~~~ 27 ~~~

2.6K 151 6
                                    

"Ja" roept mijn wolf hard.

Ik grinnik. 'Wat denk je zelf' vraag ik.

'Nee' zegt Darren grijnzend.

Ik grinnik. 'Natuurlijk wil ik met je trouwen sukkel!'

Ik kus hem. Hij tilt me op en draait een rondje met me. 'Laten we terug gaan' zegt hij terwijl hij me neerzet, 'dan kunnen we het goeide nieuws vertellen aan iedereen.'

'Wisten zij van je plan?'

'Misschien een beetje.'

Ik rol met mijn ogen en ren in mijn mensenvorm weg. Darren rent achter me aan en we rennen naar huis. Als we thuis aankomen zit de rest grijnzend op de bank. 'En' vraagt Ryan.

'Wat denk je' vraag ik.

Angelina springt op en omhelst ons tegelijk. Daarna kijkt ze ons aan. 'Dat word dus heel veel plannen' zegt ze, 'we gaan dus heel veel plannen!'

Ik grinnik. 'En jij gaat me neem ik aan overal bij helpen' zeg ik.

'Natuurlijk doe ik dat!'

Iedereen omhelst ons. Ook Darrens vader. Nadat we alles nog even hebben besproken gaan we naar bed. Ik blijf nog even bij Kian kijken. Opeens staat Darren achter me. Hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd in mijn nek. 'Ik hou van je kitten' fluistert hij in mijn nek.

'Ik ook van jou, verloofde.'

hij grinnikt. 'Kom, laten wij ook maar gaan slapen. Morgen valt er nog een hoop te regelen.'

'Wanneer wil je trouwen?'

'Denk je dat je alles kan regelen in een maand?'

'Ik denk het wel' zeg ik, 'en wie voltrekt het huwelijk?'

'Je broer, hij is de Bèta dus de tweede macht. En normaal zou ik het doen. En jij gaat alles regelen met de bruid.'

'Ik?'

'Ja, maar Angelina zal haar baantje niet zomaar opgeven.'

Ik grinnik, 'dat geloof ik graag.'

Hij tilt me op en draagt me naar onze kamer. Daar legt hij me neer op bed. Hij geeft kusjes in mijn nek. Ik bijt op mijn lip en hol mijn rug. Hij glijd met zijn handen onder mijn shirt en trekt mijn broek uit. 'Darren' kreun ik zacht.

Hij grijnst tegen mijn nek aan. 'Goed zo kitten' zegt hij grijnzend.

Ik pak zijn shirt beet en trek die uit. Ik kauw op mijn lip als ik zijn gespierde bovenlijf zie. Hij grijnst en geeft kusjes op de mark. 'Ik hou van je kitten' blijft hij murmelen.

Na een tijdje vind ik het veel te lang duren en duw hem op zijn rug. Ik ga op zijn buik zitten en trek mijn shirt uit. Hij grinnikt, 'ga jij nu de controle nemen?'

'Ja, en om te zorgen dat ik die controle hou ga ik je handen vastbinden.'

Ik pak zijn riem uit een nachtkastlade en bind zijn handen aan het hoofdbord vast. Hij grinnikt en laat me mijn gang gaan. Die hele nacht lang heb ik alle controle. En dat vind ik geweldig. Wanneer we eindelijk gaan slapen fluistert Darren nog wel in mijn oor: 'Volgende keer krijg je ten eerste straf omdat je controle nam en ten tweede krijg ik dan alle controle weer terug.'

Ik zucht diep en val in slaap. Deze avond was geweldig!

pregnant rogueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu