De volgende ochtend word ik weer wakker tegen Darren aan. Ik kijk naar het wiegje. Maar Kian ligt er niet in. Ik spring op en sprint naar beneden. 'Kitten' hoor ik Darren nog roepen.
Ik vind Fynn die Kian vasthoud in de woonkamer. 'Fynn' roep ik, 'ben je gek geworden! Ik schrok sukkel!'
'Rustig zusje' zegt hij, 'wie zou jouw pup nu willen stelen?'
'Jij blijkbaar!'
Darren komt aanrennen. Hij zucht en trekt me tegen zich aan. 'Rustig maar kitten' zegt hij, 'het is al goed. Je broer zal hem echt niet meenemen hoor buiten het huis.'
Ik knik zacht en adem zijn geur in. Het maakt me rustig. Als Darren me weer loslaat geeft Fynn me Kian. Kian is wakker en kijkt me nieuwsgierig aan. 'Sorry Fynn' zeg ik, 'ik schrok gewoon. Ik wil niet dat er iets met hem gebeurd.'
'Dat snap ik zus, daarom wil ik ook wel wacht lopen 's avonds tot hij wat groter is.'
'Ik laat al wat wachters rondlopen' zegt Darren, 'maar je mag ze best aansturen. Je bent de broer van de Bèta.'
Fynn glimlacht, 'graag. Morgen zal ik wacht gaan lopen.'
Ik geef een kus op het hoofdje van Kian. 'Hij is eigenlijk best rustig' zegt Darren, 'in je buik was ie een stuk drukker.'
'Zeg dat wel' zeg ik gniffelend, 'maar dat is toch fijn juist?'
Hij grinnikt, 'ik heb nooit gezegd dat het niet fijn is.'
We ontbijten met zijn vieren en daarna gaan we naar het roedelhuis. Er zijn al vier mannen. 'Alpha' zeggen ze terwijl ze hun hoofd buigen.
'Ah' zegt Darren, 'jullie had ik net nodig. Kitten, ontmoet de raadsleden. Vince, Sam, Liam en Milan.'
'Luna' zeggen ze alle vier tegelijk terwijl ze hun hoofd buigen.
'Fijn jullie te ontmoeten' zeg ik glimlachend.
Alle vier hebben ze bruine haren. Alleen die van Liam zijn wat lichter. Liams ogen zijn groen net als die van Milan. Vince heeft bruine ogen en Sam heeft grijze ogen. Darren slaat een arm om mijn middel heen. We wachten tot iedereen er is. 'Goed' zegt Darren dan, 'nu iedereen er is zal ik de nieuwe roedelleden even voorstellen. Dit zijn mijn mate, Christina en haar broertje, Fynn. Daarbij hebben we nog Christina's zoon, Kian.'
Angelina loopt naar mij, 'Geef mij Kian maar' zegt ze glimlachend.
Ik geef haar Kian. Darren pakt eerst mijn hand en fluistert tegen me: 'Sorry kitten.'
Hij snijd over mijn hand. Hij laat de druppels van mijn bloed vallen in een schaal met water uit het meer waar de maan op schijnt. Daarna doet hij dat bij Fynn. Daarna vieren we een soort feest. Ik ga snel met Kian en Darren daarna naar huis. Kian leg ik meteen in bed. Darren en ik gaan nog even zitten. Ik ga tegen Darren aanzitten. 'Gaat het' vraagt hij.
Ik knik. 'Ik ben gewoon een beetje moe.'
Hij knikt. 'Kitten' zegt hij, 'zou ik je mogen marken?'
Ik kijk hem aan en glimlach. 'Graag.'
Hij duwt me op mijn rug op de bank. 'Ik neem je morgen mee uit eten' zegt hij, 'ik maak het even romantisch aangezien dat niet echt kon met Scott op de loer.'
Ik knik. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne. 'Ik hou van je kitten' zegt hij.
'Ik ook van jou' zeg ik zacht.
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...