijn superdonker en hij gromt kwaad naar Scott. Scott gromt terug. Ik mindlink de wolf: 'Darren?'
'Kitten, gaat alles goed?'
'Tien centimeter ontsluiting, ik ben bang Darren.'
Darren kijkt me even meelevend aan en daarna valt hij Scott aan. Hij sleurt hem mee. Buiten hoor ik gehuil. Er is weer een wee en automatisch begin ik te persen. Fynn en Ryan transformeren terug en doen een broek aan. Ze gaan aan beide kanten zitten van me. Ze pakken mijn handen en laten me heel hard knijpen. Ik zie dat ik ze pijn doe maar de pup moet er nu uit anders gaat het mis!
Na drie keer meer persen vult de kamer zich met gehuil. Nina legt de baby op mijn buik waar ze al eerder een handdoek op heeft gelegd. Ik laat me een beetje achteruit zakken in de kussens.
'Gefeliciteerd Luna' zegt Nina met een glimlach, 'met een...'
Darren komt binnenrennen voordat ze haar zin af kan maken. Hij komt naast Ryan zitten en geeft een kus op mijn hoofd. 'Alles goed kitten' vraagt hij.
Ik knik, 'alles is goed.'
'Wat is het' vraagt hij. We kijken allemaal naar Nina.
JE LEEST
pregnant rogue
Manusia SerigalaIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...