'Het? Bedoel je niet de pup?'
'Ja maar ik weet niet wat het is dus noem ik het.'
Hij knikt, 'maar meen je het? Reageert hij op mijn aanraking?'
'Ja, hij wilde naar jouw hand toe.'
'Das nieuw.'
De voordeur gaat open en Ryan komt binnen. 'Alpha' zegt hij, 'er is een rogue opgepakt.'
Darren staat op. 'Een rogue?'
'Ja, hij eist jou te spreken.'
'Goed dan, ga je mee kitten?'
'Ik' vraag ik.
'Ja, misschien is het een rogue die je kent.'
Ik knik en sta op. Ik loop achter ze aan naar het roedelhuis en meteen door naar de cellen. Er zijn hier best wat rogues. Bij een ijzeren deur staan we stil. Ryan opent de deur en laat ons als eerste naar binnen lopen. De muren en vloer zijn van grijs gesteente. Er staat een ijzeren tafel in en er zit een jongen aan de tafel. Maar niet zomaar een jongen namelijk mijn broertje! Fynn!
'Fynn' roep ik.
'Christy ben je gek geworden?!'
'Christy, Fynn' vraagt Ryan.
We kijken naar hem. 'Ja' zeggen we.
'O ja... ehm... dat wou ik je nog zeggen Ryan. Christy komt uit de fullmoonroedel.'
'Herkennen jullie me niet meer kleintjes' vraagt Ryan.
'Three...' zeggen Fynn en ik tegelijk.
'Code' zegt Ryan.
Ik vlieg hem om de hals. 'Hey zusje' fluistert hij.
'Mag ik ook meevieren dat de verloren broer weer opgestaan is uit de dood' hoor ik Fynn zeggen.
Ik kijk Darren aan. Hij loopt naar Fynn en maakt hem los. Fynn omhelst Ryan ook. De pup schopt nog een keer. 'Auch' zeg ik.
Darren legt zijn hand voorzichtig op mijn buik. De pup gaat meteen naar zijn hand toe. 'Zeg Darren' zegt Ryan, 'nu ik weet dat ik mijn zusje weer terug heb moeten wij even praten over dat mate-gedoe.'
'Begin jij nu ook al' vraagt Darren geërgerd, 'ik heb haar net kunnen ompraten.'
'Ho wacht' zegt Fynn, 'mate Christy?'
'Ja' zeg ik, 'Fynn, dit is Darren. Mijn mate. En Alpha van de roedel.'
'Dit gaat Scott niet leuk vinden.'
'Scott kan me niets meer schelen!'
Hij kijkt me verbaasd aan. 'Hoe bedoel je dat' vraagt hij.
'Scott kan me geen barst meer schelen!'
'Maar hij... hij... je staat bij hem in het krijt.'
'Sinds wanneer?'
'Sinds hij ons liet leven.'
'Hij stopte een pup in me. Ik denk niet dat ik nog bij hem in het krijt sta.'
'Maar hij... hij ving je op en...'
'Ving me op? Ben jij gek! Het enigste wat hij van me wilde is.... is.... je weet wat!'
Darren heeft nog steeds zijn hand op mijn buik en draait langzaam rondjes. En op één of andere manier word ik er rustig van. 'Laten we even naar mijn huis gaan' zegt Darren.
'Goed idee' zegt Ryan, 'kom Fynn.'
We lopen naar buiten. Maar buiten blijft Fynn staan. 'Zuster' zegt hij, 'rogues.'
Darren gromt laag en Ryan is meteen alert. 'Naar binnen' zegt Darren, 'nu!'
We lopen snel naar binnen. Ik ga op de bank zitten. Darren gaat weer in de fauteuil zitten en mijn broers komen naast me zitten. 'Oké' zegt Darren, 'aller eerst, ik zal haar niets doen Ryan. Als zij niet wil doe ik niets. Ten tweede, hoe wist je dat ze hier was... Fynn toch?'
'Ik rook het' zegt Fynn, 'haar geur is niet heel sterk vergeleken met de geur van Scott die haar in zijn hut houd maar omdat ik haar broer ben ruik ik haar geur veel beter.'
Darren knikt. 'Oké, en die Scott is de vader van...'
'De pup' zeg ik, 'ja.'
Hij knikt. 'Waar is hij' vraagt Darren.
'Waarom zouden we dat vertellen' vraagt Fynn kwaad.
'Omdat ik hem dan oppak.'
'Oppak' vraagt Fynn fronsend, 'niet doden of zo?'
'Misschien, ligt eraan of hij een goede reden had om mijn mate zwanger te maken.'
Fynn staat op en gromt. 'Fynn' roep ik, 'zitten! Darren wil helpen!'
'Helpen' roept Fynn terwijl hij zich naar mij draait, 'hij wil de vader van jouw pup doden! Wil je dat jouw pup jouw mate dood omdat hij wraak wil?!'
'Zo ken ik je niet Fynn' zeg ik rustig, 'waar is de Fynn die me zou beschermen?! Waar is de Fynn die Scott een soort aanviel toen hij hoorde dat hij zijn zus had zwanger gemaakt?! Nou waar is DIE Fynn?!'
JE LEEST
pregnant rogue
WerewolfIk loop door het bos heen. De pup schopt in mijn buik. Waarom moest ik nou weer zwanger zijn van Hem?! Het liefste wil ik dood. Ik wil van dit leven af. Opeens hoor ik gegrom. Ik kijk om. Er staat een grote bruine wolf achter me. Hij mindlinkt me. '...