A/N lieve, lieve lezers,
Omdat mijn lieve GwynethCelen vandaag jarig is krijgen jullie een extra hoofdstuk als cadeautje voor haar. Daarom draag ik dit hoofdstuk ook op aan haar. Aangezien zij de eerste trouwste lezer van mij is volgens mij. En nogmaals gefeliciteerd lieve schat.
xxx Mairin
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
flashback...
Ik ben hier nu al twee jaar. Vandaag is het volle maan en ook nog eens de verjaardag van mijn broertje. Scott gaat me vandaag voor de eerste keer meenemen buiten de hut. Naar een feest voor mijn broertje.
Scott is af en toe met me naar bed geweest trouwens. Niet altijd omdat hij boos was maar omdat hij er zin in had.
Maar nu neemt Scott me aan mijn hand mee naar een soort kampvuur. Er zijn al wat jongens waaronder mijn broertje. Hij zal vannacht het bos ingaan om zijn wolf te krijgen.
Fynn rent naar mij toe. 'Hey zusje' zegt hij.
Ik glimlach en omhels hem. De rest van de jongens kijken echt de hele tijd naar mij.Scott grijnst en slaat een arm om mijn middel. 'Jongens' zegt hij, 'dit is nou Christy. Christy, dit zijn de jongens die voor mij werken.'
'Hey' zeggen sommigen.
'Hoi' zeg ik.
Scott grinnikt en trekt me mee naar een boomstronk. Hij gaat zitten en trekt mij op zijn schoot. De rest gaan op de andere boomstammen zitten en ze beginnen met elkaar te praten. Ik let alleen op mijn broertje. Ik wil niet dat er iets met hem gebeurd. Scott geeft opeens een kus in mijn nek. Ik kijk hem aan. Hij grijnst, 'je bent dus nog steeds bij.'
'Natuurlijk ben ik dat' zeg ik.
'Wat is er babe' vraagt hij.
Ik heb gemerkt dat de jongens stil zijn geworden. Ze zitten allemaal naar ons te kijken. Ik haal mijn schouders op, 'ben aan het nadenken.'
'Over babe' vraagt hij.
'Welke kleur vacht mijn broertje krijgt.'
'Geen witte zoals jij' zegt Fynn grinnikend.
'Een witte vacht' vraagt een jongen.
Ik kijk hem aan en knik. 'Ik heb een witte vacht.'
'Vind je haar daarom zo leuk Scott' vraagt een ander.
'Ook' zegt Scott, 'maar ook omdat ze alles deed om haar broertje te beschermen.'
'Alleen dat' vraag ik.
'In het begin wel ja, maar nu ken ik je beter babe. Maar dat zal ik je later vertellen als we alleen zijn.'
'Daar houd ik je aan.'
De jongens grinniken en gaan weer door met hun eigen gesprekken. Als het middernacht is gaat mijn broertje het bos in. Ik blijf bij de rand staan. De rest van de jongens is alweer terug gaan zitten bij het kampvuur. Opeens voel ik Scotts armen om mijn middel. Hij legt zijn hoofd in mijn nek. 'Wat is er babe' vraagt hij.
'Ik maak me zorgen' zeg ik zacht.
'Je broertje red het wel, ik heb hem persoonlijk getraind babe.'
Ik knik. 'Dat weet ik' zeg ik, 'maar ik zal me altijd zorgen blijven maken om hem.'
'Kom babe' zegt hij, 'ontspan je. Je broertje is sterk genoeg hiervoor. Zijn wolf zal heel veel sterker zijn.'
Ik laat me door hem meenemen terug naar het vuur. Hij trekt me deze keer niet op zijn schoot maar laat me naast zich zitten. Hij slaat wel zijn arm om mijn middel. 'Kom babe' zegt hij na een tijdje, 'laten we maar gaan slapen.'
'Als dat lukt' mompel ik.
Hij staat op en trekt me aan mijn hand omhoog. 'Trusten jongens' zegt hij terwijl hij me naar de hut duwt.
'Trusten baas' zeggen ze, 'als u gaat slapen dan.'
Ik kijk nog even om voordat Scott me naar binnen duwt en de jongens grijnzen. Wat heeft Scott ze in hemelsnaam verteld?!
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...